Финалът в Шампионската лига отчита ръст на гледаемостта в големите пазари

Финалът в Шампионската лига отбелява силни резултати в свободния ефир на големите европейски пазари. Двубоят, в който "Реал" (Мадрид) победи "Ливърпул" с 1:0, започна с повече от 30-минутно закъснение. Въпреки това забавянето не се е отразило върху зрителската аудитория.
Испанската обществена телевизия RTVE е привлякла средна аудитория от 7.7 милиона зрители или шер от близо 53 процента. Стрийминг услугата RTVE Play е използвана от 718 хиляди зрители.
Това прави срещата най-гледаният финал в страната след изцяло испанския двубой между "Реал" и "Атлетико" през 2014 г.
Във Франция средно 5.9 милиона зрители са включили телевизорите си на TF1, което е 33.4% дял от общата аудитория. Платената телевизия Canal+ привлича 1.06 милиона зрители. За сравнение през 2021 г. английският финал "Челси" - "Манчестър сити" имаше едва 2.4 млн. зрители.
Италианската обществена телевизия Canale 5 събира аудитория от 6.1 млн. зрители, а платеният спортен канал Sky Italia - 1.07 млн.
Великобритания все още не е обявила своите данни, където срещата беше излъчвана от BT Sport и безплатно в Youtube.
Единственият пазар, който отчита спад е Германия. За пръв път от 2020 г. финалът в Шампионската лига се излъчи по обществената телевизия ZDF, събирайки аудитория от 8.39 милиона зрители. Преди две години, когато германският шампион "Байерн" (Мюнхен) победи ПСЖ, зрителската аудитория беше близо 13 милиона.