Heineken започна кампания за отговорна консумация на алкохол
Марката Heineken обяви старта на първата си интернет кампания за отговорна консумация на алкохол в България., съобщиха от пивоварната "Загорка" АД. Тя е част от глобалната кампания "Открий знаците" (Know the signs).
Кампанията е част от добре познатата програма "Наслаждавай се на Heineken отговорно и с мярка" и има за цел да насърчи изграждането на по-добри консуматорски навици. Посланията й са насочени главно към най-младите любители на бирата.
"Нашето най-голямо желание е посланията на кампанията за отговорна консумация на алкохол да достигнат до крайните потребители и да ги накарат да се замислят за сериозността на този проблем. Интерактивният подход на кампанията "Открий знаците" ни дава възможност посланията на Heineken да достигнат до максимален брой хора", каза по повод старта й маркетинг мениджърът на "Загорка" АД.
Кампанията се води от сайта www.knowthesigns.com. Основното послание на сайта е, че понякога консуматорите на какъвто и да е алкохол губят мярка и не си дават сметка за последствията от безразсъдното пиене.
Влизайки на сайта www.knowthesigns.com, човек попада във виртуална стая с екран, на който трябва да разпознае типичните признаци на човек, прекалил с алкохола, като са представени петте най-ярки примери за подобно поведение. Всеки от прожектираните клипове може да се изпрати на приятел след прикачване на негова снимка и записване на лично послание.