Кучето на "Германос" се пенсионира
Рекламните послания на "Германос" вече няма да бъдат представяни от рошавото куче, което призоваваше стопаните си за разходка до магазините на компанията. В клиповете пенсионираното четирикрако е заменено от активни хора, които се интересуват от технологиите и всякакви новости. Промяната е заради започналата нова мащабна комуникационна кампания на веригата под слогана "5 000 000 разходки - една дестинация". Пет милиона е броят на посещенията в 138-те магазина на фирмата в цялата страна.
Новата кампания започна на 7 януари с т.нар. тийзър, в който се споменаваше само слоганът, без да е ясно коя всъщност е крайната дестинация. Тайната беше разкрита в ефир на 17 януари. Всички магазини на "Германос" вече са брандирани с новите рекламни визии, а кампанията ще тече в телевизията, пресата, интернет, като външна реклама и в най-посещаваните кина.
"Новата комуникационна платформа се основава на едни от най-важните корпоративни ценности за компанията - приятелско отношение, близост до клиента, отлично обслужване и създаване на позитивна емоция", обясни маркетинг мениджърът на "Германос" Савина Гаврилова.
Нормално е в един момент кучето да изчезне, защото това се случва с много герои, но кампаниите по време на криза не бива да бягат от емоциите, коментира Радослав Бимбалов от агенция "Дъ смартс". Той е един от създателите на Рибока, с който се представят продуктите на един от основните конкуренти на "Германос" на българския пазар - "Ту Би".
"Мобилтел" заложи на триизмерно лого "Мобилтел" направи редизайн на логото си след тримесечни изследвания сред потребители на мобилни услуги. Логото е обновено, без да се загубят основните му черти, но буквата М е оформена като триизмерна, като идеята е да се подчертае иновативността в работата на компанията. По повод своята обновена визия "Мобилтел" обяви, че предлага на клиентите си 15 продукта и услуги, които могат да бъдат тествани в магазините на компанията. |