Нова кампания ще популяризира "Джип" у нас
Новата рекламна кампания, целяща да популяризира "Джип"(Jeep) у нас и актуалните модели на бранда, започва вносителят на марката "Балкан стар". Тя ще премине под наслова Jeep it.
Първата инициатива, която стартира през февруари и продължава до края на април, е съвместно с вестник "Капитал" и включва издаването на DVD две уникални документални поредици на BBC. Първата носи заглавието "Да обиколиш света за 80 дни", а втората - "Новата Европа на Майкъл Палин".
"Джип" има 66 годишна история зад гърба си, като името се е превърнало в нарицателно за автомобил с повишена проходимост. За по-малко от две години продуктовата гама на марката порасна от три на седем модела. В началото на 2005 трите представителя на Джип" бяха "Гранд Чероки", "Чероки" и "Вранглер". През 2005 беше представен "Командър"(Commander), а година по-късно новия "Вранглер". През същата година дебютират още три нови модела: "Пейтриът"(Patriot), "Компас" и четиривратият "Вранглер Ънлимитид".
Най-новото попълнение е "Чероки" 2008, който се предлага с две системи за задвижване на четирите колела – Command-Trac и напълно новата Selec-Trac II. Изборът е между два двигателя - 2.8-литров CRD турбодизел с мощност 177 к.с. и максимален въртящ момент от 460 Нм и 3.7-литров V-образен шест цилиндров бензин(205 конски сили, 314 Нм.).