"Топлофикация - София" пуска нови електронни услуги

"Топлофикация София" продължава политиката си на обновяване и надграждане на електронното обслужване, като от днес активира допълнителен пакет електронни услуги, съобщиха от пресцентъра на компанията. Те са достъпни за регистрирани потребители на сайта www.toplo.bg в профила "Моят портал".
Сред новите онлайн услуги попадат тези, които най-често са повод за посещение на клиентските центрове - промяна на размера на плащаните месечни вноски, преминаване към целогодишно плащане, заявление за възстановяване на сума от изравнителна сметка, справка за дължими суми, справка за извършени плащания и др.
Платформа "Моят портал" е достъпна след регистрация с актуален имейл адрес. До момента тя предоставяше на абонатите възможност да получават съобщения за планови ремонти и аварии, известия за просрочена фактура, справка за издадените фактури през последните 36 месеца и др.
Новият пакет електронни услуги е разработен със сигурен процес по идентификация на клиента чрез системата за е-автентикация на Министерството на електронното управление. Модулът дава възможност клиентът да заяви и проследи статуса на исканата услуга, да заплати онлайн дължимите такси, както и да получи междувременна обратна връзка по своето заявление.
С въвеждането на по-голям обем електронни услуги дружеството прави още една крачка към повишаване доверието на клиентите и тяхната удовлетвореност, като им предлага информация в реално време при високо ниво на сигурност и конфиденциалност.