Започна новата комуникационна платформа на Germanos - "Само попитай"

Започна новата комуникационна платформа на Germanos - "Само попитай"

Започна новата комуникационна платформа на Germanos - "Само попитай"
От понеделник стартира новата комуникационна платформа на Germanos - "Само попитай", с имиджов телевизионен клип, който представя новия корпоративен слоган.
Идеята е Germanos да се позиционира в съзнанието на потребителите като личния експерт, който прави светa на мобилните технологии по-близък, атрактивен и разбираем.
Новата концепция придава конкретно значение на корпоративната политика на компанията, като се базира на експертност в сферата на мобилните технологии, приятелско отношение и близост до клиента, посочват от компанията.
Имиджовият телевизионен клип освен слогана представя и новото триизмерно лого на Germanos.
Новата рекламна кампания на Germanos е изцяло създадена в България. Творческата концепция е разработена от рекламна агенция Ogilvy&Mather Sofia и реализирана от продуцентска къща "Чучков брадърс" и режисьора Ангел Апостолски.
Новата комуникационна кампания "Само попитай" стартира успоредно с телевизия, преса и външна реклама.