Водещи технологични експерти от цял свят ще споделят опит на IAB Digital Day 2024

Водещи технологични експерти от цял свят ще споделят опит на IAB Digital Day 2024

Водещи технологични експерти от цял свят ще споделят опит на IAB Digital Day 2024
Събитието ще се проведе на 14 ноември и ще представи глобален и локален поглед върху бъдещите тенденции в дигиталния маркетинг.
IAB Digital Day ще проведе 14-ото си издание на 14 ноември в Интерпред под наслов "Generationally Speaking". Избраната тема ще разкрие повече за бързия темп на развитие на технологичните иновации и ще отдели специално внимание на отличителните характеристики между различните поколения. Традиционно насочена към бъдещето на дигиталния маркетинг, това издание на конференцията ще разгледа области като социални последици, регулации и образование в дигиталната сфера.
Водещи експерти от света и България ще споделят своите провокиращи изводи и послания, които да водят промяната през следващото десетилетие. Сред тях са Мариус Мангану, управляващ директор, Tremend и Флорин Йонеску, вицепрезидент "Потребителски услуги", Tremend. Двамата ще разкажат как изкуствения интелект и интегрирането му в комуникациите може да изиграе голяма работа в комбинирането на маркетинга и информационните технологии. Светлана Тачева, лидер на "Data Intelligence" звеното, част от Publicis Groupe България ще сподели знания за това как се променя медийната консумация през поколенията и как експертите трябва да навигират тези промени.
Как да направим дигиталните кампании ефективни с помощта на AI и как да накараме алгоритмите да работят в наша полза ще разкаже Александър Георгиев, директор "Дигитални трансформации", Digitas Sofia, част от Publicis Groupe България. Марцел Вас, главен изпълнителен директор и собственик на Etarget ще даде своята гледна точка на това как да задържаме вниманието на аудиторията си чрез дисплей рекламите. Представители на Банка ДСК и Pierre Fabre ще разкажат за дигиталната трансформация в различните индустрии от гледната точка на бизнеса.
За различията между поколенията и как се отразяват те на дигиталните кампании ще дадат ценни прозрения и експерти от BBR Saatchi&Saatchi, ALEPH/TikTok, Index Exchange, както и лектори с дългогодишен опит. Представители на Netinfo, bTV, dir.bg и Икономедиа ще се включат в медиен панел, за да дискутират как медиите се напасват към различните поколения и техните нагласи.
Пълната програма с лекторите, които ще споделят интересни прозрения от дългогодишната си практика и ще разкрият своята гледна точка за бъдещето пред индустрията, са достъпни на уебсайта на IAB Bulgaria.
Желаещите да присъстват могат да се възползват от пакетно предложение и да закупят три билета на цената на два. Медийните партньори могат да се възползват и от промокод за 10% отстъпка от цената: MEDIA10.
Събитието се провежда с подкрепата на A1, Банка ДСК, ALEPH, Pierre Fabre, JPoint, Суперхостинг, Сторител, Фикосота, Rosslyn Hotel, Nescafe Dolce Gusto, Prodesign, БАР, БАКА, БДВО, БАПРА, together&, Булевард България, Икономедиa, Economic, Дарик, Мениджър, Нетинфо, MSL Sofia, част от Publicis Groupe България, Etarget, Coca-Cola, Domaine Boyar и Heineken.