Вестник "Сън" създаде парфюм с "аромат на шоубизнес"

Вестник "Сън" създаде парфюм с "аромат на шоубизнес"

Вестник "Сън" създаде парфюм с "аромат на шоубизнес"
Associated Press
Британският вестник "Сън" пусна на пазара собствена марка парфюм, пише "Ройтерс". Продуктът, наречен Buzz, се рекламира като "ароматът на чистия шоубизнес" и е създаден от парфюмериста Роха Дов.
"В парфюма се опитах да смеся стила на актрисата Сара Джесика Паркър, харизмата на София Лорен, опияняващата дързост на певицата Бионсе Ноулс и чара на Черил Коул", коментира той.
Според него Buzz ще допадне на всяка дама - независимо дали е принцеса или обикновено момиче, защото "той ще ги накара да се чувстват така, сякаш стъпват върху червения килим на Холивуд".
Ароматът комбинира цитруси, сандалово дърво, бергамот и иланг-иланг. По думите на Дова именно последната съставка е тази, която напомня за шоубизнеса, чийто дух носи и британският вестник "Сън".
Дов е признат за "професор по парфюмите" и до 2004 г. работеше за лондонската верига магазини "Хародс". В момента той управлява собствена марка - The Roja Dove Haute Parfumerie.