"Американ експрес" си търси банка партньор
Изпълнителният директор на "Американ експрес" Кен Чено заяви, че много банки вече са изявили интерес към предлагането на карти с марката "АмЕкс". Причината за това според Чено са атрактивните програми, които компанията предлага на клиентите си и които водят до повишаване на техните разходи. Анализатори обаче коментират, че свързването с неподходящата финансова институция може солидно да намали оборота на дружеството, тъй като това ще засегне сравнително добрия имидж на "Американ експрес".
Наблюдатели коментираха, че обединението на компании за кредитни карти и банки и излизането им на международните пазари е единственият начин за постигане на дългосрочен растеж в бранша. Инвестициите в партньорства с други компании и неправителствени организации също са един от начините за увеличаване на оборотите и печалбите на дружества като "Американ експрес" и "Мастер кард".
Преди време например "Виза интернешънъл" и туристическата верига "Аккор" обявиха, че са сключили споразумение за ново глобално партньорство. Сътрудничеството вече разширява съществуващите връзки между двете компании и ще увеличи изгодите за държателите на кредитни карти "Виза", които имат желание да ползват услугите на "Аккор".