Формулата на успеха: "Kaufland България" представи своята "витрина от бъдещето"

Формулата на успеха: "Kaufland България" представи своята "витрина от бъдещето"

"Освен клиентите основен фокус за "Kaufland България" са и нашите служители. Ние мислим за всички тях и постоянно въвеждаме иновации, които да улесняват работата им", коментира изпълнителният директор на "Kaufland България" Иван Чернев
"Освен клиентите основен фокус за "Kaufland България" са и нашите служители. Ние мислим за всички тях и постоянно въвеждаме иновации, които да улесняват работата им", коментира изпълнителният директор на "Kaufland България" Иван Чернев
Преди броени дни "Kaufland България" представи първата в света витрина за самообслужване, която е сертифицирана от независимата организация TÜV AUSTRIA. Престижният сертификат гарантира, че експлоатацията на съоръжението отговаря на всички най-високи международни стандарти - безопасност на храните, качество на процесите, контрол на рисковете.
Иновативната "витрина от бъдещето" илюстрира перфектно One Stop Shopping концепцията, развивана от "Kaufland България" в страната. Чрез нея лидерът в ритейла разширява броя и качеството на услугите, които предоставя на клиентите си, като постепенно трансформира хипермаркетите си в своеобразни търговски центрове, в които клиентите могат да се възползват от най-разнообразни стоки и услуги на едно място.
Специалното съоръжение се намира в столичния квартал "Банишора" и е с дължина 28.80 м. Асортиментът на витрината надхвърля 400 свежи храни, непакетирани меса и колбаси, сирена, маслини, млечни продукти, салати, риба и морски дарове. Тя е със специално проектирана форма, която обособява повече пространство отпред, удобна е придвижване и позволява да се разполагат допълнителни продукти, които да спестят време на клиентите - например въглища за BBQ, прибори за хранене, дори студена бира.
Защо витрината на бъдещето е част от нашето настояще, защо има препратка към нашето минало и манталитет и как иновациите в ритейла водят до това да подобряваме качеството си на живот от гледна точка на сигурност за продуктите и грижа за служителите разбрахме от изпълнителния директор на "Kaufland България" Иван Чернев.
Българският потребител и неговите индивидуални желания
Защо витрината трябва да е с "тройно проверено качество"? "Именно в отговора на този въпрос се корени причината да бъде сертифицирана по международния стандарт. Защото всеки в Kaufland познава своите клиенти, а българският потребител обича да бъде обслужван. Да му се нареже луканката на тънко или пък дебело, да си купи 220 г филе, да вземе точно ей онзи маринован котлет, да пробва маслините и да прецени кои продукти ще сложи на трапезата си днес", подчерта Иван Чернев.
Личната проверка - отговорност към клиентите
Високото качество, превъзходният вкус, свежестта и богатият асортимент формират мисията на "Kaufland България". Изпълнителният директор на веригата в България Иван Чернев, застава зад това твърдение, като разкрива, че това е и негов личен дълг и често сам проверява дали всичко е свежо и изрядно подредено.
Формулата на успеха: "Kaufland България" представи своята "витрина от бъдещето"
"Във всяка витрина гледам свежестта, умея да я виждам веднага. Наблюдавам блоковото позициониране, начина на излагане на асортимента във витрината. Виждам неща, които могат да бъдат доразработени като асортимент или като предлагане на съответния продукт - как е презентирана витрината, диагонално или успоредно на клиента, какви са формата и стъпаловидността на излагане, как са сложени парчетата риба и месо - по дължина или по диагонал", разказва още той.
Защо знае това? Защото лично е преминал през всички позиции в хипермаркетите, за да бъде максимално близо до същността на бизнеса, а именно - близо до клиента. Често може да го срещнете да съдейства на хората, които пазаруват в Kaufland, докато прави обичайните си обиколки из магазините в страната.
С грижа за служителите
"Освен клиентите основен фокус за "Kaufland България" са и нашите служители. Ние мислим за всички тях и постоянно въвеждаме иновации, които да улесняват работата им (като сгъваемото товарно пале, което е изчислено така, че да бъде ергономично и да намалява усилията на работниците при товаро-разтоварни дейности)", коментира Иван Чернев.
Той допълва, че макар да не е доловимо за окото на клиента, "витрината на бъдещето" позволява служителите да пестят усилия, като имат по-лесен и бърз достъп до всяка точка от 28.80-метровото съоръжение. Така те могат да изпълнят още по-бързо желанията на клиентите - от подреждане на артикулите, през попълване при липса, до изпичане на цяло пиле в конвектомат и рязане на парчета месо и риба чрез специални машини.
"В България сме първи с подобна TÜV сертифицирана витрина както сред държавите в нашата група, така и в цял свят. Но не това е най-важното тук, а фактът, че нашият стремеж е да гарантираме на клиентите си сигурност за качеството, което предоставяме. Всъщност сертификацията дава допълнителна увереност за качеството на нашите продукти и точно заради това тя е толкова важна за нас", категоричен е Чернев.
Сега за "Kaufland България" предстои разширяване на асортимента от собствени марки в свежите отдели. Скоро в хипермаркетите ще бъдат разположени специални машини за опушване на риба. Ще започне да се предлага и целогодишно превърналият се в любим на много българи хамон. "Така всеки ще може да избере колко и откъде да бъде нарязана неговата порция от испанския деликатес. А точно това е, което искат клиентите - качествено лично отношение, свежи продукти и достъпни цени - формулата на клиентското желание е проста. Именно тя е и формулата на нашия бизнес - качествени и свежи продукти с грижа към клиентите - всеки ден", допълва още изпълнителният директор на "Kaufland България".