Редакционен: Преходът изглежда безкраен

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (44)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1291 Весело

    Преход?

    Преходът не е почнал дори...

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  2. 2 Профил на demonoid - чао тирани!
    demonoid - чао тирани!
    Рейтинг: 675 Весело

    Красьо Черния е заменен с Цецо Ушите. И какво от това? Няма преход. Въртят се едни и същи игри, но от различни хора....

    http://whynot-reflect.blogspot.com/
  3. 3 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Приказка без край или приказка за модифицираната ламя Спаска и нейното царство небесно


    Имало едно време, през девет планини в десета едно чудно и дивно царство небесно. Тъкмо било се освободило с преверат от диктатурата на Червения вожд. Хората се наслаждавали на промяната, на демокрацията, а се оказало после, че са станали роби на свободата.

    До този момент преди обрата, те живеели в страх и забрани. Винаги били готови да изпълняват заповеди, тъй като били научени да бягат от отговорност и да разчитат някой вместо тях да взима решения. Така било по-лесно и се случвало мноооооого години наред. Когато, неочаквано за всички, обаче Червения вожд предал привидно властта и хората започнали да живеят на ужким по-различен живот, с повече перспективи и възможности за реализация.

    На мястото на Червения вожд, веднага изникнал и заместника – Голямата ламя…в онзи край я знаели като Ламята Спаска. Тя била уникална, защото нямала три глави а седем! Едната била синя глава, имало жълта глава, зелена глава и още 3 тимби, които сменяли цветовете като хамелеон, според интересите на основните други. Разбира се, не трябва да се изпуска и най-важната последна червена глава на Спаска, която продължавала да стои отзад и задколисно да движи делата на вече бившия Червен вожд.

    Всъщност след като той безследно изчезнал, цялата държавна машина в царството продължавала да работи. За тях било необходимо да се преструктурират. Да изглеждат по-демократични пред останалите царства. Така и станало. Въпреки това, основната концепция и мотивация зад цялата тази структура било, да продължава да подтиска сънародниците си, да ги използва, манипулира, подвежда и дезинформира. Така този държавен апарат имал възможност да продължава да поддържа страха в поданиците, което им позволявало безотговорно да извършват злоупотреби в царството, намиращо се през девет планини в десета…

    Наистина народа бил щастлив, Червения вожд вече го нямало. На негово място била 7 главата ламя, която предлагала алтернативи за управление. Главите се карали и хапели една друга. Това зрелище особенно допадало на народа. Той едва имал търпение да се събере през 4-ри години, в големия царствен колизеум – специалното място, отредено за дребния и малък човек, за да може да удохотвори и напълни с емоция душата си, докато ламята играела поредния си цветен номер.

    Ето така, хитрата ламя, успявала да имунизира през тези 48 месеца зрителите в колизеума. Тя заблуждавала лесно бедния и изстрадал народ, и продължавала да властва в царството небесно повече от 20години.

    Ламята смятала народа за един голям идиот, който бил проЗ, тАп, неУбразован, негрЪмотен, без интереси, без идеи, без мотивация…Причините за това мислене на ламята Спаска били съвсем логични. Все пак, през последните две десетилетия от нейното цветно и демократично управление, успявала да извърши безброй зулуми. Така още по-лесно постигала целта си – да прави народа значително по-беден, по-страхлив и по-изпълнителен когато засвирели нейните 7 цветни специални свирки…

    През тези 20години, Спаска успяла да разори царството над което властвала. Тя имала за поставена задача, да увеличава дистанцията между цените на стоките и заплатите…Така покупателната способност на народа спадал и достигал до ниво на биологично изхранване. Безработица в царството се увеличавала с геометрична прогресия. Някой хора виждайки случващото се напускали или бягали от царството си и ставали емигранти. Докато другите им сънародници продължавали да живеят в глад, нищета, болести и мизерия. Ламята обожавала да се подиграва с поданиците. Не случайно, Тя допуснала в царството си и ментетата, които били навсякъде, дрехи, дранкулки. Най-важните обаче били, цигарите менте и алкохола менте. Образователната система била разбита, здравната също! В царството хората не можели да получат здравна помощ. От една страна, защото липсвало специалисти, а от друга там където ги имало, масово хората не можели да си ги позволят, защото били скъпо платени. В царството също бил наложен и нов уникален стандарт на живот – да работиш, за да изплащаш заемите си! Народа обаче, плащал не само тези заеми получени от банките, но и милярдите заеми, които ламята Спаска през 20те години успяла да вземе от останалите международни институции и царства… Така хората се и превърнали в роби на заемите! Спаска, постоянно симулирала, че взима мерки срещу спада на нивото на жизненото равнище. За това основна роля изиграла синята и червената глава, но и останалите тимби значително спомагали да се правят фокусите пред зрителите успешни и все по-сложни за разбиране, и разгадаване. Заедно тези глави се били превърнали в едни професионални мошенници, измамници, крадци, обирджии, извървшващи реално политика на геноцид спрямо хората позволили им да управляват царството. Не случайно и прословутата Спаска, ликвидирва в царството селското стопанство, промишлеността, транспорта (речен, морски и въздушен), телекомуникацията и атомната енергетика. Това ставало и с престъпно проведежданата приватизация, за която Ламята си била гласувала особен закон, според който никои не можел да ѝ потърси отговорност за злоупотребите. Така „усвояването” на парички продължавало безхаберно, а народа бил специално натоварен с нови разходи….за винетки, здравни осигуровки, въвеждането на нови и допълнителни данъци и такси, а пък непрекъснатото покачване на цените в царството на най-важните консумативи като ток, вода и отопление вече било прието като стандарт да се случва поне 3-4 пъти в годината. От всичко до тук в приказката за ламята Спаска и небесното царство излизало, че народа си плащал щедро на 7те умни тимби, за прилагането на една геноцидна схема за изтребление на царството по икономически път. Както инфлацията растяла, така и слугите – седемте главуна изпълнители на Спаска бягали от отговорност. Правили го умело, с финес и обиграност. Все пак били професионалисти след толкова години подигравка към сънародниците си. И най-важното, Главите знаели и умеели това, което правят, защото имали представа какво искат и целта им била известна. За разлика от комплексирания народ на царството. Той бил се отдавна оставил неусетно по течението и така в услуга на лакомната и ненаситна ламя Спаска, успявал да храни обилно нейната безгранична алчност, егоизъм, продажничество, подкупност, безкрупулност, наглост и безсъвесност.

    Хубаво би било да се отбележи в приказката, че управлението на ламята никога не е било случайно. Нещо повече, в царството никога не се е случвало нещо на случаен приницип!

    Още след падането на Червения Вожд, седем главата ламя се погрижила да създаде една „чудна” конституция, според която царството трябвало да се придържа. Най-голямо впечатление правило в нея именно:

    „Съгласно чл.10, равното избирателно право е основополагащ принцип на Конституцията. Според чл.35, всеки има право да избира своето местожителство. Според чл.48, всеки гражданин може да избира своето място на работа.” Същевременно и парадокса – „според чл.65 и чл.93 могат да бъдат избирани за народни представители и президент единствено граждани на царството, които нямат двойно гражданство и са живяли последните пет години в Царството.”

    Така в настоящата си форма и начин на прилагане и тълкуване, царствената Конституция пречела на качествения подбор на царствената нация. Тя изключва от политическото участие няколко поколения хора, които де факто явно били втора категория граждани с отнето право да се включват в съдбата на родината си, наред със своите събратя и роднини. Всичко това водило до допълнително резидинение, демографския срив и обезлюдаването на царството. В тази връзка и бездействието на законодателите в царството будило недоумление и безпокойство.

    А Царството е било силно само когато е било обединено!

    Така през годините, управлението на Спаска довело до една царствена епидемия. Народа бил заразен, увреден, осакатен… Успешната инфекция и провежданата от ламята царствена политика довела народа до недоволство. Недоволство, което все повече се изразявало и в по-големи и по-малки. Това Несъгласие се случвало, защото поколението в царството оставало без бъдеще, без дом, без работа, без пенсия!

    За да се намери обаче лек или антибиотик срещу инфекцията , поданиците в царството трябвало да отворят очи, да бъдат готови за промяната и да искат наистина свободата, която заслужават! Ето защо народа можел да се остави в робството на ламята Спаска или да продължи и бори за независимост и самостоятелност! Необходимо било народа на царството да вземе решение и да се бори за едно по-добро бъдеще за тях и децата им!
    http://www.vladislavnozharov.com/2011/06/прикзка-без-край-или-приказка-за-моди/

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  4. 4 Профил на ВЕЧЕН ПРЕХОД!
    ВЕЧЕН ПРЕХОД!
    Рейтинг: 624 Неутрално

    " Преходът изглежда безкраен"
    ===============
    Страхотно заглавие! Адмирации! Преблемите в съдебната система съм ги коментирал вече.http://www.dnevnik.bg/login/index.php?show=profile&uid=207020
    Но заглавието, заглавието на статията наистина ме впечатли.

    ВЕЧЕН ПРЕХОД! http://www.google.bg/search?sourceid=navclient&;ie=UTF-8&rlz=1T4SKPB_enBG204BG205&q=%d0%92%d0%95%d0%a7%d0%95%d0%9d+%d0%9f%d0%a0%d0%95%d0%a5%d0%9e%d0%94+%d0%93%d0%9b%d0%90%d0%a1%d0%9e%d0%92%d0%95

    Абсурдът има смисъл само тогава, когато не се примиряваме с него.
  5. 5 Профил на canuck99
    canuck99
    Рейтинг: 159 Неутрално

    Както казва ББ, матряла е такъв

  6. 6 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 538 Неутрално

    "Както изглеждат нещата днес, преходът може и да е безкраен."

    Изглежда,но не е.Краен е,някои казват около 2060,но аз си мисля,че ще е по-скоро.
    Естествено е на мафиотите,завладели държавата,да искат преход клонящ към безкрайност.Ама няма как.Като няма държава,ще изчезне и народонасейението.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  7. 7 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Вече пета година не спирам да се чудя какво правим в Европейския съюз, когато мястото ни е в Африканския.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  8. 8 Профил на аз
    аз
    Рейтинг: 705 Весело

    ама как някой може да се съмнява, че има заговор срещу държавността. ето сега няма да изберат човека на герб за президент - какво друго обяснение може да има освен заговор на тайни, злонамерени, (вероятно капиталистически) сили?...

    from all the things i've lost i miss my mind the most
  9. 9 Профил на tatkoruso
    tatkoruso
    Рейтинг: 558 Неутрално

    Преход ще има, но няма да се хареса на много.Защото този път ще се сменя и чипа,тъй,че няма да има нужда от политици и политика.

  10. 10 Профил на Weingro
    Weingro
    Рейтинг: 933 Неутрално

    "... ефект няма да има, докато моралът и законът не бъдат разпознати като единствен ориентир в цялата държавна власт. Както изглеждат нещата днес, преходът може и да е безкраен."

    Точно така.

  11. 11 Профил на Yankee
    Yankee
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Убийте комунягите! Обесете ги с главите надолу като Мусолини! Пак ще им е малко! Тия свине съсипаха България! Затриха я! Накажете ги, иначе няма да се оправи положението! Цецо-Мецо, Боко-Моко, Седефчо-Кенефчо зсичките са за ешафода! Но по пътя натам ще пропеят и ще започнат да разплитат кълбото, кой е Тракториста, къде е главата на Октопода (а не дупката на гъза или пипалата). Има надежда в края на тунела - все пак у двете съдийки съвестта победи. Жалко че мъжете на България са пълни путки...

  12. 12 Профил на bobhunter
    bobhunter
    Рейтинг: 264 Неутрално

    Нея, малката правда, червеното знаме роди я, отгледа я и до ден днешен е жива и здрава. Заради нея т.н. преход ще е безкраен. Според нея, може и иначе; може, ама не може. Или ще правим нещата както трябва:първо, второ, трето..., или да затваряме държавата.

  13. 13 Профил на kanti
    kanti
    Рейтинг: 162 Неутрално

    Преходът е шоу,което се нарича ,,Лордовете на прехода,,.Главните действащи лица са определени от жюрито още преди 9.9.1944 г.Как?Няколко дена преди 9.9,в София нелегалните (болшевишки агенти) получават нареждане да сменят квартирите си за да не ги залови полицията преди да дойде Червената армия.И понеже при бедните си събратя не могат да отидат,защото няма просто място,при богатите също не могат ,по разбираеми причини,то нелегалните получават квартири от софииските гангстери.Това е историческият факт,който убягва от очите на историците.Знам го от брат на ганстер от онова време.И какво после - ами гангстерите влизат масово в ДС.По нататък всичко е ясно.

  14. 14 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    За едни преход, за други - приход (едните сме повечето тук с вас)...

  15. 15 Профил на pornpig
    pornpig
    Рейтинг: 213 Неутрално

    преходът не се състоя

  16. 16 Профил на Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Рейтинг: 778 Неутрално

    И в така наречения Висш съдебен съвет работят същите умници като в така наречената БАН.
    Когато Дянков твърде дипломатично нарече БАН-ските криминали "феодални старци", те отвърнаха, че Дянков бил обиждал цяла България.
    Дянков, разбира се, е много лош човек. С израза "феодални старци" той обиди и Балканския полуостров, и Европейския съюз, Северното полукълбо, както и цялата Слънчева система.
    БАН-ските комуно-феодално-ченгесарски криминали и шуробаджанашките и некадърни индивиди във ВСС са лика-прилика, с еднакъв умствен капацитет!

  17. 17 Профил на Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Впрочем да не забравя!
    СТРАХОТНО СИЛНА СТАТИЯ!
    За първи път чета толкова добра, точна, остра и справедлива статия в "Дневник" срещу ВСС, а оттам и срещу цялата съдебна система!
    БРАВО!

  18. 18 Профил на woland
    woland
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#1] от "NPaine":
    +++++++++
    Именно. Тоест, още преди да сме предприели каквито и да е стъпки в посока демократизиране и правова държава, вече някои думи, като "демокрация", придобиха изцяло негативно звучене за хората. А с такива нагласи и олигархия нямаме никакви шансове за някакъв преход.

  19. 19 Профил на iliyapopov
    iliyapopov
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Аз пък мисля, че е добре да запомните имената на тези съдийки и на следващите парламентарни избори да видите в коя партия ще се появят.

  20. 20 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Емчи ... аз не съм съгласен.

    Първо - че Конституцията от 1991 била "грешна".
    Напротив! Беше си много добре подработена и изработена така, че да гарантира "прехода" във вида в който се осъществи. И да подсигури точни тези "резултати" на които се наслаждавахте и се наслаждавате и в момента.
    И които ви гарантират и продължаване на "наслажденията".

    Второ - не съм съгласен, че "преходът" продължава.
    Сорри, ма той, преходът, вече завършва. Направо свърши!
    Азбучна истина е, че всяка подобна трансформация се изразява основно в преразпределението на собствеността и паричните и властови ресурси и концентрацията им в нова форма и при нови принципи. И погледнете дори най-общата статистика за положението.

    И трето, последно - съдебната система остана последна "да я приведат в съответствие". И затова са тия "радини вълнения".
    Но ще я "оправят". Няма как иначе! И ще крачат всички "в единен строй".

  21. 21
    ****

    Този коментар беше изтрит в 15:45 на 14/06/2011 от неговия автор.

  22. 22 Профил на 4i4olin
    4i4olin
    Рейтинг: 675 Гневно

    Изумява ме, че членовете на висши съдебни институции се избират на квотен принцип отразяващ съотношението на властимащите. С други думи политическите сили назначават не съдии, а свои адвокати, които са контролирани само от мецената си и на това викаме „НЕЗАВИСИМА СЪДЕБНА СИСТЕМА”, като нелепо я оприличаваме с Темида с кърпа на очите. Това е в дъното на проблема, че съдът не работи и демокрацията няма на какво да се опре, а не че някаква спорна съдийка е избрана по собствените правила на порочно съградената съдебна система. По тези правила всеки правен абсурд може да бъде изкаран ЗАКОНЕН.

  23. 23 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 873 Разстроено

    До коментар [#7] от "dodge_ram":И там ще сме във втората половина.

  24. 24 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 873 Неутрално

    До коментар [#19] от "iliyapopov":Те няма да се появят д никоя партия защото се връщат на позициите си в съдебната система.Коя партия ще използва случая и ще го развява е друг въпрос..

  25. 25 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 873 Неутрално

    До коментар [#22] от "4i4olin":Кукловодите чрез нашите "партийни лидери" слагат/назначават "народните" представители и чрез тях държат правителството и другите избирани по квотен принцип висши инсттуции . След това се чудим защо мнозинството от "обществено политическия елит" говорят и действат ,сякаш са си плюли в пазвите. Затова всяко споменаване на мажоритарни избори на народни преставители им действа като червено на бик.Как можеш да контролираш човек,който не си го назначил за народен представител и само от действията му зависи дали хората ще го изберат следващия път за народен представител.Само чрез мажоритани избори може да се обнови политиката.

  26. 26 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#25] от "cobanmaala":

    Съжалявам, ама мантрата "мажоритарни избори" си е само за дъвка за мат'ряла.

    По същество всички избори са си мажоритарни. Но ако си размърдаш онуй под шапката и не лежиш само пред талавизуръ.

    Политик се "отглежда" не само от партиите, но и от избирателите. Които трябва да си направят труда да си потърсят "изразител на интересите" и да "си го бутат".
    Не си мислете, че в сегашна България партийните бонзи не следят с внимание кой и колко се "харесва" и какви са "настроенията на масите". Амиии!

    При толкова (над 200) партии, при толкова сдружения и разни НПО-та да се плаче, че "нямало за кого да се гласува" и че "ви спускали" е несериозно. И тъпо.
    След като "търсите политика" - огледайте се по-внимателно и усърдно. И започнете още от квартално и общинско ниво.
    И си го "избутайте". Ако наистина е читав ще се намерят и други на вашия акъл.

    Е, единствения проблем е, че не става от днес за утре и наготово.
    Затова мат'ряла все си избира "оправячи" като Царо и Боце...

  27. 27 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 418 Неутрално

    2 простички формули за решаване на проблемите:

    1. Лустрация до дупка на комунистическата номенклатура и децата и!
    2. Изборност на магистратите!

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  28. 28 Профил на umoren
    umoren
    Рейтинг: 162 Неутрално

    "Увеличаването на дефицита на правосъдие е закономерност при всяка власт, която не изповядва демократични ценности и не зачита основните човешки права. "-Когато Ви говорехме,че Боко-тиквата и приближените му /Гербави съратници/не са нищо друго освен поредната мимикрия на комунистите/демек 5-тата колона/,вие врякахте и обиждахте-еми това което искахте това получихте.Кофти,че и ние заедно с вас получихме това което искахте вие,въпреки,че никак не ни харесва.Защо не се радвате,ами сега виете и съжелявате-и разни Душани Здравкови/въпреки че ме изненадаха с достойната си позиция/искат помощ.?Това вече не е преход-това вече е установено статукво-Прост народ слаба държава!А сега ми нащракайте минусите,защото толкова много националисти-комплексари няма в друга страна,а и това ще докаже,че наистина е вярна максимата за простия народ и държавата.

  29. 29
    ****

    Този коментар беше изтрит в 15:42 на 14/06/2011 от неговия автор.

  30. 30 Профил на sadparrot
    sadparrot
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#3:"ХИТЛЕР"]Ето защо народа можел да се остави в робството на ламята Спаска или да продължи и бори за независимост и самостоятелност! Необходимо било народа на царството да вземе решение и да се бори за едно по-добро бъдеще за тях и децата им! [/quote]

  31. 31 Профил на kman СУПЕР
    kman
    Рейтинг: 110 Неутрално

    Какъв преход? Няма и следа от преход - въпросните магистрати са се бетонирали трайно в социалистическо безвремие и не помръдват.

  32. 32 Профил на fribble
    fribble
    Рейтинг: 110 Неутрално

    Изобщо за безкрайния преход в България си е виновен народа, който никога не е знаел какво точно иска. Затова непрекъснато на избори се литка я по тоя, я по оня. Тоя имал връзки в цял свят, оня бил мъжага.....Едни са за Европа, други за Русия, трети били националисти.....Размътени глави, мътна вода, в която кой какво докопа-негово си е.

  33. 33 Профил на petermann
    petermann
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#17] от "Красимир Кабакчиев":

    Да видим сега: "При правителството на ГЕРБ обаче в това занимание се включи и МВР, с което рисковете пред независимостта на съда придобиха нови качествени измерения."
    Мисля, че статията не е срещу съдебната система /разбирай - съда/, а срещу срещу ВСС, който е избиран на квотен и лобистки принцип. И още по-точно - срещу политическата "класа", която упражнява натиск върху съдебната система. Мисля, че авторът на коментара се е поддал на натрапваното в последните 10 г. внушение, че за всичко в лошо в България са виновни съдиите. Демократичните практики трябва да ни подсказват, че както не може само един човек /или една от властите/ да ни "оправи", така и не може само съдебната система да спъва развитието ни. Болно е цялото общество, а не само съдийското съсловие. Това, мисля, че е имал автора предвид със заключението, че преходът не е свършил.

  34. 34 Профил на Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Рейтинг: 778 Неутрално

    [quote#33:"petermann"]статията не е срещу съдебната система /разбирай - съда/, а срещу срещу ВСС, който е избиран на квотен и лобистки принцип. И още по-точно - срещу политическата "класа", която упражнява натиск върху съдебната система[/quote]

    Може и така да е - но на мен пък ми се набива на очи следното изречение
    "големият проблем си остава полагането й <на съдебната власт> върху грешната основа с конституцията от 1991 г." -
    което показва, че авторът/авторите не са далеч от мисълта, че цялата система е тотално сбъркана.

  35. 35 Профил на сократ1
    сократ1
    Рейтинг: 162 Неутрално

    ...ще продължава докато умре и последния роден в "комунизъма".
    Нещата са шарени. За едни той отдавна е приключил, за други не. Трети пък казват, че изобщо не е започвал. Всяка теза ще намери аргументи в своя полза. Тъй че такива статии са напълно безсмислени като съдържание.

    сократ1
  36. 36 Профил на s_bozhilov
    s_bozhilov
    Рейтинг: 807 Неутрално

    Статията ми допадна и най-много ми хареса финалът й: "... ефект няма да има, докато моралът и законът не бъдат разпознати като единствен ориентир в ЦЯЛАТА държавна власт. Както изглеждат нещата днес, преходът може и да е безкраен."

    Но ми се струва, че подобни статии - с които съм съгласна! - и коментари - с които също съм съгласна! - не чета за пръв път и не за последно...

    Ако преходът бе път, по който да вървим, тогава можем да се самооправдаем с казаното от древните китайци: „Не е важно достигането на целта, а пътят - самото пътуване."

    Само че ние не знаем накъде вървим, защото нямаме цел!

    Прав е авторът, когато посочва конституцията от 1991 г. като "грешна основа", която позволява натиск върху съдебната система.

    Но какво да кажем за самата съдебна система, която допуска нарушения на конституцията (ДПС) ?
    И да припомня на всички вас, как до неотдавна се пишеха статии и съпътстващи коментари, че съдебната система разбира независимостта си като безнаказаност, смятайки себе си за над или извън държавността.
    А сега махалото се залюля в другата посока...
    А след време ще за залюлее в предишната. И тогава пак ще четем вече прочетени статии!

    На мен вече това ми омръзна.
    А на вас?

    Вече го заявих: нещата ще се повтарят, защото мислим и говорим за симптомите, а не за болестта, от която боледуват държавата и народът ни.
    ============
    Да ви припомня молбата ми, която огласих преди дни:
    МОЛЯ МИСЛЕЩИТЕ ХОРА: ОПРЕДЕЛЕТЕ ПРИОРИТЕТИТЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ ПРЕД СТРАНАТА!

    Смелостта да погледнем в бездната ще ни даде сила да отвърнем на погледа й!

    Да си останем БЪЛГАРИ, каквото и да ни струва това!
  37. 37 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 470 Любопитно

    [quote#1:"NPaine"]Преход?

    Преходът не е почнал дори... [/quote]
    Нима?

    Представям си тогава какво ще стане, ако (наистина) почне.

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  38. 38 Профил на хуz84О14722
    хуz84О14722
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Всъщност, преходът е към своя край, остана само съдебната система да се оправи и тук-таме някои местни власти. Колкото и да се мъчат някои да придават на правителството на ГЕРБ същите окраски каквито имат предишните правителства, няма да могат да пренебрегнат факта, че значително са се изменили количеството и качеството на съобщенията за проявите на организираната престъпност и корумпираните елементи в държавата. Промяната ще продължава и занапред.

  39. 39 Профил на Белият Негър
    Белият Негър
    Рейтинг: 418 Весело

    Аман от словесни чикиджии.
    Защо не се огледате?
    Няма ли огледала за простаци?

    Действителноста е грешка, породена от липстата на алкохол.Ърнест Хемингуеий.
  40. 40 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 924 Неутрално

    До коментар [#25] от "cobanmaala":Един наивник на известна възраст. На последните избори нали имаше мажоритарни кандидати ? Е, избраха пак партийни фигури ! До един - само от Герб и ДПС.

  41. 41 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 924 Неутрално

    До коментар [#33] от "petermann":Връзваш се да му обясняваш. Човека са го прекарали нещо от БАН. Май са го изхвърлили от някакъв институт , а имат и пари да му дават , та се е озлобил като ротвайлер.

  42. 42 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 873 Неутрално

    До коментар [#40] от "ahasver":Мажоритарно избрани е кметът,а също така районът ,в който има един народен представител. Като излезе по един или друг повод от парламента - избори. Къде в света си видял на мястото на мажоритарен кандидат да влиза друг - от пропорционална листа.Мажоритарни бяхаполовината народни представители от ВНС.Мажоритарни са били народните представители преди 9.9.1944 г. Мажоритарни са народните представители в най-старата демокрация и не толкова отдавна отвърлиха всякакви промени в системата.

  43. 43 Профил на petermann
    petermann
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#34] от "Красимир Кабакчиев":

    "Системата" се "прави" от политиците (или лобистите - това е друг спор), а не от съдийското съсловие. Което доказва, че "грешника" са ВСС и политиците. Там трябва да се търси...

  44. 44 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 873 Неутрално

    До коментар [#26] от "xm...":Ти може да искаш да си гласуваш за спуснатия от партията кандидат,обаче други не искаме. Щом ти е кеф Станишев ,м.Димитров, Костов или пък Сидеров да ти определят кандидата -браво.Дръж си ги . Ако има мжоритарни избори в два тура нито един от тях не само няма да определя състава на листите за дадената партия ,ами и в парламента нямаше да ги има . Или смяташ ,че някой от тези "лидери" сега е в състояние да стане мажоритарен народен представител. Освен Доган. А "мантрата" нещо много рядко се чува. И се оборва с разни лъжи от сорта на нали видяхте к,во стана с мажоритарните избори 2009 г.това не бяха мажоритарни избори. Ако го вярваш, значи си от мат,риала ,а аз си мислех ,че не си?





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #