Каналът "Джетикс" става "Дисни Чанел"
Компанията "Дисни" (Disney) обяви днес намерението си да преобразува марката "Джетикс" в България (Jetix) във водещия световен детски бранд "Дисни Чанел" (Disney Channel).
Насочен към деца на възраст от 6 до 14 г. и техните семейства, "Дисни България" ще предлага на зрителите си привлекателен програмен микс, включващ любими герои като Хана Монтана, хитови анимационни поредици като "Финиъс и Фърб" и пълнометражните филми като "Хайскул Мюзикъл" и "Кемп Рок". Каналът ще излъчва и специализиран игрален "Дисни блок" със забавни занимателно-развлекателни шоу-програми, насочени към децата между 2 и 5 г. Каналът ще локализира за пазара дублирани програми и съответните промоционални и комплексни материали.
Основни сериали на "Дисни" започнаха да се излъчват по "Джетикс" през август 2008 г. и способстваха утвърждаването на позицията на канала в региона, припомнят от компанията.
От юли 2008 г. до януари 2009 г. сред зрителите между 4 и 14 г. каналът увеличи рейтинга си с 356%, което нареди "Джетикс" сред трите най-гледани от деца телевизии в България, твърдят от компанията, като се позовават на данни на ТНС.
Мачек Брал, вицепрезидент и генерален мениджър на каналите "Джетикс" и "Дисни" за Централна и Източна Европа коментира: "Щастливи сме,че лансираме "Дисни" в България. Огромното влияние на програмата на "Дисни" върху "Джетикс" е сериозен индикатор за търсенето на неговото съдържание, предназначено за деца и техните семейства. Очакваме да станем безспорният лидер на телепазара за деца."