DHL уеднаквява експресните си услуги в света
Международната компания за експресни куриерски и логистични услуги DHL обяви, че ще унифицира и улесни мрежата си за експресни доставки, съобщи "Транспорт интелиджънс". Целта на DHL е да създаде мащабно портфолио от времево дефинирани услуги.
Компанията, която е част и от глобалната мрежа на германските пощи "Дойче пост" (Deutsche Post World Net), обяви, че планира да раздели услугите си в три категории - за спешни доставки в същия ден, доставка за следващия работен ден и икономични доставки в определен ден. Тези групи ще се възприемат от всички звена на DHL в световен мащаб. Услугите във всяка от трите групи дават възможност за избор на допълнителни клаузи при доставката, с което се цели постигането на още по-голяма гъвкавост и посрещане на всички нужди на клиентите, обясняват от компанията.
Проектът по хармонизация на услугите на компанията вече е започнал от 220 страни и територии, които компанията обслужва, и се очаква да приключи до края на тази година. Резултатът за клиентите по света е, че ще имат достъп до унифициран комплект от услуги и системи, включително за електронна търговия, товарителници и интернет базирани инструменти, които предлагат улеснен начин за ползването им.