Z Zegna - за младите по дух
Всички костюми на пръв поглед изглеждат твърде подобни. Добрият обаче се познава по няколко неща - идеалната форма на раменете, наличието на детайли като работещи ригли на ръкавите, добре ушит хастар. Цената му е висока заради високотехнологичните машини, необходими за производството, заради качествения плат и добре платения екип, който стои зад всяка дреха. Във всяка област на облеклото има марки законодатели. Така е и при костюмите. "Дзеня" е сред тях.
Новата колекция на италианската компания - Z Zegna вече е в представителния магазин на бул. "Витоша". Линията е със силно изразена модна идентичност. Тя е създадена за мъжа, който е млад по дух и е готов за промени в своя гардероб и живот. Серията напомня 70-те години на миналия век, но е лишена от каквито и да е носталгични нюанси. Материите съчетават вълна и коприна, необичайна е новата обработка на тъканите върху основа от лен и “тропична” вълна. Кройките са прибрани към тялото и изключително елегантни. Цветовете варират от тъмната палитра на зеленото, морско синьо, метално сиво, бяло и черно до трептящите проблясъци на кобалтово синьото и жълтото.
Мъжът на Z Zegna постоянно е различен. През деня е с леко предизвикателен костюм - сако с малко по-високи подплънки, с прави очертани ръкави и с малки ревери, под което са вижда щампована риза. Панталоните са тесни. Вечерта е в черно и бяло. Облечен в лъскав креп, с риза от прозрачен муселин с проблясваща бродерия. През свободното време носи трикотажно облекло, освежено от жакардови мотиви с оптически ефекти и микроскопични шарки върху плъзгащото се по тялото жарсе. Панталоните са с големи маншети и подгъви, а ризите са от ръчно изрисувани платове или с ефекти, постигнати сякаш от боядисване с пистолет, идеални за комбинация с кожени рокерски якета.
Аксесоарите са тесни вратовръзки и двуцветни обувки с матиран блясък, задължително кожени.
Твърдението, че дори бизнес облеклото може да бъде постоянно осъвременявано се доказва в темата Metropolitan Graphics в нестандартни цветове като зелено и патладжанено синьо, върху основа с графични изображения. Линията на дрехите е издължена, саката са с тесни ревери и 2 копчета, а панталоните са тесни, с маншети.
Темата Urban Comedy е ориентирана повече към спортното облекло. Цветът на тази серия е тюркоазеното, което се съчетава с различните оттенъци на сивото. Саката са от вълна-стреч, якетата - в рокерски стил, а тренчкотите са от блестяща и мека черна кожа, с хромирани метални допълнения, ципове и украшения.
Линията Driving Expeiences пък преоткрива ерата на автомобилните състезания с поло пуловерите и якетата с ципове от двуцветни трикотажни материи или от оригинална износена мека кожа.
---
В края на септември в магазина на Ermenegildo Zegna на бул. "Витоша" 12 отново ще можете да се възползвате от услугата ушиване по мярка, която дава възможност за лични консултации с дизайнери на марката и ушиване на дреха точно по вашите размери и вкус. На разположение на българските клиенти ще е моделиерът от централата на Zegna Микеле Поцо.
Италианската марка за пръв път през 2001 г. предложи в България услугата ушиване по мярка. Тя дава възможност за поръчки на костюми, сака, панталони и ризи в изключително богата гама от платове, производство на Zegna
Италианската компания е един от световните лидерки в производството на луксозни платове и мъжко облекло. Тя е ангажирана и с производството на мъжките колекции на Armani и Gucci. За 2003 г. групата има брутен годишен доход от 601 млн. евро и над 5000 работници. Колекциите на Ermenegildo Zegna се дистрибутират в 64 страни по света в около 392 представителни магазина на марката, 142 от тях собственост на фирмата.
---
Магазин
бул. "Витоша" 12