Microsoft продава рекламната си агенция Razorfish

Microsoft продава рекламната си агенция Razorfish

Microsoft продава рекламната си агенция Razorfish
Microsoft е наел Morgan Stanley за продажбата на интернет агенция си Razorfish, пише "Файненшъл таймс".
Microsoft придоби агенцията през 2007 г., като част от сделката за покупката на aQuantive за 6 млрд. долара. Тогава агенцията се казваше Avenue A Razorfish.
Експерти оценяват Razorfish на между 600 и 700 млн. долара, отбелязва "Файненшъл таймс". За вероятен кандидат се спряга френската маркетингова компания Publicis Groupe SA.
Publicis и Morgan Stanley на са били открити за коментар. От Microsoft са отказали такъв.
Razorfish е една от най-големите агенции за интерактивна реклама и маркетинг в света, като сред клиентите на компанията са McDonald's Corp, Starwood Hotels & Resorts и Carnival Cruise Lines.