Модна компания обновява магазините си по италианска концепция
"Аристон С" пристъпи към обновяване на магазините си с помощта на италиански специалисти с опит в областта на екстериорен и интериорен дизайн на търговски обекти, съобщиха от русенското дружество.
Експертите от дизайнерското студио, наето от българския производител на дамски облекла, до момента са участвали в проекти на редица световно известни марки, като Goldpfeil, Lancaster , Douglas, Adams, HUGO BOSS, BMW и други.
Специалистите от "Аристон С" и италианските дизайнери са обсъдили проекти, според които оптимално ще се използва вътрешното пространство в магазините на фирмата. Целта е те да се отличават с чистота на формите, практичност, ненатрапващи се детайли, подчинени на обща идея и силна маркова идентичност.
"Аристон С" насочва своя маркетинг към засилване на потребителското усещане за качество, твърдят от компанията. До скоро клиентите влизаха в магазина с предварително подготвен списък с покупки, днес те са много по-отворени, спонтанни и импулсивни, са установили в русенската фирма.
Търговските обекти на русенската модна къща предлагат марките Ariston S, a’s и a’smove. Идеята е новият дизайн, който ще реализират италианските проектанти, да отговаря на повишените изисквания за комфорт и иновативност.