За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
zap
Рейтинг: 233 НеутралноДнес БДЖ, утре НЕК, по-другиден кой знае... Ако не вярвате погледнете годишния отчет на НЕК ето тука: http://www.nek.bg/cgi и сравнете пасива с актива. Без коментари повече. След време ще кажат "ами то НЕК си е в неплатежоспособност и несъстоятелност от 2009г."...
mik2
Рейтинг: 1078 НеутралноЖелезниците в целия свят се дотират! Дянков да вземе да почете малко странична литература, макар да "пращи" от знания, все пак ще му дойде освежаващо! Не може да направи от БДЖ търговска фирма, както не успя и с болниците! Не бива да се опитваме да откриваме наново "топлата вода", все пак, озапти се, малко, бре
StiffUpperLip
Рейтинг: 789 НеутралноТези мотриси бяха голямата гордост на мъничкия Ники Василев. Оказа се, че е било безсмислено да се купуват мотриси при условие, че не се реформира БДЖ. Защото пак се работи на загуба и съответно не могат да се плащат лизинговите вноски. Сега хем сме внесли част от парите, хем може да ни вземат мотрисите.
"Демагогията е на върха на БСП", "партийната аристокрация е една от най-уродливите форми на обществото". Жан Виденов ви го каза.kardinalat
Рейтинг: 571 ВеселоА да видим кой ще бъде Черния Петър?
и най-умният си е малко прост....аз
Рейтинг: 773 Веселобб да нареди всичките принцеси в царството да се наредят и която превърне жабата в принц ще я направи министър на здравеопазването (след среща на разклон на магистрала тракия)...
from all the things i've lost i miss my mind the mostKL
Рейтинг: 233 НеутралноСъмнявам се дали изобщо ще има някой, който да има желание "да целува" една тежко болна, потънала в задължения и почти умряла жаба.
drakar65
Рейтинг: 1416 Неутрално"морги"
“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!На времето им викаха каруци.../ железопътен вагон (от англ. wagon - каруца)/, не, че е кой знай каква разликата.
Явно БДЖ е поело път към Кремиковци...Както стана и с "Балкан" и с БМФ.
То пък какво ли може друго да се очаква от държавните...
Държава ли? Много имагинерно понятие по нашите географски ширини! Може би в някое друго царство и господарство...
Абе накратко казано:"Моето си е мое, а държавното общо".
Кражби, източване на капитали, безхаберие... Поредната "мила родна картинка"!
epuk
Рейтинг: 515 Весело[quote#1:"zap"]сравнете пасива с актива.[/quote]
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you cannot fool all of the people all of the time.колкото и да ги сраняваш, пасива и актива са равни. ум царува, ум.. белия делфин...
kimba3
Рейтинг: 853 ГневноЕ ми да фалират!!! При тая умряла икономика , кого и какво ще превозват!!! Да дадат релсите на концесия,а ако няма желаещи , да ги нарежат на скрап и разпродадат!!! Тъкмо катастрофите по ЖП прелезите ще се сведат до 0!!!
Купили електрички "Сименс" за 50 милиона, а не върнали 1 лев от заема!!! Ами който е взел заема , да го връща от своя джоб!!! И сетне се чудите , защо сме най-бедни в ЕС???
То бива кражби бива , ама , чак пък толкова!!! Журналисти им ловят крадците на нафта!!! Министърът на финансите им засича 300 липсващи от над 10 години вагона в Сърбия!!! Липсвали им още над 500!!!То бива безстопанственост , ама , чак пък толкова!!! За пръв път чувам някой да получава държавна заплата , за да ощети работодателя си с над 700 милиона!!!И сега чакат да им подарят още 500 милиона за крадене!!!
Майстор Балкански (00:00–24:00)
Рейтинг: 1414 Неутрално[quote#555:"Публикация"]" Не е възможно да няма БДЖ" ... защото БДЖ изпълнявала социална функция.[/quote] Това е крайната истина по въпроса, държавата трябва да си бръкне дълбоко в джоба да плаща за съществуването на БДЖ, което е безалтернативно. За сметка на бюджета, тоест на данъкоплатците. Железниците не са комерсиално обвързани, за да се търси от тях печалба или самоиздръжка - те са подобни на армията и полицията структури, които изпълняват социална функция (за съжаление зле, но без тях ще бъде още по-зле). Така че, не се упражнявайте напразно в риторика, такова е положението с ЖП сектора в цял свят...
"И ний сме европейци, ама не чак дотам..."Clap
Рейтинг: 742 НеутралноМннооого добра статийка...
Усмихвай се на всичко свежо по пътя си...yanev_1961
Рейтинг: 733 ГневноАми нали е имало министри на транспорта. Те са принципали на БДЖ. Няма ли да бъдат разследвани и осъдени. Нали е имало директори и други ръководни кадри в БДЖ. Те какво звездите ли са брояли или парите си при комисионните от далаверите. До стената както правят в Китай. И роднините да платят куршума. Едва тогава ще се оправим.
gaudien
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#3] от "donchoquihote":
Ники събра аплодисментите за новите придобивки (мотриси), а болезнените реформи остави на следващия наивник, който трябваше да ги изплаща тия същите мотриси.... стандартен популистки подход на български политик
epoc
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноПредишните ли пак са виновни? Или световния глад и наводненията във Виетнам? И това е държавна компания, контролирана от правителството....Че и стратегия за развитието на сектора има....
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....epoc
Рейтинг: 1416 Гневно[quote#3:"donchoquihote"]Оказа се, че е било безсмислено да се купуват мотриси при условие, че не се реформира БДЖ.[/quote]
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....А гербавите кво правиха две години, че не реформираха държавната компания? Спаха ли, сраха ли? Или май рязаха ленти, а докато се усетят - вагоните под носа ще им ги вземат. Айде, да бяха от три месеца на власт пак да обвиняват предишните, ама и до края на мандата ли ще се оправдават с тях? И защо тактично си траят откога не се плащат вноските? Дали защото този път за разнообразие не е виновно предишното правителство?
gaudien
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#15] от "epoc":
Прав си,че и гербаджиите си траят и не щат да обират негативите от болезнени реформи в БДЖ (разбирай сериозни съкращения на персонала най-вече). Но забележи, че спирането на вноски е още от 2008 г. А тогава пазарът беше такъв, че поне можеха от продажби на излишни активи (почивни станции примерно) тогавашните босове можеха да вкарат добри свежи пари в БДЖ... При условията на пазара сега - това са илюзии
Десен
Рейтинг: 1416 НеутралноАх, пак позиви от типа "кой ми @к@ в гащите".
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Ний не знаем, че се граби на поразия в БДЖ за нас е някаква новина, сякаш принц Чарлз е бил в масонски заговор с някакви канибали от амазонка и са изяли дружно сенатор от Небраска, затова сега като падна кулата от карти всичките сме в потрес.
Няма главен прокурор, той няма нищо общо с един Гоце, а пък двамата хептен ама хич нищо с ДС и една компартия дето е била начело на режим който уж е обявен за престъпен със закон.
Всички дружно и редакционно падаме от Марс, ей сега преди 5 минути и не сме от тук и сме за малко.
hyram1
Рейтинг: 845 НеутралноС министър като Дянков това ви чака мизерия и стари влакове. А на 23 ти гласувайте за него и да ви е честито .
jerry68
Рейтинг: 733 НеутралноОткак гербавите са на власт,я кажете какво хубаво се случило в България........ами нищо. Хората които имаха удоволствието да се возят в нови влакове, сега ще духат супата. То в цял свят железниците се дотират ама Дянков не е бил на този урок. Ама друго си е да се дават пари за прищевките на герберастите. Тия хора докараха висока безработица, още по висока мизерия, пълна мутризация и просташка милиционерщина. Да ни е честито на всички!!!
joro711
Рейтинг: 620 НеутралноПреди няколко дни срещнах човек, който от дълги години живее в САЩ. Каза ми следното. Тук съм за малко и си заминавам. Обаче разбрах, че сте си избрали някакви, които ви водят към блатото. Разбрах и че искате скоро пак да си ги изберете.
Публикувано през m.dnevnik.bg
Рубиконан от Балъкимерия
Рейтинг: 1416 Неутрално...данъкоплатците. Те колкото повече целуват жабата, толкова тя става по-грозна и крастава...
Както казал жабокът-принц на намерилата го царска дъщеря в един виц: "Много съм омагьосан, бейби... Май ще трябва и да д*хаш!"
Всъщност след кончината на "Кремиковци" можеше да се очаква, че БДЖ ще го отнесе порядъчно здраво! Истински лошото е, че в цялата тази бездънна яма продължават да се наливат субсидии, т.е., бъркат ни в джоба, дори и да не ползваме услугите на държавните железници...
petrohan
Рейтинг: 733 НеутралноДо кога работещите,работилите някога инаследниците им до девето коляно щепътуват безплатно по БДЖ?Вдругите отрасли позват ли се блага?
Iloslav Kaimakanov
Рейтинг: 671 НеутралноСъществуването на железниците е и стратегически въпрос , няма развита държава без ЖП. Само че , в Германия , Франция
Испания и т.н. за да съществува ЖП им е осигурен превоз -
отсечка , която е покрита от ЖП не може да бъде обслужвана
от автобуси! Не е възможно с превоза само на пенсионери и студенти да се развиват нормално. Това не изключва престуктурирането , по-доброто управление и отговорността
на управляващите БДЖ.
pavtaf
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#3] от "donchoquihote":
бюлетина.
Така е, предишните правителства закопавах всичко. Но нали Тиквата дойде с обещания за справедливост, нов морал, престъпниците в затвора, а се вижда, че пръста не си е мръднал да подобри положението. Жалко, че доста хора му повЕрваха тогава (мислеха, че от тройката по- лошо нема, е па има), а още по- жалко е че продължават да му вЕрват.
Мислете на 23ти. Дори и да нямате фаворит пуснете невалидна (не бяла, може да се"допише"
1984
Рейтинг: 177 Неутралноа този от САЩ не ти ли каза, че там няма комунисти, ама никакви
BG e мини империя на злото.only4thinkers
Рейтинг: 1416 Неутрално"Всъщност целият сектор може би е в "моргата", след като финансовият министър потвърди, че железниците били в "технически фалит", тоест нямали пари да плащат на кредиторите си още от 2008 г.
БДЖ е в състояние на неплатежоспособност и свръхзадлъжнялост, се казва и в доклад на държавния финансов контрол. Според него съществува реален риск кредиторите да започнат процедура по несъстоятелност, тъй като към 31 декември 2010 г. дълговете на държавната компания са 795 854 427 лв. От тях банкови заеми са 337.369 млн. лева."
Данните са наистина ужасяващи и просто не се нуждаят от коментар. Ако не плащаш от 3 години насам прост би трябвало да си във фактически фалит...
А, че данъкоплатците ще плащат тези дългове е повече от ясно. То и няма кой друг да е...
Въпросът е да се преструктурира БДЖ и да се извършат отлаганите реформи - в т.ч. спиране на неефективните линии, увеличаване на цените за превоз, продажба на активи и т.н... Всъшност тези неща най-вероятно са ги написали в програмата за оздравяване, ама сега да вземат и да ги направят. И само след това да се отпускат нови кредити!
boby1945
Рейтинг: 515 ВеселоДокато управляват лирести с рестипутско мислене, така ще е.... те могат да управляват максимум кебабчийница, до 100 кебабчета в час..... вие за БДЖ им говорите!?!?
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
rurnpenshtilken
Рейтинг: 8 ЛюбопитноДа ги ЗАКРИВАТ !!! А крадците на вагони , на гориво и какво ли не още друго - в затвора !
Но как ще стане, когато нямаме МВР и прокуратура ?
MarekHamsik
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#1] от "zap":
MarekHamsik#17няма да повярваш, но актива е равен на пасива като ги сравних )))))))
ако го погледнем сериозно - то отчета никак не е зле, не знам какво те смущава
dun
Рейтинг: 318 Неутралноами нали точно това е целта - да се закрият железниците и целия транспорт на пътници и товари да стане на бензин (в момента е около 60-70%) който около 70 % идва от Лукойл !!!
А пък че след няколко години ще започнем да плащаме скъпи такси за въглеродната интензивност на транспорта - то е на българска, а не на руска сметка, нали ?!
впрочем май същото е в енегетиката...ау, да не се окаже накрая някаква стратегия за предопределяне на зависимостта на българската икономика от руски енергоносители ???
абе, то май така си живеем от 60 години - да не се чудим защо българската държава е фалирала четири пъти през този период ...
Norman Granz
Рейтинг: 1416 НеутралноНовите мотриси бяха в такъв рязък контраст с цялото останало БДЖ - гари, инфраструктура, чистота, обслужване - че изглеждаха някак изкуствено. Сега, със съветските електрички, произведени между 8-та и 12-та петилетка на СССР, нещата си идват на мястото.
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.MechkaKlechka
Рейтинг: 177 НеутралноТе освен това могат да се окажат и недостатъчно, доколкото доклад на "Криминална полиция" от миналата седмица установи мистериозната липса на над 600 вагона.
Не ставаше ли въпрос за товарни вагони?
В другите страни може да дотират железниците, ама поне влакчетата им са сравнително новички, а средната им скорост е доста над българската, която (по спомен) е малко над 60км/час.