Училището произвежда "ходещи диктофони"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (5)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ataknoT
    *****
    Разстроено

    "Стресът на детето в първи клас в такива огромни сгради и колективи от хора е огромен."

    Божичко какви глупости!!!!

  2. 2 Профил на Жиу жицу
    *****
    Весело

    училище мечта за министър от сървайвър спечели наградата за лобита от заинтересовани печалбари бълват помагала за матурите на килограм давай народе не остана Дани Вълчето взема процент и тия около него също вервайте ми - печатът на МОН да не е без пари я!

  3. 3 Профил на минувач
    *****
    Неутрално

    Оле, каква цензура прави Дневник. Не настоявам да ми подбират изцепките, ама някак в дискусията имаше доста много мнения и версии. А те почти най-беззъбите оставили. Мамините, страх ги е да публикуват по-остри коментари. Лелеееееееее!

  4. 4 Профил на  неутрален
    *****
    Неутрално

    Това с учебниците е вярно, уважаеми от ДНЕВНИК, но сте пропуснали най важното а то е ДИСЦИПЛИНАТА в училищата , след последния трагичин случай в РАЗГРАД, остава само и да се стрелят , като каубой. Каквато ни държавата , обществото , такова ни е и училището а то не може и да е друго. РИБАТА СЕ ВМИРИСВА ОТ ГЛАВАТА.

  5. 5 Профил на  неутрален
    *****
    Неутрално

    Уважаеми журналисти от Дневник,това което пишете си е жива козметика препоръчвам Ви идете в училищата между ученици и учители , там е истината за РОДНОТО НИ ОБРАЗОВАНИЕ а НЕ В ДИРЕКТОРСКИТЕ КАБИНЕТИ , от личен опит зная как ги правите тези работи,препоръчвам същото и на АНАЛИЗАТОРИТЕ ВИ, анализите им са по скоро повърхности и не стигат корена на ПРОБЛЕМИТЕ. Казват , че японците били бедни на идеи, но пък хванат ли идеята , развиват я както трябва, в този форум дал господ идей е развийте ги тогава, както трябва като японците, успех.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #