Дейвид Дрога на MIF 2010: Бъдещето беше вчера

Проф. Жан-Клод Лареш е третият лектор, който ще участва в организирания от "Капитал" Marketing Innovation Forum. С неговото включване програмата на събитието вече е пълна - на сцената на Народния театър в четвъртото издание на форума на 27 май ще излязат най-награждавания от рекламния фестивал в Кан криейтив директор Дейвид Дрога (основател и на Droga5), Пату Нойтеманс (главен дигитален директор за ЕМЕА на Ogilvy) и професорът по маркетинг в INSEAD Лареш.
Вече е ясно, че лекцията на Дейвид Дрога ще бъде на тема The future was yesterday ("Бъдещето беше вчера").
Жан-Клод Лареш има MBA от INSEAD, магистърска степен по компютърни науки от University of London и докторска степен по бизнес от Станфордския университет. Последната му книга е The Momentum Effect (2008). Лареш успешно съчетава академичната си кариера с бизнес дейностите си. На 35-годишна възраст е назначен за изпълнителен директор на международна фирма, която впоследствие е преименувана на ReckittBenckiser - глобалната компания за продукти за дома и лична грижа. Лареш остава на този пост за впечатляващите 18 години. Консултирал е и много други компании, като голяма част от тях са в класацията Fortune 500.
Marketing Innovation Forum 2010 е под мотото Business under reconstruction.
Днес (26 април) е и последният ден, в който може да се направи ранно записване на промоционална цена. За детайли - тук.