БТК е с ново лого

БТК е с ново лого

От 15 март 2005 г. БТК замени старото си лого - монотонните сиво-черни линии, символ на комуникационните магистрали може би- с оранжев образ, встрани от очертанията на който сякаш е изпаднала тъмночервена точка. Това не е грешка, а знак за намеренията на компанията да бъде крачка напред пред останалите, заяви нейният главен изпълнителен директор Уилям Ейлуърд. Той определи промяната като едно от най-важните събития за БТК през тази година, след последните осем месеца на трансформации. БТК се нуждае от нов имидж, от съвременна реклама, от модерни коли, съветват ръководството нейни служители от цялата страна.

Телевизионната реклама на компанията, според Ейлуърд, създава проблем именно със старото си лого.

Новият знак на компанията може да се види върху огромен трансперант, спуснат над входа на Телефонната палата, върху два от джиповете й, върху визитките на директорите й, а негов мултимедиен вариант - в обновената уебстраница на телекома.

Дизайнът на новото лого е общ проект на рекламните агенции Lowe Swing Communications и New Moment New Ideas и външни консултанти. През следващите осем месеца БТК ще изгради 120 магазина, които ще бъдат на принципа "пазарувай от едно място" (one-stop-shop).

Такива вече има в сградата на телефонната палата. В тях се предлагат телекомуникационно оборудване и услуги, апарати за мобилна и фиксирана телефония, ще се плащат телефонни сметки. Скоро ще предложим пълен пакет от фиксирани и мобилни услуги, обяви още Ейлуърд.