Coty - расте, но не старее
Ето и малко факти - Coty Inc. e една от най-големите и успешни козметични компании с продажби от 1.7 млрд. долара за 2003 г., с операции в повече от 25 държави и с портфолио от марки, включващо трите основни козметични категории: парфюмерия, цветна козметика и продукти грижа за кожата. Coty Beauty развива сегмента на масовите и полуселективни марки с фирми като adidas, Rimmel, Celine Dion, Stetson, Pierre Cardin, Isabella Rosselini, Astor, Esprit. Lancaster Group е поделението за селективни марки на Coty Inc. с Davidoff, Jennifer Lopez, Lancaster, Jil Sander, JOOP!. Nikos, Chopard, Vivienne Westwood, Marc Jacobs и Kenneth Cole. Въпреки че предлага богата гама козметика, Coty продава най-много парфюмерия - 73%. Марката е най-разпространена в Европа - 56%. Има производство във Великобритания, Испания, Франция, Монако, САЩ.
Coty отпразнува своята годишнина в истински Франсоа Коти стил, с галасъбитие през септември в Ню Йорк, в Американския музей на естествените науки. Там беше представена и книгата "Coty: Създател на парфюми и мечтател", която разказва богатата история на парфюмерията и козметиката на Coty.
От компанията на нашия пазар ще намерите няколко аромата
Парфюмите Isabella Rossellini
са посветени на жизнените и естествено елегантни жени. Самата актриса била въвлечена във всички детайли на тази линия, започвайки от дизайна на бутилката до избора на аромати, така че крайният продукт наистина изразява нейната загадъчност, откровеност и способност за изтънчена съблазън. Цена 35 лв. за 75 мл.
Серията аромати Celine Dion
се цели в емоциите и търси ефекта на песните на Селин Дион. Стилът на парфюма е класически и романтичен и носи хармонията на личността, съчетала жената, певицата, майката и бизнес дамата.“ Успях да открия как нотите в подходящия парфюм могат да достигнат до сърцата на хората”, казва певицата. Цена 38 лв. за 50 мл.
“Парфюмът е най-важното украшение на тялото", смята
Pierre Cardin
Експериментът винаги е бил водещ за неговите творения. Не е случайно, че изключителната бутилка на Pierre Cardin - Bleu Marine, е кръгла - формата, която често се използва в работата на дизайнера. Bleu Marin Femme (цена 38 лв. за 30 мл) е двойствен аромат, комбинация от свежест и крехка чувственост. Резултат от неочакваната хармония между искрящи, свежи флорални нотки, стоплени от дървесни аромати. Bleu Marin Homme (35 лв. за 75 мл) е интензивен и изтънчен парфюм. Чувствен и смущаващ като лятна нощ. Дълбок и вибриращ като океана. Символ на новото поколение.
