Печалбата на "Нестле" се увеличи с 13%
Изпълнителният директор на компанията Петер Брабек оцени резултатите като много добри предвид моментното състояние на валутните пазари, геополитическата обстановка и световната икономическа криза. Според анализатори в такива условия продажбите на компании като "Нестле" регистрират солиден ръст, което ще доведе дори до по-голямо увеличение на печалбата за настоящата година. През 2003 г. "Нестле" ще се концентрира и върху увеличаване на входящия паричен поток и увеличаване на доходността. Специално внимание беше отделено и на добрите резултати, които компанията регистрира на нововъзникващите пазари и по-специално Русия и Китай.
Нестле" стъпи в България през 1994 г. с покупката на производителя на шоколадови и захарни изделия "Малчика". Пазарният дял на компанията на българския пазар сега е около 15%, като основен дял имат продуктите "Милка", "Нескуик", "Нескафе" и "Киткат".