За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноПостоянно критикуват ресора на Гагаузов,но правят всичко възможно той да не влезе в списъка на виновните.Станишев го пази.Обяснението е,че Гагаузов държи Станишев в шах с някакви компромати или по партийна линия не позволяват на Серго да го изрита.Усукал му е топките по някакъв начин и затова младия премиер не смее да го изгони.
*****
Неутралномного хубава статия, браво на автора и на вестника. браво и за това, че преди време написахте за "батко на братко"
*****
НеутралноНормални пътища, маркирани с боя и знаци, това е гаранция за безопасността на движението, а не крадливите "пътищари". Предложението ми е да се канят външни фирми, с гаранции за изпълнението.
*****
НеутралноХаха, направо ще падна от смях; България и пътища!!! хахаха, докато пръдливите министри се бият в гърдите и правят супер ПР-кампании, Сърбия почти си построи магистралната система, а хората бяха във война доста години!!! Тежко и на Плугчиева, ще се види в чудо да избута пътния фонд да "потръгне".
Mariya Schuetzler
Рейтинг: Неутралнохубаво го е написала Лили...Само че въпреки очевидността на връзките или именно поради това у нас всички са толкова нагли, че доколкото си спомням преди 1 година Гагаузов отчете, че бил построил 300 (????!!!!!) километра магистрали. То просто няма какво да му коментираш на това...
thegift
Рейтинг: 237 НеутралноМи така е то, лейдис и джентълмени. Пък напролет, като вземете да си попълвате данъчните декларации, се замислете отрано къде ще ходите за гъби наесен.
*****
Неутралнонеам думи
TT
Рейтинг: 8 Гневнотва е една от болноте теми за мен. докато ненаситните ни депутати пълнат гушите си, тези на родата и тн хората се убиват по пътищата и то една голяма част от тях и заради никаквата поддръжка и състояние на настилката. национални убийци - е тва имаме в смотания парламент
*****
НеутралноВАРНЕСКИТЕ "ПЪТИЩА И МОСТОВЕ" СИ ОСТАВИХА РЪЦЕТЕ ПО ПРЕЗ КУП-ЗА ГРОШ РЕМОНТИРАНИТЕ УЛИЦИ. СЕГА СТРОЯТ ОГРОМНИ СГРАДИ НА БУЛЕВАРД "ЦАР ОСВОБОДИТЕЛ", СТРУВА МИ СЕ ПРЯКО РЕД, СТАНДАРТ И ЗАКОН. ПЪТИЩАТА - САМО ГЛЕЙ ЩО СА!?!
*****
НеутралноБСП НА САПУН! МРЪСНИ КРАДЛИВИ КОПЕЛЕНЦА!
*****
Гневно"Кучето си лае, кервана си върви" ...така ще е, докато продължаваме със стадното си поведение...
*****
НеутралноТочно така е, както се посочва в статията. При мандата на Костов десните бяха обещали до 3 години да завършат магистралата до Бургас. И щяха да го направят ако не ни натресоха мадритското чучело. При тяхното управление бе изцяло саниран пътя до Кулата. Бе пусната магистралата до Ябланица и по-нанатък. Имаха намерение за няколко години да я свържат с източната отсечка и да я "затворят" Щеше да бъде завършена и "Струма". Да, но българският избирател предпочете друго.Сега се трепе по шосетата. Само като си представим, че на мястото на недоразумението Церовски и мошеника Гагаузов можеше да бъде почтеният Евгени Чачев - абсолютен професионалист и точен, много точен в приказките си. Да, ама... Емпти дриймс...
*****
НеутралноПогледнете как се строй само не южната дъга а част от нея на околовръстния път на София-със вселенска цена на километър (3,4 клм)с много съмнително качество, с незнаен срок на завършване и с нулеф ефект-стеснението ще доведе до ефекта на "фунията" така, че статията е много вярна.
*****
Неутралностатията е измамна. По времето на станишев Черепа построи 18 километра до Стара Загора. Това беше миналата година. Сега там тече третия ремонт.
*****
НеутралноОт три месеца е прекъсната връзката между Мездра и Бяла Слатина заради срутен 100 годишен мост и в момента нищо не се прави. Това е в 21 век когато сме членове на Европейският съюз.
*****
НеутралноХубава статия, защото посочва нещата, очевидни за всички. В този смисъл е и малко безсмислена. Трябва да се измисли решение. Ако се намери смислена опозиция ("Атака" не са такава) бая хора ще излезнат по улицита, за да изметат цялата тази паплач. С удоволстивие ще видя как отива по дяволите и кандидатът за премиер, настоящ градоначалник.
ishivarov
Рейтинг: 8 НеутралноНашата пътна мрежа е в окаяно сътояние в сравнение със цяла Европа с изключение само на великия Съветски съюз (бивш) и Албания.Вината е в търпимостта на пътищарите да ги мачкат всякакви некадърници през всичкото време от началото на комунизма до сега.
ivanСтанислав Генов
Рейтинг: 860 Неутралнобраво! всеки ден трябва да се пише и шуми за това! Може би все пак ще има ефект.
За съжаление в момента се подготвя поредното пладнешко ограбване - като няма пари от ЕС ще вземем от излишъка. На практика няма никакъв контрол как и за каво ще се харчат парите от което страдаме всички. Не мога да проумея какъв дебил и колко безскрупулен трябва да си за да крадеш така безочливо. Ясно е, че при такива големи проекти не може всичко да е чисто но поне да остава нещо за хората след тях.
А иначе провала на управлението е пълен и повсеместен и това е видно не само от състоянието на пътищата
Boriaz
Рейтинг: 631 НеутралноХайде стига вече де! Както винаги съм казвал- за некъдърноста няма извинение. Цени, договори, глупости- отиваш примерно на ремонтираното Цариградско шосе и виждаш, че след ремонтът е по-зле отколкото преди това- какво правим? Търсим под вола теле. Тоя бил виновен, оня бил виновен, глупости. Свършена ли е работата-НЕ. Който им е дал поръчката- той да си търси виновниците, нас какво ни интересува?
Искането няма мярка- даването има КРАЙ!Магистрала Тракия готова ли е- НЕ! Ама 18 км. били направили, цената се вдигнала, крадяли- голямо чудо. Не ме интересува. Има ли магистрала- НЕ! Това е. Докато не я построят като започнат да говорят за нея- тогава ще ги слушам. Дотогава съм им сложил цензура- сменям каналите или страниците. Ама Живков започнал, Костов обещал, Станише, Царя- НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА, КОЙТО ДОВЪРШИ МАГИСТРАЛА ЩЕ ОБЕРЕ ЛАВРИТЕ, а най-вероятно и ще спечели още един мандат. Това е. Всички преди него ще бъдат запомнени като НЕКАДЪРНИЦИ.
*****
НеутралноАлбанските пътища отдавна надминаха българските, а пък и на други съседни страни, по качество. Така, че ако обичате първо проверете и тогава пишете.
А иначе нашите "строители" ще трябва да вземат уроци вече и от Албания и Македония, ако щете!
*****
НеутралноНе е луд, който яде баницата
*****
ГневноМръсни крадливи червено-жълти копелета, които хранят черепа и онзи боклук от Пловдив, който си направи две телевизии!На съвестта им лежат хиляди убити по тесните ни пътища и един ще отговарят на онзи свят за това!
*****
Неутралнопоне два мандата,България щеше да има завършени магистрали надлъж и нашир.Мафията не му позволи.Организираха политическото цунами с връщането на царя,който вкара комунистите във властта през задния вход.
*****
НеутралноТрябва да се търсят и стимулират форми на уличен протест. Някои от темите чрез които това трябва да стане са екология,престъпност, пътища, тотална липса на реформа в образованието и здравеопазването (наподобяваща времето на Жан Виденов). Основната теза трябва да бъде пълната неспособност, съчетана с нежелание, да постигне нещо в тези области. Иначе журналистите пишат, ние четем и коментираме и така нещата си вървят. Дневник трябва да направи списък с всички безобразия на този кабинет като са започне от престъпни замени, случаи на корупция с разни батковци, проблеми с фондовете и т.н. Този списък ще удължи иначе късата Българска памет.
*****
НеутралноЗа АМ "Струма" грешиш. Нито Бакърджиев, нито Чачев разбраха простата истина - бъдещето на "Струма" минава през запазването на Кресненското дефиле. И гризнаха дървото както и Церовски и Гагаузов след тях, които също много искаха магистралата, без да се интересуват от дефилето. Магистралата "потръгна" защото хората на Еврокомисията казаха в прав текст (на среща, на която бях) на нашите институции: "Забравете вашия вариант и избирайте между алтернативите, които опазват дефилето като НАТУРА 2000 място."
Това е началото на успеха на една 10-годишна кампания на екоорганзиациите срещу държавното безумие, безхаберие и корупция. Победа на здравия разум срещу "здравите сили".
*****
НеутралноКогато бях малък, по вестниците пишеше: "Магистралният пръстен на НРБ ще е готов напълно през 1980 г.". Честна дума. И всички мечтаехме как ще обикаляме по трасето София-Варна-Бургас-София като истински германци и италианци. Ееех, какви години, какви мечти!
Сега сме 2008. Значи, 28 години след крайния срок.
*****
РазстроеноНА АВТОМАГИСТРАЛАТА - ХЕМУСр ПРИ ЯНА МЕЖДУ ДВЕТЕ ПЛАТНА ИМА ПАМЕТНА ПЛОЧА ЗА ПЪРВАТА КОПКА НАПРАВЕНА ОТ ТОДОР ЖИВКОВ
*****
НеутралноАло,ПЪТИЩАРИТЕ!!!Правило ли ви е впечатление,че когато имаше ремонт на пътя Русе-Плевен,трафикът беше отбит по стария мост на Колю Фичето?При това въпросният МАЙСТОР не е завършил "ВИШУ" и няма диплома(т.е. е НЕПРАВОСПОСОБЕН),но казва на Мидхад паша: "Ако в съответния срок и за посочената сума не изградя моста,то,паша,ВЗЕМИ МИ ГЛАВАТА!!!"Искам да видя поне 1 БАТКОВСКА или БРАТКОВСКА пътищарска глава ВЗЕТА и тогава ще повярвам,че Родината ми има бъдеще!!!
*****
Неутралноhttp://www.obshtestvo.net/content/view/776/5/ НЯМА ВОЙНА ПО ПЪТИЩАТА. ТОВА Е ТЕЗА ЛАНСИРАНА ОТ НАЙ-КОРУМПИРАНИТЕ ЧЕНГЕТА. НАЙ-НАЙ
kbderror
Рейтинг: 237 ГневноЗа магистралите съм съгласен,обаче за пътищата в София не.Според мен откакто бат Бойко е кмет поне виждам да се прави нещо,при Софиянски не беше така.