Редакционен: Отровни целувки

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (33)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на zap
    zap
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Днес БДЖ, утре НЕК, по-другиден кой знае... Ако не вярвате погледнете годишния отчет на НЕК ето тука: http://www.nek.bg/cgi и сравнете пасива с актива. Без коментари повече. След време ще кажат "ами то НЕК си е в неплатежоспособност и несъстоятелност от 2009г."...

  2. 2 Профил на mik2
    mik2
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    Железниците в целия свят се дотират! Дянков да вземе да почете малко странична литература, макар да "пращи" от знания, все пак ще му дойде освежаващо! Не може да направи от БДЖ търговска фирма, както не успя и с болниците! Не бива да се опитваме да откриваме наново "топлата вода", все пак, озапти се, малко, бре

  3. 3 Профил на StiffUpperLip
    StiffUpperLip
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Тези мотриси бяха голямата гордост на мъничкия Ники Василев. Оказа се, че е било безсмислено да се купуват мотриси при условие, че не се реформира БДЖ. Защото пак се работи на загуба и съответно не могат да се плащат лизинговите вноски. Сега хем сме внесли част от парите, хем може да ни вземат мотрисите.

    "Демагогията е на върха на БСП", "партийната аристокрация е една от най-уродливите форми на обществото". Жан Виденов ви го каза.
  4. 4 Профил на kardinalat
    kardinalat
    Рейтинг: 571 Весело

    А да видим кой ще бъде Черния Петър?

    и най-умният си е малко прост....
  5. 5 Профил на аз
    аз
    Рейтинг: 773 Весело

    бб да нареди всичките принцеси в царството да се наредят и която превърне жабата в принц ще я направи министър на здравеопазването (след среща на разклон на магистрала тракия)...

    from all the things i've lost i miss my mind the most
  6. 6 Профил на KL
    KL
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Съмнявам се дали изобщо ще има някой, който да има желание "да целува" една тежко болна, потънала в задължения и почти умряла жаба.

  7. 7 Профил на drakar65
    drakar65
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    "морги"
    На времето им викаха каруци.../ железопътен вагон (от англ. wagon - каруца)/, не, че е кой знай каква разликата.

    Явно БДЖ е поело път към Кремиковци...Както стана и с "Балкан" и с БМФ.
    То пък какво ли може друго да се очаква от държавните...
    Държава ли? Много имагинерно понятие по нашите географски ширини! Може би в някое друго царство и господарство...

    Абе накратко казано:"Моето си е мое, а държавното общо".
    Кражби, източване на капитали, безхаберие... Поредната "мила родна картинка"!

    “Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!
  8. 8 Профил на epuk
    epuk
    Рейтинг: 515 Весело

    [quote#1:"zap"]сравнете пасива с актива.[/quote]
    колкото и да ги сраняваш, пасива и актива са равни. ум царува, ум.. белия делфин...

    You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you cannot fool all of the people all of the time.
  9. 9 Профил на kimba3
    kimba3
    Рейтинг: 853 Гневно

    Е ми да фалират!!! При тая умряла икономика , кого и какво ще превозват!!! Да дадат релсите на концесия,а ако няма желаещи , да ги нарежат на скрап и разпродадат!!! Тъкмо катастрофите по ЖП прелезите ще се сведат до 0!!!
    Купили електрички "Сименс" за 50 милиона, а не върнали 1 лев от заема!!! Ами който е взел заема , да го връща от своя джоб!!! И сетне се чудите , защо сме най-бедни в ЕС???
    То бива кражби бива , ама , чак пък толкова!!! Журналисти им ловят крадците на нафта!!! Министърът на финансите им засича 300 липсващи от над 10 години вагона в Сърбия!!! Липсвали им още над 500!!!То бива безстопанственост , ама , чак пък толкова!!! За пръв път чувам някой да получава държавна заплата , за да ощети работодателя си с над 700 милиона!!!И сега чакат да им подарят още 500 милиона за крадене!!!

  10. 10 Профил на Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Рейтинг: 1414 Неутрално

    [quote#555:"Публикация"]"Не е възможно да няма БДЖ" ... защото БДЖ изпълнявала социална функция.[/quote] Това е крайната истина по въпроса, държавата трябва да си бръкне дълбоко в джоба да плаща за съществуването на БДЖ, което е безалтернативно. За сметка на бюджета, тоест на данъкоплатците. Железниците не са комерсиално обвързани, за да се търси от тях печалба или самоиздръжка - те са подобни на армията и полицията структури, които изпълняват социална функция (за съжаление зле, но без тях ще бъде още по-зле). Така че, не се упражнявайте напразно в риторика, такова е положението с ЖП сектора в цял свят...

    "И ний сме европейци, ама не чак дотам..."
  11. 11 Профил на Clap
    Clap
    Рейтинг: 742 Неутрално

    Мннооого добра статийка...

    Усмихвай се на всичко свежо по пътя си...
  12. 12 Профил на yanev_1961
    yanev_1961
    Рейтинг: 733 Гневно

    Ами нали е имало министри на транспорта. Те са принципали на БДЖ. Няма ли да бъдат разследвани и осъдени. Нали е имало директори и други ръководни кадри в БДЖ. Те какво звездите ли са брояли или парите си при комисионните от далаверите. До стената както правят в Китай. И роднините да платят куршума. Едва тогава ще се оправим.

  13. 13 Профил на gaudien
    gaudien
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#3] от "donchoquihote":

    Ники събра аплодисментите за новите придобивки (мотриси), а болезнените реформи остави на следващия наивник, който трябваше да ги изплаща тия същите мотриси.... стандартен популистки подход на български политик

  14. 14 Профил на epoc
    epoc
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    Предишните ли пак са виновни? Или световния глад и наводненията във Виетнам? И това е държавна компания, контролирана от правителството....Че и стратегия за развитието на сектора има....

    Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
  15. 15 Профил на epoc
    epoc
    Рейтинг: 1416 Гневно

    [quote#3:"donchoquihote"]Оказа се, че е било безсмислено да се купуват мотриси при условие, че не се реформира БДЖ.[/quote]

    А гербавите кво правиха две години, че не реформираха държавната компания? Спаха ли, сраха ли? Или май рязаха ленти, а докато се усетят - вагоните под носа ще им ги вземат. Айде, да бяха от три месеца на власт пак да обвиняват предишните, ама и до края на мандата ли ще се оправдават с тях? И защо тактично си траят откога не се плащат вноските? Дали защото този път за разнообразие не е виновно предишното правителство?

    Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
  16. 16 Профил на gaudien
    gaudien
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#15] от "epoc":

    Прав си,че и гербаджиите си траят и не щат да обират негативите от болезнени реформи в БДЖ (разбирай сериозни съкращения на персонала най-вече). Но забележи, че спирането на вноски е още от 2008 г. А тогава пазарът беше такъв, че поне можеха от продажби на излишни активи (почивни станции примерно) тогавашните босове можеха да вкарат добри свежи пари в БДЖ... При условията на пазара сега - това са илюзии

  17. 17 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Ах, пак позиви от типа "кой ми @к@ в гащите".
    Ний не знаем, че се граби на поразия в БДЖ за нас е някаква новина, сякаш принц Чарлз е бил в масонски заговор с някакви канибали от амазонка и са изяли дружно сенатор от Небраска, затова сега като падна кулата от карти всичките сме в потрес.
    Няма главен прокурор, той няма нищо общо с един Гоце, а пък двамата хептен ама хич нищо с ДС и една компартия дето е била начело на режим който уж е обявен за престъпен със закон.
    Всички дружно и редакционно падаме от Марс, ей сега преди 5 минути и не сме от тук и сме за малко.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  18. 18 Профил на hyram1
    hyram1
    Рейтинг: 845 Неутрално

    С министър като Дянков това ви чака мизерия и стари влакове. А на 23 ти гласувайте за него и да ви е честито .

  19. 19 Профил на jerry68
    jerry68
    Рейтинг: 733 Неутрално

    Откак гербавите са на власт,я кажете какво хубаво се случило в България........ами нищо. Хората които имаха удоволствието да се возят в нови влакове, сега ще духат супата. То в цял свят железниците се дотират ама Дянков не е бил на този урок. Ама друго си е да се дават пари за прищевките на герберастите. Тия хора докараха висока безработица, още по висока мизерия, пълна мутризация и просташка милиционерщина. Да ни е честито на всички!!!

  20. 20 Профил на joro711
    joro711
    Рейтинг: 620 Неутрално

    Преди няколко дни срещнах човек, който от дълги години живее в САЩ. Каза ми следното. Тук съм за малко и си заминавам. Обаче разбрах, че сте си избрали някакви, които ви водят към блатото. Разбрах и че искате скоро пак да си ги изберете.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  21. 21 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    ...данъкоплатците. Те колкото повече целуват жабата, толкова тя става по-грозна и крастава...

    Както казал жабокът-принц на намерилата го царска дъщеря в един виц: "Много съм омагьосан, бейби... Май ще трябва и да д*хаш!"
    Всъщност след кончината на "Кремиковци" можеше да се очаква, че БДЖ ще го отнесе порядъчно здраво! Истински лошото е, че в цялата тази бездънна яма продължават да се наливат субсидии, т.е., бъркат ни в джоба, дори и да не ползваме услугите на държавните железници...

  22. 22 Профил на petrohan
    petrohan
    Рейтинг: 733 Неутрално

    До кога работещите,работилите някога инаследниците им до девето коляно щепътуват безплатно по БДЖ?Вдругите отрасли позват ли се блага?

  23. 23 Профил на Iloslav Kaimakanov
    Iloslav Kaimakanov
    Рейтинг: 671 Неутрално

    Съществуването на железниците е и стратегически въпрос , няма развита държава без ЖП. Само че , в Германия , Франция
    Испания и т.н. за да съществува ЖП им е осигурен превоз -
    отсечка , която е покрита от ЖП не може да бъде обслужвана
    от автобуси! Не е възможно с превоза само на пенсионери и студенти да се развиват нормално. Това не изключва престуктурирането , по-доброто управление и отговорността
    на управляващите БДЖ.

  24. 24 Профил на pavtaf
    pavtaf
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#3] от "donchoquihote":
    Така е, предишните правителства закопавах всичко. Но нали Тиквата дойде с обещания за справедливост, нов морал, престъпниците в затвора, а се вижда, че пръста не си е мръднал да подобри положението. Жалко, че доста хора му повЕрваха тогава (мислеха, че от тройката по- лошо нема, е па има), а още по- жалко е че продължават да му вЕрват.
    Мислете на 23ти. Дори и да нямате фаворит пуснете невалидна (не бяла, може да се"допише" бюлетина.

  25. 25 Профил на 1984
    1984
    Рейтинг: 177 Неутрално

    а този от САЩ не ти ли каза, че там няма комунисти, ама никакви

    BG e мини империя на злото.
  26. 26 Профил на only4thinkers
    only4thinkers
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    "Всъщност целият сектор може би е в "моргата", след като финансовият министър потвърди, че железниците били в "технически фалит", тоест нямали пари да плащат на кредиторите си още от 2008 г.
    БДЖ е в състояние на неплатежоспособност и свръхзадлъжнялост, се казва и в доклад на държавния финансов контрол. Според него съществува реален риск кредиторите да започнат процедура по несъстоятелност, тъй като към 31 декември 2010 г. дълговете на държавната компания са 795 854 427 лв. От тях банкови заеми са 337.369 млн. лева."
    Данните са наистина ужасяващи и просто не се нуждаят от коментар. Ако не плащаш от 3 години насам прост би трябвало да си във фактически фалит...
    А, че данъкоплатците ще плащат тези дългове е повече от ясно. То и няма кой друг да е...
    Въпросът е да се преструктурира БДЖ и да се извършат отлаганите реформи - в т.ч. спиране на неефективните линии, увеличаване на цените за превоз, продажба на активи и т.н... Всъшност тези неща най-вероятно са ги написали в програмата за оздравяване, ама сега да вземат и да ги направят. И само след това да се отпускат нови кредити!

  27. 27 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 515 Весело

    Докато управляват лирести с рестипутско мислене, така ще е.... те могат да управляват максимум кебабчийница, до 100 кебабчета в час..... вие за БДЖ им говорите!?!?

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  28. 28
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  29. 29 Профил на rurnpenshtilken
    rurnpenshtilken
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Да ги ЗАКРИВАТ !!! А крадците на вагони , на гориво и какво ли не още друго - в затвора !
    Но как ще стане, когато нямаме МВР и прокуратура ?

  30. 30 Профил на MarekHamsik
    MarekHamsik
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#1] от "zap":

    няма да повярваш, но актива е равен на пасива като ги сравних )))))))
    ако го погледнем сериозно - то отчета никак не е зле, не знам какво те смущава

    MarekHamsik#17
  31. 31 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 318 Неутрално

    ами нали точно това е целта - да се закрият железниците и целия транспорт на пътници и товари да стане на бензин (в момента е около 60-70%) който около 70 % идва от Лукойл !!!

    А пък че след няколко години ще започнем да плащаме скъпи такси за въглеродната интензивност на транспорта - то е на българска, а не на руска сметка, нали ?!

    впрочем май същото е в енегетиката...ау, да не се окаже накрая някаква стратегия за предопределяне на зависимостта на българската икономика от руски енергоносители ???

    абе, то май така си живеем от 60 години - да не се чудим защо българската държава е фалирала четири пъти през този период ...

  32. 32 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Новите мотриси бяха в такъв рязък контраст с цялото останало БДЖ - гари, инфраструктура, чистота, обслужване - че изглеждаха някак изкуствено. Сега, със съветските електрички, произведени между 8-та и 12-та петилетка на СССР, нещата си идват на мястото.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  33. 33 Профил на MechkaKlechka
    MechkaKlechka
    Рейтинг: 177 Неутрално

    Те освен това могат да се окажат и недостатъчно, доколкото доклад на "Криминална полиция" от миналата седмица установи мистериозната липса на над 600 вагона.

    Не ставаше ли въпрос за товарни вагони?

    В другите страни може да дотират железниците, ама поне влакчетата им са сравнително новички, а средната им скорост е доста над българската, която (по спомен) е малко над 60км/час.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #