"Вайбър" отчита двуцифрен ръст на съобщенията в България

За една година в България през "Вайбър" (Rakuten Viber) са изпратени 184 милиона съобщения между потребители и брандове. Компанията отбелязва и ръст 158% на новите бизнес профили, създадени през приложението в страната.
В България броят на изпратени съобщения се повишава с 10% през 2022 г. Потребителите значително предпочитат съобщенията пред обажданията, особено в груповите комуникации. Броят на груповите чатове също се повишава с 10% спрямо миналата година заедно със 17% ръст в броя на участници в различни групи.
Отбелязаният 50% ръст в броя на българските канали и общности през годината показва, че потребителите обръщат силно внимание на известия и новини, идващи от техните любими публични фигури и организации директно през приложението на "Вайбър", казват от компанията.
Все повече компании ползват нейната платформа, за да достигнат до потребителите си. Освен активната употреба на филтри и стикери бизнесите се възползват и от различни маркетинг решения, за да повишат видимостта си и да привлекат нови потребители. През 2022 г. средният брой на месечните рекламни импресии е почти 286 милиона в България.
Най-успешните индустрии, които използват реклами във Viber, са "Здраве и фитнес" с ръст 440%, "Забавление" - 433%, "Работа и образование" - 238%, "Финанси" - 234%, "Подаръци и подаръчни картички" - 176%.
През годината са изпратени 184 милиона съобщения през чатботове, има 61% ръст в получените бизнес съобщения: броят на транзакционните съобщения (потвърждения на поръчки, проследяване на доставки, напомняния за уговорени срещи) нараства с 53%, на промоционалните (специални оферти, отстъпки) - с 68%, и на съобщенията за разговори (асистенция на живо) - със 79%.
Ако и вие използвате Viber, има начин да научавате от "Дневник" най-важните новини - присъединете се към канала ни и се абонирайте за дневната или седмична емисия. "Дневник" е във Viber тук.