Френската FFL Paris "преоблече" "Евронюз"

Френската FFL Paris "преоблече" "Евронюз"

Стратегическо обновление на търговската си марка извърши водещият новинарски канал на Европа "Евронюз". Промяната във визията, логото и програмата на телевизията беше извършена в началото на юни с помощта на френската агенция FFL Paris.
Телевизионният канал, който е достъпен по сателит, кабел и интернет, в самолети и на жп гари, вече има по-раздвижен облик. Някои от програмите са с по-кратки и експресивни заглавия. "Евронюз" е достъпна е чрез два мобилни канала - euronews pda и euronews mobile (мобилна телефония). Сайтът www.euronews.net също е с променен дизайн и предоставя безплатно услугата VOD (video-on-demand) до всички излъчени предавания. Освен това от началото на юли програмата ще се излъчва вече и на арабски, който ще стане осмият език на "Евронюз".
Новото лого на "Евронюз" е във формата на кръг, който се възприема като символ на простотата и съвършенството. А новият девиз на канала - PURE (чист), отразява основните ценности на създателите му - честност, неутралност и прозрачност в подготовката и излъчването на материали, както и уважение към зрителя.
"Дължахме това на себе си: да позиционираме марката, да заявим кои сме и да осмислим със средствата на комуникацията онези ценности, които правят "Евронюз" по-успешен от конкурентите му по света. Един новинарски канал не възприема европейския зрител като пасивен консуматор, а като гражданин, способен сам да си състави мнение", заявява президентът на канала Филип Кайла.
Програмите се излъчват и чрез мобилните оператори на 20 европейски страни (3G, VOD), по ADSL/високоскоростни интернет мрежи в 30 страни и на живо на борда на самолетите на големите авиокомпании. Зрителите могат да гледат "Евронюз" на своите PDA устройства и на живо в интернет чрез RealNetworks Superpass в цяла Европа, а навсякъде по света - чрез услугата Jalipo. "Евронюз" и No Comment TV са достъпни и на сайта YouTube.