Списание "Форбс" тръгва на български през октомври

Списание "Форбс" тръгва на български през октомври

Списание "Форбс" тръгва на български през октомври
Дневник
Списание "Форбс" (Forbes) тръгва на български език от октомври 2009 г., съобщиха издателите от Forbes Media чрез Business Wire. Партньор на американския издател в страната е "Атика медия България". От компанията потвърдиха информация, но не дадоха подробности по проекта, нито разкриха екипа, който ще работи по него.
Според официалното съобщение от Forbes Media първият брой на списанието на български език ще има първоначален тираж от 30 хиляди броя. Изданието ще се състои от 60% български бизнес новини, коментари и рубрики и 40% статии от американския оригинал.
Издателите обясняват навлизането в България като пореден ход за бърза експанзия в Източна Европа. Компанията има местни издания в Китай, Хърватия, Израел, Япония, Корея, Полша, Русия, Турция и Обединените арабски емирства.
Управляващият мениджър на "Атика медия" за Балканите Танос Приоволос коментира, че тръгването на списание Forbes в България е голямо признание, но и голяма отговорност за представителството на компанията в България. Според него българското издание на списанието ще се превърне във водещо и едно от най-авторитетните бизнес списания в страната.
"Атика медия България" е част от гръцката Attica Publications Group и издава международни месечни списания Maxim, Playboy, Grazia, Joy, OK и Casaviva.
Forbes Media издава списание "Форбс" и притежава още сайта Forbes.com, "Форбс Азия", както и списанията ForbesLife, ForbesLife Executive Woman и ForbesLife MountainTime.
 Световни бизнес издания в България
В България от началото на 2006 г. излиза друго световно бизнес заглавие - "Бизнесуик" (BusinessWeek). Списанието се издава от "Кеш" ООД и излиза всеки петък. В него се публикуват както избрани материали от оригиналното издание, така и авторски материали от български журналисти и експерти в областта на финансите, икономиката, технологиите и корпоративното управление. През 2008 г. за кратко част от темите на "Икономист" бяха представяни в съдържанието на BM (Business Magazine). Изданието обаче беше закрито.