"Публисис МАРК груп" вече представлява Leo Burnett в България

От началото на този месец дейността на световната рекламна верига Leo Burnett ще се осъществява в България от специализирано звено към "Публисис МАРК груп", съобщиха от компанията.
Доскоро тя беше представлявана от Leo Burnett Sofia, която след изтичането на лиценза за името се преименува на Archer Ideas.
Промяната е свързана с продължаващия в цял свят процес по интегриране на дейностите на веригите, собственост на Publicis Groupe - третия по големина световен комуникационен холдинг. В него освен Leo Burnett, влизат и рекламните агенции Publicis и Saatchi&Saatchi, веригите за медиапланиране и купуване ZenithOptimedia и StarcomMediavest Group, специализирани агенции за дигитални комуникации и ПР.
"Звеното към "Публисис МАРК груп" ще предоставя услуги, отговарящи на световните стандарти за качество и креативност, прилагани от Leo Burnett по света, и съм уверен, че тази промяна ще донесе допълнителна стойност към обслужването на клиентите" - каза Никола Новелоне, изпълнителен директор на Leo Burnett за Централна и Източна Европа.
Изпълнителният директор на "Публисис МАРК груп" Николай Неделчев изрази надежда, че интегрирането на Leo Burnett ще бъде успешно, а лесният достъп до различни комуникационни практики ще й даде допълнително предимство да предлага иновативни и успешни решения.
"Публисис МАРК груп" обединява 12 специализирани агенции: PublicisMARC, Saatchi&Saatchi, LeoBurnett (агенции за рекламно обслужване), ZenithOptimedia (агенция за медийно планиране и купуване), ZedDigitalCybermark (агенция за интерактивен маркетинг), Публисис Диалог (агенция за директен маркетинг, интерактивни и BTL активности), Публисис Кънсалтънтс | МАРК (водеща агенция за PR обслужване), CarreNoir (агенцияза корпоративен дизайн), Прагматика (агенция за маркетингови проучвания), Конекта (специализирана агенция за телемаркетинг), ХепиЕнд (аудио, видео и печатно производство) и MarketEyes (агенция за проучвания чрез метода "мистериозен купувач"). |