Читателски Дневник: За стачките и клиентите

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (16)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Solingen007
    Solingen007
    Рейтинг: 803 Весело

    три седмици стачка и на никой не му прави впечатление!?
    това означава само, че масово хората отдавна не ползват БДЖ освен някои като горната госпожа и група пенсионери с намаления. Ако в държава от Западна Европа, където масово хората ходят с влак на работа, това се случи най-много до третия ден щеше да е гръмнала държавата. Но у нас хората отдавна пътуват с коли на партия - събират се четирима от Перник и си делкат бензина - или автобуси, защото е по-удобно, по-чисто, по-бързо и по-топло/или свежо - в зависимост от сезона/ или с автобуси.
    С тези си действия обаче стачниците наливат вода в мелницата на новия министър, който явно е тарикатче, което ще направи това, което дори и комунената не посмяха - ще приватизира единстнения шанс за БДЖ - товарни превози. И след това железницата остава съвсем на гърба на държавата. И тогава не пет хиляди, а 20 хиляди ще се окажат на улицата.

  2. 2 Профил на Eisbär
    Eisbär
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Реакцията на БДЖ и особено на синдикатите ще е безкрайно интересна.
    От писмото се уверих че моята НЕ подкрепа е била напълно правилна

  3. 3 Профил на onufrij
    onufrij
    Рейтинг: 357 Неутрално

    Общият брой на работещите в БДЖ е няколко хиляди, забравих числото. Те не стачкуват, стачкуват само 100-200, но останалите ще имат претенции за заплати. Щото уж работят. А де?

  4. 4 Профил на Payakoff
    Payakoff
    Рейтинг: 693 Неутрално

    До коментар [#1] от "Solingen007":

    Между Трявна и Велико Търново най-удобната връзка е железопътната, тъй като шосето Трявна - Дряново не е най-подходящият начин за пътуване, а и директни автобуси от Трявна до Велико Търново просто НЯМА. Не всички живеят в София или Перник, че да пътуват по посочения от Вас начин

    Post tenebras spero lucem
  5. 5 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 469 Любопитно

    До коментар [#3] от "onufrij":

    Е, а де, малкото на брой бачкатори стачкуват защото искат да ги уволнят, а морето от чиновници нито ще го уволняват, нито ще работи?!?

  6. 6 Профил на kardinalat
    kardinalat
    Рейтинг: 581 Весело

    Ето затова не приемам, не одобрявам и не съчувствам на служителите на БДЖ. Те получиха точно това от ръководството си,което сами демострират като отношение към пътниците на компанията.

    Време е ВСЕКИ от нас да разбере,че няма как да претендираш като не си готов да отговориш със същото.

    и най-умният си е малко прост....
  7. 7 Профил на Polusa
    Polusa
    Рейтинг: 320 Неутрално

    НЕ КАЗАХА ЛИ от БДЖ, " Ако стачката продължи 10 дни, това ще бъде краят на БГ БДЖ"?

    Истина, Енергия и Мотивация на Сила, която Градим за България, не е Материя и не е Емоция!
  8. 8 Профил на йотата
    йотата
    Рейтинг: 860 Неутрално

    Еееее, ама то трябва повече докато чутурите узреят, че клиентът е цар.
    Продължителността на необходимото време е право пропорционална на броя и степента на чугуненост на чутурите работещи в съответния монопол.

    Българин. Изчезващ вид. Заради липса на държава.
  9. 9 Профил на ueli_steck
    ueli_steck
    Рейтинг: 746 Неутрално

    До коментар [#1] от "Solingen007":

    Коментарът много ми хареса! Правят шоу за пред публиката и използват стачниците! Сега спокойно могат да продадат БДЖ за 1 ЛЕВ! Има нужда от реформа и то не да уволнят 2 хиляди а 7! Само дето се договориха със синдикатите и сега всеки ще вземе неговия си дял!

  10. 10 Профил на Ментор
    Ментор
    Рейтинг: 1032 Неутрално

    на стачниците и най-вече на профсъюзните малоумници трябва вече да им е ясно, че стачката им се провали. Може да продължат така докато хората просто забравят за БДЖ. В последните няколко дни стачката е някъде по средата на новините, а след още няколко ще изпадне. Колкото и да е странно, явно може и без БДЖ, макар и с цената на някои неудобства.
    Та явно с извиване на ръце няма да стане. Ами сега?

  11. 11 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Карикатурата ми напомня един виц.
    Отишъл Нане на зъболекар у града, седнал в чакалнята и чака.
    Гледа около него всеки гражданин хванал кой вестник кой списание и чете. Нане нали е неграмотен та го досрамяло и взел и той едно списание за да не го заподозрат че е неграмотен.
    Погледнали го тия около него и накрая един господин се обадил - абе баце ти кой лъжеш че можеш да четеш - виж че си го хванал на обратно. А Нане - ми вий, вий сте неграмотен уважаемий гуспудине, щото го фанете, па го нагаждате а чак тогаз четете. А яз как го фана - тъки го изчитам от коръ до коръ за нула време.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  12. 12 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    А относно стачката - спрете им субсидията. То е ясно. След тая стъпка вече няма да има за какво да стачкуват освен за това да са по ефективни на работа.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  13. 13 Профил на alexsilver
    alexsilver
    Рейтинг: 634 Любопитно

    "....Няма график на сайта на БДЖ, няма информация по гарите и единствената възможност (ако искаш да пътуваш с влак или ако нямаш друга възможност, както в случая Трявна - Велико Търново) е в 16ч. да си вземеш суха храна и да виснеш на гарата, за да хванеш някой случайно преминаващ влак...."

    Башибозук! Ама те толкова си могат. Да разсипят някое предприятие, да го продадат на свои хора за жълти стотинки и после да го разпродадат на парче. Това гледаме вече 22 години.

  14. 14 Профил на Настрадин Ходжа
    Настрадин Ходжа
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    такова е положението и в училищата, и в болниците, и в държавната администрация, и в полицията, и въобще във всички държавни структури и предприятия - съвестните и способните са малцинство, останалите са кресливо и предимно безползено мнозинство, което се хвали с успехите и заслугите на малцинството и уверено излага претенциите си, но като се стигне до вършене на работа се изпокрива и пак оставя малцината да се справят.

    вината за това обаче не е на тези хора, защото кучето скача според тоягата. те нямат личната и професионална съвест да си вършат работата в една разпасана и корумпирана среда, затова държавата трябва да унищожи тази среда вместо да ни казва, че проблема бил в мат'ряла. там е само част от проблема.

    държавата е работодател на тези хора, тя носи отговорност за това какви са те и как се държат, защото тя ги подбира, тя ги обучава и развива, тя определя условията им на труд.

    #ДАНСwithme до #ОСТАВКА
  15. 15 Профил на only4thinkers
    only4thinkers
    Рейтинг: 1441 Гневно

    "Работещите в БДЖ имат права, клиентите - също"
    Само, че работещите в БДЖ или поне част от тях се подлъгаха да участват в този карнавал, наречен стачка. Стачка, която забележете е всеки ден - и то от 8 до 16 часа!!!
    Аз лично не намирам логика, как можеш да стачкуваш по цял ден, да проваляш транспортният график на толкова много хора, при положение, че разчиташ на субсидиите от страна на държавата и накрая да очакваш, че останалите ще те подкрепят!
    Клиентите... ми за някои структури клиентите явно не са толкова важни ...

  16. 16 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1326 Гневно


    Каква стачка .....

    Защо не се говори за
    обслужване, което предоставят тъпанарите от БДЖ и въобще има ли такова ??!

    Каква услуга и с какво качество ??!!
    Отговаря ли заплащането им на услугата, която предоставят ?!

    Това са въпросите, а
    всичко друго е "дайте да ни дадете".

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #