"Юниливър” оспори атаки срещу майонеза “Калиакра”
Това съобщи за "Дневник" пресаташето на дружеството Петя Петкова по повод информация в медиите за сезиране на Комисията за търговия и защита на потребителите за това, че съдържанието на продукта е обозначено в милилитри вместо в грамове, етикетът не е на видно място и не дава достатъчно информация. Петкова уточни, че в компанията са получени две писма от Държавния ветеринарно-санитарен контрол (ДВСК), визиращи майонезата “Калиакра”, но те не са насочени към качеството на продукта, нито към качеството на опаковката, а към нейния вид.
“Юниливър” оперира в повече от сто държави в целия свят и смятаме, че съдържанието на нашия етикет отговаря на изискванията на всички тях”, категорична е Петкова.
По данни от мениджърския екип на фирмата над 70% от пазара на маргарини в страната ни се държи от марката “Калиакра”.
Само за една година делът на произвежданата за българските потребители продукция на “Юниливър” се е увеличил с близо 20 на сто. Добри резултати отчита фирмата и с другия си маргарин Rama, който за няколко месеца е заел близо 6% от продажбите в търговската мрежа в България.
В световен мащаб “Юниливър” е най-големият производител на маргарини и изпреварва с повече от два пъти втория в бранша. Пазарната позиция на компанията в България е като в Германия и Холандия.
Дългосрочната програма на “Юниливър България” е да инвестира във фабриката в добруджанския град 10 млн. евро за пет години, като половината от планираната сума вече е вложена.
“Юниливър България” е част от холандско-британската компания “Юниливър груп”, която е сред най-големите производители на бързооборотни стоки в света. Компанията започна бизнеса си в страната ни през 1999 г.