Почти половината от италианците предпочитат нискотарифни продукти

Почти половината - 48 на сто, от италианците купуват продукти low cost. Така твърди изследване, публикувано в онлайн изданието Affaritaliani, цитирано от ProntoSofia. Според него 64 на сто от купувачите на low cost продукти не ги пазаруват, отказвайки се от високото качество, а защото ги смятат за стил на живот.
Сред най-пазаруваните продукти low cost са тези от хранително-вкусовата сфера (53%), облеклото (51%), самолетните билети и пътешествията (41%), технологиите (32%), лекарствата (31%).
Изследването твърди, че 47 на сто от италианците нямат никави предразсъдъци относно купуването на нискотарифни коли. А 42% от анкетираните казват, че биха се снабдили и с нискотарифни застраховки за тях, посочва ProntoSofia. Едва 20 на сто от италианците не одобряват low cost продуктите.