Първата телевизионна реклама на ChatGPT беше излъчена тази нощ в САЩ по време на една от рекламните паузи на Супербоул, финала на Националната футболна лига на САЩ.

Главозамайващите цифри зад Супербоул LIX: 30-секундна реклама струва 8 млн. долара
60-секундната анимация, озаглавена "Ерата на интелигентността", нарежда ChatGPT до редица важни и ключови събития в човешката история като откриването на огъня, великите географски открития, стъпването на човек на Луната. По информация на Adweek рекламата е създадена основно от хора, а не от изкуствен интелект, а моделът за генериране на видео на OpenAI, "Сора", е използван само по време на фазата на предварителна визуализация за бързи експерименти, но не е допринесъл за крайния продукт.
Тази година 30 секунди рекламно време по време на Супербоул струваше рекордните 8 милиона долара. Окончателните данни за това колко хора са гледали на живо финала все още не са публикувани, но прогнозата е, че ще са около 120 милиона души.