Говори се
-------------------------
Видинската телевизия "Рома" спечели голямата награда на международния фестивал за документални филми "Златно колело" в Скопие. Тя е отличена за документалния филм "Самотата убива" в конкуренция с 37 продукции. Същият филм на българския екип спечели тази година още пет награди в международни фестивали в Албена, Русе и в Италия.
-------------------
Слави Трифонов е новото рекламно лице на бирата "Шуменско специално", произвеждана от компанията "Карлсберг България". Новият албум на шоумена и "Ку-Ку бенд" - "И оркестъра да свири" ще се предлага в промоционален пакет с четири бири на цена 7.99 лв., който ще бъде популяризиран с масивна рекламна кампания в печатните и електронните медии. Трифонов досега работеше по формулата албум плюс промоция на продукт с "Мтел", но в последно време мобилният оператор се ориентира към сътрудничество с поп-фолк компанията "Пайнер мюзик".
-------------
"Писоар" е най-влиятелната творба в модерното изкуство, съобщава Би Би Си. Изборът е направен с анкета сред 500 британски художници, куратори, критици и артдилъри, които определили 60-сантиметровата порцеланова скулптура от Марсел Дюшан за най-значимото произведение на ХХ век. С "Писоар", създаден през 1917 г., Дюшан измести от челото на класацията традиционни фаворити като Пикасо, чиито творби "Момичетата от Авиньон" и "Герника" са съответно на второ и четвърто място, и Матис, който се класира пети с “Червеното студио”. На трето място е диптихът "Мерилин" от Анди Уорхол.