Фотогалерия: В търсене на протеини

Reuters

Фотогалерия: В търсене на протеини

Този "протеинов бум" се дължи на сериозен протеинов дефицит, установен при 73% от населението, както и на ниската консумация на месо, продиктувана от религиозни и финансови причини.

  • В Индия се наблюдава нова тенденция в храненето – все по-голямо търсене на продукти, обогатени с протеин.

    Този "протеинов бум" се дължи на сериозен протеинов дефицит, установен при 73% от населението, както и на ниската консумация на месо, продиктувана от религиозни и финансови причини.
    В Индия се наблюдава нова тенденция в храненето – все по-голямо търсене на продукти, обогатени с протеин.<br /><br />Този "протеинов бум" се дължи на сериозен протеинов дефицит, установен при 73% от населението, както и на ниската консумация на месо, продиктувана от религиозни и финансови причини.
  • "Макдоналдс" е един от пионерите на тази тенденция.

    В своите ресторанти в Южна Индия веригата пусна вегетарианска протеинова филийка като добавка към бургерите.
    "Макдоналдс" е един от пионерите на тази тенденция.<br /><br />В своите ресторанти в Южна Индия веригата пусна вегетарианска протеинова филийка като добавка към бургерите.
  • Този иновативен продукт, разработен съвместно с индийски учени, се радва на огромна популярност и често се изчерпва, което показва голямото търсене на подобни продукти.
    Този иновативен продукт, разработен съвместно с индийски учени, се радва на огромна популярност и често се изчерпва, което показва голямото търсене на подобни продукти.
  • "Амул", най-големият производител на млечни продукти в Индия, също влезе на пазара.

    Компанията използва огромното количество суроватка (страничен продукт от производството на сирене), за да създава и предлага високопротеинови версии на своите традиционни продукти като мътеница, сладолед и хлябове.
    "Амул", най-големият производител на млечни продукти в Индия, също влезе на пазара.<br /><br />Компанията използва огромното количество суроватка (страничен продукт от производството на сирене), за да създава и предлага високопротеинови версии на своите традиционни продукти като мътеница, сладолед и хлябове.
  • Стартъпи също са част от тази вълна. Един такъв пример е компанията "СуперЮ", подкрепена от боливудската суперзвезда Ранвир Сингх.

    Тя продава милиони бройки протеинови чипсове, въпреки че са по-скъпи от обикновените.
    Стартъпи също са част от тази вълна. Един такъв пример е компанията "СуперЮ", подкрепена от боливудската суперзвезда Ранвир Сингх.<br /><br />Тя продава милиони бройки протеинови чипсове, въпреки че са по-скъпи от обикновените.
  • Пазарът се движи от агресивни маркетингови кампании, в които участват знаменитости като филмови звезди и играчи на крикет.

    Рекламите в социалните мрежи, насочени към младото население, представят протеините като важна част от ежедневието, а не просто като добавка за спортисти.
    Пазарът се движи от агресивни маркетингови кампании, в които участват знаменитости като филмови звезди и играчи на крикет.<br /><br />Рекламите в социалните мрежи, насочени към младото население, представят протеините като важна част от ежедневието, а не просто като добавка за спортисти.
  • Въпреки че голяма част от тези продукти са насочени към по-платежоспособните градски потребители, индийските учени работят за включването на протеини в по-традиционни и достъпни храни, за да се реши проблемът с недохранването в селските райони.
    Въпреки че голяма част от тези продукти са насочени към по-платежоспособните градски потребители, индийските учени работят за включването на протеини в по-традиционни и достъпни храни, за да се реши проблемът с недохранването в селските райони.
  • Фотогалерия: В търсене на протеини