Търговският комплекс "Сердика център" отвори врати

Търговският комплекс "Сердика център", който се намира на столичния булевард "Ситняково", беше открит днес. Молът, в който има 210 магазина, разполага с отдаваема площ над 51 хил. кв.м. Към момента има само три неотдадени магазина, като за тях се водят разговори с търговци, които все още не присъстват на българския пазар, съобщиха от дружеството ECE projectmanajement, които управляват комплекса. Над 60% от площите са заети от модни марки.
С отварянето на мола в България стъпват веригите Zara и Peek&Cloppenburg, както и австрийската компания за обувки Humanic. Магазинът за техника е на "Технополис", а хранителният - на "Пикадили". Сред по-големите наематели са още веригата за детски стоки "Хиполенд". За първи път обекти в София ще отворят и веригата за мода New Yorker и компанията за обувки Deichmann.
Проектът "Сердика център" беше стартиран през 2006 г., като основен инвеститор в него е австрийската компания Sparkassen Immobilien. През лятото предстои да бъде открита и офис частта на комплекса, която е разположена върху площ от 30 хил. кв.м. Инвеститорите имат още три проекта за търговски центрове в България в София, Пловдив и Варна.
"Сердика център" е вторият голям търговски обект, който отваря врати в София през тази година. В началото на март беше даден старт на комплекса "София аутлет център". През април пък предстои откриване на The mall, който се намира на бул. "Цариградско шосе" в района на Окръжна болница. В него ще бъде и първият хипермаркет на "Карфур" в столицата.