Lakis залага на франчайза

Над 250 точки за бързо хранене планира да открие в следващите 2 години новата българска хранителна верига Lakis. Това стана ясно на официалното представяне на компанията, което се състоя пред новооткрития обект в столичния квартал "Хладилника". На събитието бе обявена новаторската концепция за развитие на марката, изградена на базата на изключително популярните в Европа франчайз споразумения. Залагайки на този вид сътрудничество, веригата вече е отворила над 40 обекта в цялата страна, в които се предлагат продукти от точени кори и бутер тесто. Направените инвестиции в добри производствени практики и технологично оборудване до момента възлизат на над 1,5 милиона евро.
Франчайзинговият принцип на работа на Lakis дава реална възможност за развитието на малкия и среден бизнес в България. В партньорство с франчайзополучателите веригата планира да развие дейността си, като предоставя изключително изгодни условия на своите контрагенти. Тя им осигурява необходимото оборудване за приготвяне на продуктите, предоставя им замразените храни, както и ноу хау за работата на обектите. Самите обекти се избират изключително внимателно, като се взима под внимание както пътникопотокът, така и характерните вкусови навици на потребителите. След подписването на договора за франчайз, компанията поема всички разходи по брандирането на обектите и обучението на персонала. Инвестицията на франчайзополучателите е единствено в покриването режийните разходи на заведенията.
Lakis предлага закуски от бутер тесто и точени кори на лидера в хранително-вкусовия бранш БЕЛЛА България. Ползвайки се от опита и възможностите на компанията, веригата има амбицията да се превърне в пазарен лидер в сегмента, като предлага висококачествена продукция на своите клиенти. За тази цел в асортимента й присъстват над 20 различни продукта, съобразени с традиционните български рецептури и съчетани с алтернативните и модерни вкусове. Към това се прибавят най-съвременните производствени технологии, осигуряващи бързина на приготвяне и постоянно качество. Залага се и на моментното изпичане на продукцията, осигуряващо винаги топли и пресни закуски.
"Марката Lakis отговаря на нуждите на модерния потребител с динамичен начин на живот и с високи изисквания към вкусовите характеристики на продуктите", заяви Илона Станева, изпълнителен Директор на Lakis франчайзинг АД. Тя определи веригата, като единствената в сегмента, която предлага едновременно продукти от точени кори и от бутертесто и допълни: "Всичко това е произведено в България и е на изключително разумна цена."
Още за БЕЛЛА България: