Мъск планира нова платена версия на "Туитър" без реклами

"Туитър" планира версия за абонати без реклами, но срещу заплащане, по-голямо от това за верифициран профил (т.нар. синя отметка).
Това съобщи собственикът на "Туитър" Илон Мъск, който не даде много подробности, но определи рекламите, появяващи се в платформата, като "твърде чести и твърде големи". Според него и за двата проблема ще се вземат мерки "в близките седмици".
"Ще има абонамент на по-висока цена, който позволява нула реклами", написа още Мъск в "Туитър". Под негово ръководство - малко след като той придоби компанията - тя обнови два пъти платените си продукти.
В момента Twitter Blue (абонаментът, който дава "синята отметка" и теоретично предлага по-малко реклами), струва 8 долара за ползване в интернет и 11 - с "Айфон" или телефон с "Андроид".

"Туитър" ще отмени забраната за реклами с политическа цел
Мъск придоби "Туитър" миналата есен, като обеща да промени бизнес модела на компанията, която - за разлика от другите американски платформи - не успява устойчиво да генерира печалби. Една от задачите му е да намали зависимостта на "Туитър" от приходи от реклами. Още през ноември той предупреди служители, че компанията може да не се справи, ако абонаментът не поскъпне.