"Дневник" търси бранд мениджър

"Дневник" е водещата новинарска медия в България. Мисията й е да информира и да обяснява събитията - достоверно, бързо и задълбочено. Над 24 години "Дневник" работи по стандартите на качествената журналистика и спазва етичните правила. Над милион и половина читатели месечно се доверяват на "Дневник", за да разберат новините и какво следва. Отличава се с лоялна и взискателна аудитория, както и с най-големия форум на медия. "Дневник" е първата онлайн новинарска медия, която през есента на 2024 г. включи приходи от читатели чрез абонамент в бизнес модела си.
Сега "Дневник" търси човека, който да помогне за следващото ниво на развитие на бранда и позиционирането му. Позицията бранд мениджър е от ключово значение, защото ще помага не само за растежа на "Дневник", но и за налагането на независимата журналистика в България.
Ролята му ще е да развива и разширява аудиториите на "Дневник", включително връзката с абонатите. Както и да работи по кампании за промоция и дистрибуция на съдържанието, дигиталните продукти и бъдещите проекти.
1. Основни отговорности
Бранд стратегия и развитие
- Разработване и прилагане на ясна бранд стратегия, която да е в синхрон с визията на "Дневник" и да работи за развитие на аудиторията.
- Ръководене и изпълнение на кампании за увеличаване на разпознаваемостта и лоялността към бранда.
- Бранд послания и разработка на съдържание
- Развитие на творческата стратегия и бранд комуникациите за "Дневник".
- Работа с редакционните екипи за поддържане на синхрон между редакционното съдържание и бранд ценностите.
- Създаване и управление на кампании за привличане на нови абонати и потребители, включително онбординг процеси, директен мейлинг и други канали за комуникация с читателите.
- Изграждане и поддържане на устойчива връзка с абонати и регистрирани потребители с цел повишаване на удовлетвореността и ангажираността.
- Управление на интегрирани маркетингови кампании в онлайн и офлайн канали (социални мрежи, бюлетини, видеосъдържание, др.).
- Координация с редакцията, дизайнери и външни подизпълнители.
- Редовни анализи на пазара и аудиторията за идентифициране на нови тенденции и възможности.
- Следене на тенденциите в медиите и новините с цел запазване на конкурентното предимство на "Дневник" на медийния пазар.
- Определяне и мониторинг на ключови показатели за измерване на ефективността на кампаниите.
- Представяне на анализирани данни и предложения за подобрения, за непрекъснато развитие и надграждане.
- Тясно сътрудничество с различни отдели ("Бизнес", "Продажби", "Редакция", "Продукт", "Данни") за изпълнение на бранд стратегията.
2. Задължителни изисквания
- Образование и опит:
- Бакалавърска степен по маркетинг, комуникации, бизнес или сходна област.
- 3-5 години доказан опит в бранд мениджмънта, рекламна агенция, работа, свързана със съдържание, сходна позиция в медийна компания.
- Познания за метрики за ефективност, дигитални маркетинг инструменти, потребителски пътеки, платформи за анализ на данни.
- Задълбочено познание на стратегии за навлизане и присъствие в социални мрежи и нововъзникващи дигитални платформи.
- Отлични устни и писмени комуникативни умения.
- Умение да се създават убедителни послания.
- Способност за прилагане на нови идеи, които да увеличат разпознаваемостта на бранда "Дневник".
- Умение за работа в динамична и постоянно променяща се медийна среда.
- Доказан опит в управлението на множество проекти едновременно.
- Внимание към детайла и стремеж към високо качество на работа в кратки срокове.
Предимство:
- Опит в медийния сектор
- Познаване на редакционни процеси, динамика в новинарски нюзрум и медийни производствени цикли.
- Отличен писмен и говорим английски език.
- Опит в промотирането в подкасти, стрийминг платформи и интерактивни съдържателни формати.
Идеалният кандидат притежава
- Стратегическо мислене: Умее да вижда голямата картина и да я превръща в тактически стъпки.
- Разказвач и комуникатор: Умее да изгражда увлекателни истории около бранда.
- Новатор и работещ с данни: Желае да се учи от анализи и да адаптира стратегии според резултатите.
- Умение за създаване на партньорства: Лесно изгражда взаимоотношения както вътре в организацията, така и извън нея.
Ако сте мотивирани да работите за бъдещето на динамичен медиен бранд и да помогнете за утвърждаването на качествената журналистика, очакваме с нетърпение вашата кандидатура.
Позицията "Бранд мениджър" в "Дневник" дава възможност и за принос към свободата на словото и развитието на медийната среда в България, както и шанс да играете водеща роля в растящия абонаментен бизнес и пряката връзка с читателите.
Може да кандидатствате, като изпратите CV и мотивационно писмо на адрес [email protected] до 23 юни 2025 г. включително. Ще се свържем само с одобрените за интервю кандидати. |