Льоб защити титлата си в рали-шампионата
Грьонхолм, който започна финалния ден на второ място с 30 секунди изоставане от миналогодишния първенец в Япония и шампион от 2003 г. Петер Солберг (Швеция) със "Субару", постигна втората си победа за сезона, като измина 350-километровата отсечка за 3.25:22, само с 1.22 сек. по-бързо от Льоб, и излезе на второ място в генералното класиране със 71 точки. Солберг, който се отказа след катастрофа само няколко километра преди края на последния, 25-и етап на състезанието, и пропусна възможността да вземе първата си победа след старта в Мексико през март, до вчера единствен имаше теоретични шансове да изпревари французина, но след отпадането вече е едва трети с 65 точки. Трети остана австралиецът Крис Аткинсън със "Субару" , който за пръв път през сезона се качи на подиума.
Льоб е едва вторият французин, станал световен шампион в този спорт след Дидие Ориол (1994), и е на път да наложи доминация, каквато за последен път постигна Макинен, спечелил четири поредни титли през 90-те години. Започнал като специалист на асфалт, той бързо се приспособи и към чакъла и леда и през 2003 г. остана на една точка от титлата. Благодарение на изключителното си постоянство, заради което е сравняван със седемкратния шампион във Формула 1 Михаел Шумахер (Германия), Льоб триумфира в 14 от последните 29 старта, а неговите осем победи от началото на сезона са рекорд, подобрявайки собственото му най-добро постижение от шест успеха през миналата година. Освен това 31-годишният пилот постави рекорд за най-много поредни победи (шест) по-рано през сезона. Оттеглянето на "Ситроен" от изпадналия в криза рали-шампионат догодина обаче може да го лиши не само от шанса да направи хеттрик, но и изобщо да участва. Възможностите пред французина са или да премине във "Форд", или да продължи със "Ситроен" без официално участие на компанията с надеждата, че тя ще се върне през 2007 г.