Empower организира срещи за предприемачи и в Пловдив и Варна

Empower организира срещи за предприемачи и в Пловдив и Варна

Empower организира срещи за предприемачи и в Пловдив и Варна
След като в края на миналата седмица Empower проведе последния обучителен семинар за млади предприемачи в София, следващите две седмици такива ще има в Пловдив и Варна. Това съобщиха организаторите фондация Empower United. Следващите срещи ще са на 19 май в Пловдив и 31 май във Варна.
Те са част от обучителната поредица, целяща да даде практични съвет как младите предприемачи да структурират най-добре бизнес идеята си и след това да участват в конкурса за едноименната награда Empower. Документи за участие се приемат до края на юни. Победителят ще бъде избран през есента и той ще получи 100 хил. лв. за реализирането на идеята си.
На последната среща в София присъстваха близо 250 млади предприемачи, съобщиха от организаторите. На нея те получиха практични съвети как се прави добър маркетингов план и кои са стъпките за правилното позициониране на нов продукт.
"Мислете за своите партньори още докато създавате продукта. Един търговец иска различни доставчици, които да продават добре продукта – давайте нещо повече на търговеца", съветва изпълнителния директор на "Фикосота синтез" Красен Кюркчиев според официалното съобщение на организаторите.
"От всички потенциални клиенти изберете най-правилния за вас чрез анализ. Продуктът, който ще предлагате на пазара, трябва да обслужва нуждите на хората и да е на добра цена", пък казва Дилян Павлов, изпълнителен директор на "Нетейдж".
"Опишете ясно и кратко идеята си, когато кандидатствате за финансиране. Банкерът трябва да се увери, че сте преценили всички рискове във вашия бизнес план и сте дали едно ясно решение как бихте ги избегнали. Бъдете уверени, че представяте силна концепция, че сте проучили конкуренцията, диверсифицирали сте потенциалните си клиенти и винаги имате резервен вариант", бе препоръката към младите предприемачи на Фредерика Припорска,  регионален мениджър "Корпоративни клиенти" в Societe Generale Експресбанк.
"Когато създавате нова компания или дори още преди да имате конкретна концепция, важно е да заложите в плановете си и създаване на комуникационна стратегия. Най-добрите бизнес идеи не са сложни, напротив. За да ви бъде по-лесно, винаги мислете за трите най-важни компонента: Продукт - цена – представяне. И помнете, че не парите създават идеи, а идеите са тези, които са в основата на успешния бизнес", казва Стефан Дюлайе, главен изпълнителен директор на Euro RSCG за Балканския регион.
Конкурсът за наградата Empower се организира от фондация Empower Uniterd в партньорство с  Министерството на икономиката, енергетиката и туризма и Motorola Foundation. Спонсори са AES и CMS Cameron McKenna. Наскоро той беше подкрепен и от Societe Generale Експресбанк.