Мъск планира нова платена версия на "Туитър" без реклами

Мъск планира нова платена версия на "Туитър" без реклами

Мъск планира нова платена версия на "Туитър" без реклами
Reuters
"Туитър" планира версия за абонати без реклами, но срещу заплащане, по-голямо от това за верифициран профил (т.нар. синя отметка).
Това съобщи собственикът на "Туитър" Илон Мъск, който не даде много подробности, но определи рекламите, появяващи се в платформата, като "твърде чести и твърде големи". Според него и за двата проблема ще се вземат мерки "в близките седмици".
"Ще има абонамент на по-висока цена, който позволява нула реклами", написа още Мъск в "Туитър". Под негово ръководство - малко след като той придоби компанията - тя обнови два пъти платените си продукти.
В момента Twitter Blue (абонаментът, който дава "синята отметка" и теоретично предлага по-малко реклами), струва 8 долара за ползване в интернет и 11 - с "Айфон" или телефон с "Андроид".
Мъск придоби "Туитър" миналата есен, като обеща да промени бизнес модела на компанията, която - за разлика от другите американски платформи - не успява устойчиво да генерира печалби. Една от задачите му е да намали зависимостта на "Туитър" от приходи от реклами. Още през ноември той предупреди служители, че компанията може да не се справи, ако абонаментът не поскъпне.