Бизнес мисия в Букурещ ще проучва пазара на потребителски стоки

Бизнес мисия в Букурещ ще проучва пазара на потребителски стоки

Русенската търговско- индустриална камара организира посещение на 26-то изложение TIBCO - най-големия международен панаир за потребителски стоки, организиран в Румъния. Форумът ще се проведе от 3 до 7 юни в Международен изложбен център "Ромекспо" в Букурещ. Посещението ще се състои на 4 юни в рамките на един ден.
TIBCO е едно от най-старите и известни международни изложения, провеждани в северната ни съседка. Неговата история датира още от 1974, когато е основан Букурещкия международен панаир за потребителски стоки, обясни Стела Дионисиева, експерт в Русенската търговско-индустриална камара.
Основните сектори, представени на изложението, са облекла, изделия от плат и кожа; подаръци и сувенири; козметика и парфюмерия; бижутерия; естествени продукти и алтернативни терапии; храни и напитки; услуги, електрически и домакински уреди; вътрешни и външни декорации; пластмаси, домакински и санитарни изделия; химически продукти и изделия за почистване и хигиена. По време на форума се показват стоки и от секторите спорт, туризъм, лов и риболов; звук, светлина, музика, видео; моят щастлив домашен любимец; авто шоу.
Посещението на панаира ще даде възможност на участниците в бизнес мисията да получат адекватна и полезна информация за сегашните и бъдещите си клиенти и конкуренти, смятат в камарата. Според експертите в бизнес организацията не бива да се пренебрегва и установяването на диалог с агентите на румънския пазар, с фирмите и потребителите.
Статистиката за изминалата 2008 г. сочи, че в изложението са участвали над 600 фирми от общо 26 държави от ЕС и извън него. Поради размера си, TIBCO представлява умален модел на румънския пазар на потребителски стоки. Това е причината той да има такова влияние върху пазара и при формирането на потребителско мнение или специфично поведение у клиентите. Интензивните взаимовръзки между изложители и посетители изгражда една динамична бизнес среда, идеална за установяването на нови контакти, представянето на нови продукти на пазара и опознаване потенциала на пазара.