Търси се най-досадната коледна песен

Една коледна песен има реален шанс да бъде обявена за най-досадната и евентуално да бъде свалена от българския ефир по време на предстоящите празници. Това е целта на кампания, подета от рекламна агенция DDB Sofia.
До 5 декември всеки може да избере коледната песен, която не иска да чува по предстоящите празници. Вотът се провежда на специално създадения сайт nohohoho.org, на който всеки може да отбележи нехаресваното парче.
"Всяка година, навсякъде - и радио и телевизии, молове и локали, абсолютно неизбежно пускат едни и същи коледни песни. Непрестанно и напоително. Представете си само една Коледа без тази песен, която вместо да носи коледен дух, прави точно обратното - отнема всичко красиво от света, замества го с излишно приповдигнати звуци и ти ги набива в ушите. Всъщност толкова ни харесва да си го представяме, че смятаме да го направим реалност", казват с усмивка организаторите на кампанията.
На nohohoho.org са изброени десет парчета и всеки може да избере онова, от което иска да се лиши по празниците. След като бъде определен "победителят" - песента, събрала най-много антигласове, от DDB Sofia обещават да направят всичко по свръхестествените си сили тя да изчезне от ефира и така да подарят най-хубавия коледен подарък за всички.
За момента сред събралите най-много отрицателни гласове са песента на Васил Найденов и Богдана Карадочева "Нова година", All I Want for Christmas на Марая Кери и Last Christmas на WHAM.
Гласуването на сайта е само първата стъпка от кампанията "Няма такова парче", уточнява екипът на агенцията. Кампанията ще бъде продължена с изготвянето на клип, в който ще се включат познати и обичани лица от ефира, музикалната и театралната сцена, които подкрепят идеята.
Nohohoho.org e корабът-майка на цялата кампания, където организаторите ще публикуват информация за развитието на идеята – къде са били и какво са направили, както и най-различни начини хората да се включат, за да "няма такова парче".
Рекламна агенция DDB Sofia тази година спечели приза за творческа агенция на годината на Асоциацията на рекламните агенции в България.