"Дау Джоунс" обединява "Уолстрийт джърнъл" и информационните си услуги

"Дау Джоунс" обединява "Уолстрийт джърнъл" и информационните си услуги

"Дау Джоунс" обединява "Уолстрийт джърнъл" и информационните си услуги
Reuters
Медийната група News Corp. ще обедини двете си най-големи подразделения за информация, пише "Уолстрийт джърнъл". Преструктурирането включва сливането на "Уолстрийт джърнъл", MarketWatch и други потребителски издания с новинарските издания за корпоративни потребители, които търсят специализирана информация - Dow Jones Newswires и Factiva.
Това е най-мащабната реорганизация в структурата на News Corp. от 2007 г., когато придоби "Дау Джоунс".
Новата структура ще позволи на компанията по-гъвкави решения в отговори на нуждите на потребителите, посочва изпълнителният директор на "Дау Джоунс" Лес Хинтън.
Медийният сектор се оказа един от най-засегнатите от финансовата криза. Бизнесът сви разходите за реклама, която пък е основният източник на приходи за медиите. Издателството "Трибюн" например започна процедура по защита от фалит, а "Ню Йорк таймс" започна да разпродава активи и дори позволи на мексиканския милиардер Карлос Слим да инвестира в дружеството.
Скоро се очаква едни от най-големите конкуренти на "Дау Джоунс" - "Вашингтон пост" и "Блумбърг", да предложат нова съвместна услуга, която ще предлага информация за други осведомителни агенции. Смесеното дружество беше създадено на 2 октомври 2009 г.