"Леви Щраус" предвижда повишение на продажбите през годината
Печалбата за годината, завършила през ноември, спадна над 6 пъти от 151 млн. долара на 25 млн. долара. Въпреки това според финансовия директор на компанията Бил Чийсън "Леви" ще постигне целта си за увеличаване на продажбите чрез пускане на пазара на няколко нови марки и модела облекла. Между тях най-голям интерес сред модните специалисти предизвиква марката Signature която ще бъде пусната по магазините през юли тази година. Това е първият продукт на компанията, който е специално проектиран за по-масова продажба в големите вериги магазини. Досега "Леви" правеше по-елитни облекла за по-платежоспособни клиенти. Високите разходи за пускането, продажбата и рекламата на тези масови марки ще бъдат компенсирани чрез намаляване на производствените разходи и новата хеджингова стратегия на компанията.