Много кампании, никакви стандарти

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на -
    *****
    Неутрално

    Много шамански заклинания се изсипват по повод автовойната в БГ-то. Естествено целта е да се изкрънка насипването на все повече пари в продънената МВР-машина. Едно е ясно, обаче, не може върху пътна мрежа от 50-те години на миналия век, при това в безобразно състояние, да се побере днешнят трафик от мощни и едрогабаритни автомобили. Каквото и да се мъдрува. Какво чакат още. То за щипането на баницата явно насита няма, ама да започнат да строят и ремонтират пътната мрежа, че скоро и без коли ще започнем да изчезваме из нейните трапища.

  2. 2 Профил на Икономист
    *****
    Неутрално

    Не си представям, че е нормално няколко дни след трагедия правителството да се събере и да взема мерки. По-нормално е първо да се разбере къде е проблемът - а това става с изследване - на данни за катастрофи, на терен, на данни за подкупи, на състоянието на пътищата и пр. Тези данни или не съществуват, или не се събират правилно. Без тях, обаче, няма как да се знае какво причинява стотиците жертви на катастрофи в страната.
    Когато стане ясно какъв е проблемът, трябва да се помисли и за възможни решения - които да се анализират от гледна точка на ефективност и икономически възможности /например, предложения да се забрани ползването на автомобили в България или пък да се инвестират 20 милиарда лева в нови пътища за една година са невъзможни за изпълнение/. След този анализ може да се избере най-доброто решение - това, което с наличните средства може да постигне най-голямо подобрение на статистиката за катастрофите. И след една година може да се оцени отново - и ако не работи, някой да понесе наказание. Въобще, нужна е малко рационалност и систематичност.

  3. 3 Профил на Хаяско
    *****
    Неутрално

    Това е само още един начин да се смучат пари и да се имитира дейност. Положението по пътищата в България е от ясно по-ясно. Имаме остаряла инфраструткура, която няма необходимия капаците, но най-лошото е, че държавата, в лицето на МВР-КАТ не е в състояние да въведе ред и да наложи спазването на законите и правилниците. Това е! Анализи трябва да се правят за да се оптимизират пътищата, да се обезопасят определени критични точки, да се улесни трафика и т.н. и т.н., все неща, с които хората на запад се занимават много сериозно и на научно ниво. Но тук още не сме дорасли за такива неща, след като основната структура в държавата, която трябва да следи за реда по пътищата НЕ СИ ВЪРШИ РАБОТАТА! КАТ-аджийте са хора без никакво чувство за дълг и отговорност - както повечето хора в България. И докато безхаберието и размотаването на редовия служител може и да няма сериозни отражения върху продукта, който произвежда, то невършенето на работата от пътните полицаи има трагични и катастрофални последици. Тези хора трябва да образоват, трябва да напътстват и трябва да наказват, но единственото, което правят е да СЪБИРАТ ПАРИ! Тези същества живеят със съзнанието, че тяхната фунцкия не е да се грижат за безопасността по пътищата, а да крънкат пари от шофьорите по силата на дадените им правомощия. Докато полицаите не започнат да си вършат качествено и съвестно работата няма да има подобрение в сегашната касапница.

  4. 4 Профил на дидо
    *****
    Неутрално

    Чета и се чудя на акъла на хората, говорят за КАТ, държавата, това , онова, но никой не казав ,че основаната причина е в човека зад волан. И аз карам бързо и ме глобяват , но мисля че в общи линии спазвам правилата за движение, но колко много диваци карат като бесни и убиват хора, КАТ ли е виновен или пътищата или какво, никакъв мозък горе и пълна газ, това е основната причина.

  5. 5 Профил на oldman
    *****
    Неутрално

    Поредното безумие на управляващите. Те от години само това правят - увеличават глоби такси и нови измислят. А истината е проста- автомобилния парк се увеличи десетократно, колите станаха по бързи и по мощни, а пътищата са същите както преди 50 години - тесни, с много завои и на всичко отгоре неподържани. Когато се случиш зад камион, който кара с 30км/час и в продължение на много километри не можеш да го изпревариш поради тесния път, многото завои и насрещното движение и с железни нерви да си се изнервяш. Няма нищо по опасно на пътя от изнервени шофьори. Но вместо да направят трета лента на баири и завои за да облекчат поне малко движението и шофьорите, нашите управници правят най лесното и най безсмисленото - увеличават глобите и нови измислят. А парите за пътищата потъват незнайно в чии джобове. А броя на убитите расте.

  6. 6 Профил на -
    *****
    Неутрално

    Всеки е убеден, че е голям спец на волана. На тази тема не можеш да надприказваш никого. Регулирането на движението обаче се диктува в най-голяма степен от изградената пътна структура. Пак повтарям, с равнище от 50-те на миналия век и при това в безобразно състояние, не могат да се посрещнат днешните технически условия. Колите са мощни, габаритите големи, трфикът напрегнат (всеки гони свое нещо). Рисковете за допускане на груби грешки - много високи. Само на едно голо съзнание изобщо не следва да се разчита.

  7. 7 Профил на Питагор
    *****
    Неутрално

    Мястото на трагедията в Бяла е безумно опасно. Всеки път когато излизам от кръстовището въздъхвам с облекчение. само след 10 км към София е другото безумно Т-образно кръстовище където жертвите не са по-малко от моста в Бяла. Просто там си гинат по един по двама но постоянно и това не прави впечатление.15 km от разклона към София на място да кацне самолет постоянно висят свищовски катаджийчета да глобяват. С тези мерки на КАТ и нови успех няма да има. Безумците са си безумци.Но ако се вложат пари в инфраструктура най-вероятно ще намалим жертвите с 1/3.

  8. 8 Профил на Светлано ма, путко проста!
    *****
    Неутрално

    Кой малоумник ти каза, че тая и предната катастрофа са станали на моста построен от Кольо Фичето? Ти го изкара съвременник. Може би и Левски познаваш лично?
    Малоумниците от НОВА също не останаха по-назад в петък: "На втория мост на Кольо Фичето..." го повториха два пъти.
    Мостът го показаха 100 пъти. Толкоз ли не правят разлика между нещо строено преди 150 г и през ХХ век?





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #