Yahoo навлиза на музикалния онлайн пазар

Yahoo навлиза на музикалния онлайн пазар

Интернет гигантът Yahoo ще купи музикалния магазин за платено теглене на музика онлайн "МюзикМач" (MusicMatch) за 160 млн. долара, пише "Уолстрийт джърнъл". По този начин втoрaта най-голяма интернет търсачка ще излезе на силно конкурентния и високодоходен пазар за дигитална музика, който вече в зает от лидерите в бранша "Епъл" и "Напстър".

Yahoo също се опитва да настигне своя пряк конкурент "Майкрософт", който пусна музикален магазин MSN Music в САЩ преди две седмици. Потребителите могат да свалят всяка песен поотделно или да плащат месечна такса за неограничено теглене на песни.

Цената на една песен е 99 цента - същата като при "Епъл" и "Майкрософт".