Как да спрем глупавите закони

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (137)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Авторката предлага на теория една примерна схема.
    Питам се обаче кой в МС/в сегашния му състав/,кой в НС/в сегашната му конфигурация и "компетентност"/ би обсъждал и по адекватен начин би взел правилно решение?
    Толкова глупости бяха натворени в тези 100 дни от всички институции,без президентската,че направо не е за вярване!
    Затова трябва да се почне на чисто с ОСТАВКА на Орешарски и насрочване на нови избори!

    Tony
  2. 2 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Преди да се гласува един закон или промяна в даден закон, всеки от депутатите би трябвало да си помисли какво би станало ако гласуваната промяна или нов закон заработи? Как би се променила работата на съответаната "система" за която се отнася гласуваното.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  3. 3 Профил на ivanasenov
    ivanasenov
    Рейтинг: 628 Весело

    Общо известни ТЕЗИСИ....
    "Дневник" можете да направите образователна рубрика, където да се "излагат" подобни материалчета...
    Не разбират защо и е нужна на г-жата такава публикация.
    Може би ще ми обясни...

  4. 4 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Това НС изпочупи толкова глупомери, че не виждам какво би могло да му помогне.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  5. 5 Профил на ban
    ban
    Рейтинг: 322 Неутрално

    [quote#1:"Free person"]Толкова глупости бяха натворени в тези 100 дни[/quote]
    ти пък 100 дни, да беше казал 7300 разбирам, а все пак интересно ми е здравната реформа на СДС към кои я слагаш, към глупостите, или умностите!

  6. 6 Профил на ban
    ban
    Рейтинг: 322 Неутрално

    [quote#2:"Храбър"] ако гласуваната промяна или нов закон заработи? [/quote]
    ами вземи закона за етажната собственост, хем е закон, хем не работи, та повечето закони са такива, хем ги има, хем не работят!

  7. 7 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Ако в "Института за пазарна икономика" са свикнали да си разменят помежду си текстове от типа:
    "Ето как би изглеждал процесът...
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    ...,
    то, бих предложил, когато публикуват нередактираните си шитове си в пресата, да го поемат от всички възможни страни, а именно: по позиции:
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    ...

    А глупавите закони ще бъдат спряни след една дебела лустрация на ченгесарскокомунистическата сган (защото вече двадесет и кусур години се проверява дали боли, ако пипнеш горещ котлон с пръст, всеки ден), след нея трябва да се прави така, че да не бъдат избирани глупави хора за депутати, и, възможно е, но не е сигурно, да понамалеят тия глупави закони, които, очевидно, налагат да се пише на такъв машинен код, както в тази дописка, която няма да доведе до нищо, както обикновено, освен до някои ползи за написалите я.

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  8. 8 Профил на jackdaniels
    jackdaniels
    Рейтинг: 838 Неутрално

    качествена журналистика е нужна. да се разплита всяко предложение, кой и защо го иска, с кой е свързан, какви са истинските мотиви, до какво ще доведе и т.н. и да се информират хората на време за да могат да окажат натиск преди да е късно

  9. 9 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 942 Неутрално

    Дълга и безмислена статия , дори и да помечтаем, че тези въпреки , че нямат нито капацитета нито желанието вземат да приемат най добрите закони, после няма да ги спазват, а няма сила, която да ги накара да ги спазват предвид пробитата съдебна система.

  10. 10 Профил на Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Рейтинг: 733 Неутрално

    Как да спрем глупавите закони, ли????????
    Като не избираме глупави (най-меко казано) хора.
    Но съм песимист. Вожда го каза още навремето(със добре прикрито задоволство) - повечето мат'рял е лош, а оттам идва и лошият избор.

    Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
  11. 11 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 428 Весело

    До коментар [#6] от "ban":

    Какво да кажем за закона за пушенето. Вчера бяха публикувани воплите на една дама, как са И се подигравали, от гимназисти - до полицаи...

  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    Поздрави на авторката за добрия анализ, но, защо никъде не прочетох за ролята и мястото на съдебната власт...
    Нали, все пак, тя определя кое е законово и кое - не?
    Нима, да пишеш вредни закони, не е противозаконно, или, се лъжа?
    Нима безцелното или, откровено, целенасоченото разграбване на обществени средства, не е противозаконно?
    Нима да назначаваш на възлова управленска позиция, абсолютно непригоден, да не кажа, вреден човек, не е противозаконно?
    Нима да толелираш неморалният, клонящ към паразитиране начин на живот на цели групи хора, оправдаваики, неспособността да овладееш процеса с етническите им особености, не е противозаконно?

    И още десетки, все риторични въпроси, ми се въртят в главата, на които едва ли някой, някога ще даде смислен отговор, поне в този ни живот...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  14. 14 Профил на ППДБ сами срещу ГЕРБ-НовоНачало КЛУБ
    ППДБ сами срещу ГЕРБ-НовоНачало
    Рейтинг: 1180 Неутрално

    най-лесно се спират глупавите закони като изгоним глупавите комунисти от власт - ефекта от това е доказан многократно

    ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПРОМЯНАТА - ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ са единственият шанс за НОРМАЛНА И УСПЕШНА ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВА
  15. 15 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#3:"ivanasenov"]Не разбират защо и е нужна на г-жата такава публикация. [/quote]
    Ами навярно защото в парламента продължават да творят глупотевини!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  16. 16 Профил на Tracia
    Tracia
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    Как да спрем глупавите закони
    ********************

    Като спрем да избираме глупави депутати!

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  17. 17 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2106 Неутрално

    "Как да спрем глупавите закони"

    Много просто! Като махнем комунетата от властта!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  18. 18 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#7:"Dehumanizer"]А глупавите закони ще бъдат спряни след една дебела лустрация на ченгесарскокомунистическата сган (защото вече двадесет и кусур години се проверява дали боли, ако пипнеш горещ котлон с пръст, всеки ден)[/quote]

    Мисля, че ако се ограничи партийното участие в изборите и се заложи на мажоритарна избирателна система в парламента няма да влизат лаици и некадърници.....
    Все пак лошото е, че българския избирател не е достатъчно образован и по време на избори залага повече на емоциите си от колкото на разума си.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  19. 19 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#12] от "johnyossarian":
    С какво допринесе за темата твоето писание? То е доказателство за казаното от мен за българския избирател в пост #18.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  20. 20 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2106 Неутрално

    [quote#16:"VеnRus 2008 #писнамиотвас"]Като спрем да избираме глупави депутати! [/quote]

    Те хич не са глупави! Те са алчни!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  22. 22 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2106 Неутрално

    [quote#21:"yavooor"]Института за пазарна икономика е пряко финансиран от Отворено общество и няма нищо общо със Сорос. А? [/quote]

    И като има, какво?! Вие комунетата не можете без враг! Като няма, нарочвате някого! Стар изпитан метод!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  23. 23 Профил на gorodetski
    gorodetski
    Рейтинг: 216 Неутрално

    Личното ми мнение е, че се правят нарочно сбъркани закони, за да може тези, които имат пари за адвокат да се измъкват при нарушение от тяхна страна.

  24. 24 Профил на Petar Ivanov
    Petar Ivanov
    Рейтинг: 681 Неутрално

    Лично мнение.=Отговор-Избираме си качествени депутати, които са част от нас. Да се намалят бройките им(100), може и по малко. Да им се намалят заплатите. Да работят на минимална работна заплата, защото са слуги на народа който ги е избрал. Да носят политическа, гражданска отговорност. При груби грешки да да носят съдебна отговорност и да няма давност. Да се намали полицията от 100 000 на 30 000 и да им се повишат заплатите. Да се намали бройката на държавен съвет, минестерски съвет , там някой съветници, да се редуцира м-во на външните работи да се подобри съдебната с-ма, и аз смятам , че ще има подобрения.

  25. 25 Профил на ПАСТОРА
    ПАСТОРА
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Няма оправия докато не се промени политическата система и докато съдебната власт е подчинена на политическата!

  26. 26 Профил на mart.in
    mart.in
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Как да спрем глупавите закони? Като спрем тези, които ги гласуват

  27. 27 Профил на ПАСТОРА
    ПАСТОРА
    Рейтинг: 374 Весело

    До коментар [#23] от "gorodetski":

    Прав си!
    Ето например Цв.Цв. издаде наредба, която впоследствие сам той определи като противоконституционна когато бе засегнат от нея!

  28. 28
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  29. 29 Профил на stokn
    stokn
    Рейтинг: 349 Неутрално

    До коментар [#28] от "Гневник":

    браво

  30. 30 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Естествено, че рентата трябва да е гарантирана, след като не си свободен да разполагаш със земята си. Ако не я обработваш всеки е в правото си да я вземе и да получава субсидии за нея, защото я обработвал и ти трябва да водиш дела срещу него и да доказваш колко е пазарната рента. Направи се някакъв опит арендаторите да плащат за тези земи на общината, а тя да се оправя със собствениците, но принципът е същия, могат да ти платят и 50 ст. на декар, а получават по 28-29 лв. субсидии.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  31. 31 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 636 Неутрално

    В края на август 2013 г. беше публикуван проект - недоносче за изменение на Закона за нормативните актове. С проекта се създава изцяло нова глава в закона, наречена "Оценка на въздействието"[quote#28:"Гневник"]Соросут Светла Костадинова[/quote]
    Административното производство за издаване на нормативни актове е уредено в глава трета със заглавие "Изработване на проекти на нормативни актове" (отм., нова - ДВ, бр. 46 от 2007 г., в сила от 1.01.2008 г.) от Закона за нормативните актове и в глава втора със същото заглавие от Указ № 883 от 24.04.1974 г. за прилагане на Закона за нормативните актове. Към прилагането на посочените нормативни актове препраща чл. 80 от Административнопроцесуалния кодекс, който намира систематичното си място в глава четвърта, раздел III Нормативни административни актове. Глава седма - ПРОУЧВАНЕ НА РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ ПРИЛАГАНЕТО НА НОРМАТИВНИТЕ АКТОВЕ - чл. 53 и 55 от Указ № 883/1974 г. След влизане в сила на нормативния акт се проверяват резултатите от неговото прилагане. Въз основа на проверката, ако е необходимо, се предлага отменяване, изменение или допълнение на нормативния акт. Органът, на който е възложено изпълнението на акта или до чието ведомство той се отнася, организира след влизането му в сила периодично проучване на резултатите от неговото прилагане. За резултатите от прилагането на нормативния акт се прави доклад, в който се предлагат и промени на уредбата, ако са необходими. Докладът се изпраща на органа, приел или издал проучвания акт.

  32. 32 Профил на Дамянов
    Дамянов
    Рейтинг: 681 Неутрално

    [quote#27:"ПАСТОРА"]Цв.Цв. издаде наредба, която впоследствие сам той определи като противоконституционна когато бе засегнат от нея![/quote]
    Тъй като този случай ми беше много интересен, си направих труда още тогава да направя справка. Знаеш ли какво се оказа?
    1. Че законът е гласуван преди ГЕРБ.
    2. Толкова е подробен, че включва дори описание на прилаганите методи при задържане, което обикновено не се прави в закон, а в наредба.
    3. По тази причина предишните министри не са си направили труда да издадат наредба, както ги задължава същият закон.
    4. Цветанов е издал наредбата, която повтаря едно към едно закона - за да не бъде обвинен, че не го изпълнява.
    5. Тези методи се прилагат при обвинение в тежко криминално престъпление - т.е. спрямо криминални престъпници. Криминален ли е Цветанов, че не разрешил СРС-та за катерушки?
    6. И да не беше издал Цветанов наредба, САМИЯТ ЗАКОН го изисква.
    Така че цялата тази работа е една от поредните мръсни скалъпени от комунистите МАНИПУЛАЦИИ.

    ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН - Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000 г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192
  33. 33 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 352 Неутрално

    Ъ?! Това пък какво беше?Другарко авторке, не съм чела по-безсмислена статия.Ма не ни занимавайте с глупости,моля!
    Все едно чета Орешарски..монотонно,безлично -направо приспиващо.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  34. 34 Профил на smokingpipe
    smokingpipe
    Рейтинг: 112 Неутрално

    Още преди 2000г. мъдрият римлянин е забелязал , че не си струва да храни прасетата с диаманти .
    И сега никой не храни прасетата с диаманти .
    Само им ги показват по 24ч. в денонощието .
    И животинките си грухтят доволно , и са сигурни , че те са най-мъдрите на света .

  35. 35 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1316 Разстроено

    """ . . .повече от 90% от законите и измененията в тях се правят без реален мисловен процес . . ""
    ====================

    Мисленето е противопоказно за дУпетатите

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  36. 36 Профил на pbd
    pbd
    Рейтинг: 135 Неутрално

    Как да спрем глупавите закони

    Като изгорим фалшивите икони и затворим храма на законите за лъжепророци, социалнационалисти и социализмамници

  37. 37 Профил на Demokrat
    Demokrat
    Рейтинг: 770 Неутрално


    Без да критикувам по същество идеите в статията, ще отбележа, че никоя система не може да гарантира обществено полезен резултат, ако призваните да я прилагат нямат морал и са мотивирани от обществено вредини подбуди.
    Това е факт от живота.

    Казано е: 'Кой ще надзирава надзирателите?"

    В момента имаме следната ситуация:
    - Правитеслтво от "експерти" водени от едничката цел да разсипят България докато се обогатяват от властта. Дребни примери: СИКаджия предложен за зам-министър МВР и унищожител на гори - за горски.
    - Парламент от "българи" водени от "други" две цели - да услужат на Русия и да си натъпчат сметките слугувайки.

    НИКАКВИ обществено полезни идеи не могат да се реализират от такова "българско" "управление".

    Затова - ОСТАВКА!!

    И започване на чисто.

    На тия, които ще им се приска да ми упонират - четете подписа отдолу!

    Само платени и/или умствено увредени лица могат да пишат в подкрепа на БКП и нейните производни Атака/ДпС/ГЕРБ. Ще дойде ден и... всекиму според заслугите!
  38. 38 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Как да спрем глупавите закони? Прост и неук човек и силен вятър нищо не може да ги спре. Дори и този прост и неук човек да е заместник министър-председател, министър на правосъдието, пазител на държавния печат.
    http://www.legalworld.bg/show.php?storyid=32327
    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2013/05/27/2069428_koia_e_zinaida_zlatanova_-_predlojena_za_ministur_na/
    „Юристката", "Приятната изненада" на Сергей Станишев, скалъпи набързо (изрови, компилира или бог знае какво) едно недоносче в тежко нарушение закона за администрацията - нова голяма дирекция набедена за "Правосъдие, нормотворчество и проекти" с 37 щатни бройки. Супердирекция в Министерството на правосъдието, която уж щяла да подпомага съдебната реформа... Новата дирекция се създава чрез обединяване с цел унищожаване на дирекция "Съвет по законодателство", която има над стогодишна история и традиция.
    ЗАКОНЪ за Съветъ по законодателство
    Одобренъ съ указъ № 2 отъ 29.01.1941 г., обн., ДВ, бр. 28 отъ 7.02.1941 г.
    Чл. 1. При Министерството на правосъдието се учредява Съветъ по законодателството.
    Чл. 17. Тоя законъ отменява закона за Кодификационния съветъ и всички закони, които му противоречатъ.
    ЗАКОНЪ за кодификацията
    Обн., ДВ, бр. 48 от 4.03.1916 г.
    Чл. 1. При министерството на правосъдието се учреждава кодификационна комисия, въ съставъ: единъ председатель, четири членове и единъ секретарь, всички съ юридическо образование, назначавани и уволнявани съ указъ по предложение на министра на правосъдието.
    Кодификационния съвет е учреден с Наредбата закон за Кодификационния съвет от 22 февруари 1935 г.

  39. 39 Профил на Demokrat
    Demokrat
    Рейтинг: 770 Неутрално

    [quote#33:"raining"]Ма не ни занимавайте с глупости,моля! [/quote]

    Ма тугава нИдейтИ да чИтетИ тоа сайт, бе!

    Само платени и/или умствено увредени лица могат да пишат в подкрепа на БКП и нейните производни Атака/ДпС/ГЕРБ. Ще дойде ден и... всекиму според заслугите!
  40. 40 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1316 Разстроено

    - Да се основава . . .
    - Да спира повечето вредни. . .
    - Да спира повечето лобистки
    - Да дава възможност. . .
    - Да може бързо. . .
    - Да е прозрачен, . . .
    ================

    И на края , както казва бай Петко Бочаров :

    - ДА ! ДА ! АМА НЕ !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  41. 41 Профил на apollo
    apollo
    Рейтинг: 178 Неутрално

    Ще спрем глупавите закони, като спрем да избираме глупави депутати,а това е почти невъзможно.

  42. 42 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 352 Неутрално

    [quote#37:"Demokrat"]

    На тия, които ще им се приска да ми упонират - четете подписа отдолу!
    Да пишат в подкрепа на БКП и нейните ДС/Юруш/ГРОБ могат само хора умствено увредени и/или платени. Първото е диагноза, второто - политическа проституция.
    [/quote]

    Мило тролче ти като наемник не се ли малко понадскачаш с обидните квалификации...Убедена съм че си вярваш за Опонирането!

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  43. 43 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 352 Неутрално

    [quote#39:"Demokrat"]
    Ма тугава нИдейтИ да чИтетИ тоа сайт, бе![/quote]
    Вие май от политически сарказъм не разбирате!
    Жив и здрав!

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  44. 44 Профил на Demokrat
    Demokrat
    Рейтинг: 770 Любопитно

    [quote#32:"Конституционен съд? Е, сега вече ядосахте Европа!"]Така че цялата тази работа е една от поредните мръсни скалъпени от комунистите МАНИПУЛАЦИИ[/quote]

    Лош бил законът, а!
    А той НЕумният "само" го изпълнил, а?

    Ами тогава, като имаха мнозинство в паламамента, що не го промениха тоя 'лош закон" дето е "противоконституционен"?

    Що не промниха и законите са съдебната власт, ами си назначаваха роднини и приятели?
    Що не избраха някой друг вместо цацаров, ами сега реват, че ги бил "репресирал" политически?

    Айде стига с плочата "Те предишните ми се изходиха в слиповете". Сценката "А, фекалий в мойте гащи" се изтърка!

    Само платени и/или умствено увредени лица могат да пишат в подкрепа на БКП и нейните производни Атака/ДпС/ГЕРБ. Ще дойде ден и... всекиму според заслугите!
  45. 45 Профил на Polusa
    Polusa
    Рейтинг: 293 Неутрално

    Както ИСТОРИЯТА ВИНАГИ СЕ ПИШЕ ОТ ПОБЕДИТЕЛИТЕ, така и ЗАКОНИ, ПРОМЕНИ, ПЕРЕСТРОЙКИ, ПРЕХОДИ са СЪЩО ПЛОД на СЪЩИТЕ тези „ЧЕРВЕНИ БОКЛУЦИ”!
    И стана НЕИЗБЕЖНО, когато ДВЕ КУЛТУРИ СЕ СБЛЪСКАТ, ПОБЕДЕНАТА БИВА ОБЕЗЛИЧЕНА и УНИЩОЖЕНА. Доживяхме да видим Мутацията и Метафизацията на новия ЕМУЦИОНАЛЕН език на "НОВАТА ЧЕРВЕНА БУРЖОАЗИЯ" от „ЧЕРВЕНИ БОКЛУЦИ”, които най-после УСЕТИХА, че няма никакъв ефект ДА КРИЯТ ИСТИНАТА. ВЛАСТТА най-после, СПРЯ ДА СЕ УЧИ, как САМА ДА СИ ВЯРВА на ЛЪЖИТЕ! Тя ги ПОВТАРЯШЕ, ПОВТАРЯШЕ, докато НАЙ-ПОСЛЕ сама СЕ УВЕРИ, че НЕ са ИСТИНИ. До тук ДОБРЕ, но проблема е там, че в демокрацията, „С МУТАЦИЯ, КРИМИНАЛНИ ОПИТИ и ПРАКТИКА, НЕ СЕ ЛЕКУВАТ”. Така и „ЧЕРВЕНАТА ЛИСИЦА, ПРОДЪЛЖАВА да си е КОВАРНА ЛИСИЦА”!

    Истина, Енергия и Мотивация на Сила, която Градим за България, не е Материя и не е Емоция!
  46. 46 Профил на Питанка
    Питанка
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    [quote#2:"Храбър"] всеки от депутатите би трябвало да си помисли[/quote]

    Това е ключовата фраза. Ами ако не могат? Или /за да не бъда толкова крайна/ - ако не им разрешават да мислят?

    ОСТАВКА!

    "Въпросителната" е просто уморена "Удивителна!"
  47. 47 Профил на Demokrat
    Demokrat
    Рейтинг: 770 Весело

    [quote#22:"lz2"]И като има, какво?! Вие комунетата не можете без враг! Като няма, нарочвате някого! Стар изпитан метод! [/quote]

    Не, те не търсят враг по принцип!
    Врагове са само ония, които не са на копанята на руската КТБ и нейните "независимииии", че още и "меееедииии".

    Ако ти плаща свиневски - значи мнението ти е "вЕрно", ако ти плаща някой друг (не дай Боже да е от Сингапур), значи си "соросоид".

    О, ако пък не знаят как преживяваш - ужас, "национален предател"!

    Така - БКПейска матрица.

    Само платени и/или умствено увредени лица могат да пишат в подкрепа на БКП и нейните производни Атака/ДпС/ГЕРБ. Ще дойде ден и... всекиму според заслугите!
  48. 48 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 352 Неутрално

    [quote#44:"Demokrat"]
    Ами тогава, като имаха мнозинство в паламамента, що не го промениха тоя 'лош закон" дето е "противоконституционен"? [/quote]
    Защото ако трябваше да оправят всичката каша на комуноидите и два мандата нямаше да са достатъчни.
    А по отношение на Цацаров-БКП имаха и имат още много спящи клетки навсякъде в системата.Защото навремето са си написали добре "пъкленото" домашно.И Цацаров с действията си просто го доказа.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  49. 49 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 635 Неутрално

    [quote#21:"yavooor"]Института за пазарна икономика е пряко финансиран от Отворено общество и няма нищо общо със Сорос. А? [/quote]
    Е и? Кое не ти хареса от статията?

  50. 50 Профил на niamalosho8
    niamalosho8
    Рейтинг: 576 Неутрално

    До коментар [#27] от "ПАСТОРА":

    Тук идеално се връзва поговорката "На чужд гръб и сто тояги са малко!"
    Обаче,като взеха да удрят неговият гръб,изведнъж и една му се видя вече много.
    Депутатите трябва да имат обица на ухото,че не са вечно там горе и по някое време има опасност да сърбат от попарите,които са надробили за другите и да разберат колко са безвкусни,а някои и отровни.

  51. 51 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 635 Неутрално

    [quote#13:"Γαλλα"]Нима, да пишеш вредни закони, не е противозаконно, или, се лъжа?
    Нима безцелното или, откровено, целенасоченото разграбване на обществени средства, не е противозаконно?
    Нима да назначаваш на възлова управленска позиция, абсолютно непригоден, да не кажа, вреден човек, не е противозаконно? [/quote]
    Не случайно всички депутати са с имунитет.

  52. 52 Профил на Мондиана
    Мондиана
    Рейтинг: 423 Неутрално

    Приемам, че предложената от госпожата схема е много добра, но за съжаление тя почива на презумпцията, че има кой да я прилага. А има ли наистина? Дали
    - големите ни юридически светила са наистина компетентни или са такива по партийна, олигархична, мафиотска, както искате я наречете, линия?
    - дали експертите, назначени в институциите, са наистина експерти?
    - дали членовете на парламента имат нужния умствен и морален капацитет?

  53. 53 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 606 Неутрално

    Ще спрем глупавите закони, когато се усетим, че да работиш за обществото означава да работиш и за себе си. Но понеже у нас царува тарикатщината, стремежът към властта е стремеж към лично облагодетелстване, неправителствените организации в по-голямата си част са представители на корпоративни интереси, а т.нар. гражданско общество се събужда само ако го сръгаш с остен, то не виждам начин скоро да се отървем от такива закони. Всъщност, не бих ги и нарекла глупави, а по-скоро частни.

  54. 54 Профил на Urkobozambo
    Urkobozambo
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Как да спрем глупавите закони...

    - Със Оставка на тези...
    Промяна на конституцията
    и избор на нови , качествени хора
    за истинска работа в Парламента...

    urkobozambo
  55. 55 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1301 Неутрално

    на теория - добре, на практика - промените в закона за ДАНС.

    огромната част от електоралния добитък, гласувал за новата тройна коалиция (фес-а, пес-а и бес-а) и без това не може да чете какви ги вършат в парламента.

    http://www.pernik1.com/wp-content/uploads/2013/05/karikatura.jpg

    питам се за какво ни е изобщо парламент? тази прогнила и лъхаща на лобизъм институция едва ли е била мечтата на възрожденците.

  56. 56 Профил на lordcris
    lordcris
    Рейтинг: 785 Неутрално

    Има само един начин правителството да не предлага вредни за икономиката закони - разделение държава - икономика.

  57. 57 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Дрън дрън!
    Истината е една: Трябва да се забрани на хора с юридическо образование да правят закони!

  58. 58 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3222 Неутрално

    До коментар [#52] от "Мондиана":

    За съжеление отговорите на тези важни въпроси е "Не"
    И още, първо ние трябва да поумнеем , ама много !

    klimentm
  59. 59 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 322 Неутрално

    Доста по-добър / не идеален / метод, но... Няма изгледи да се случи дори и след 2015та! До тогава не знам дали ще има и смисъл! С кого ще го съгласуват? С промитите мозъци на населението? Не използвам " граждани". За да си гражданин, трябва да мислиш и да имаш позиция!

    goblenka
  60. 60 Профил на fortunes
    fortunes
    Рейтинг: 681 Весело

    Е как? С викане на Оставка рзбира се! И чакане на Михаля (или на "главния анти комунист", все същото е) да дойде след това и да ни реши проблемите без много да си напъваме сивото вещество. Това промени в законодателния процес, широки дискусии с граждански оганизации, аргументирани становища на НПОта и различни заинтересовани групи и анализ на икономическите и социални ефекти извършен от независима и надпартийна агенция към парламента са само бошлаф работа и не виреят в напреднали държави като нашата! "Главният анти-комунист" взема всичко на ръчно управление и по негово усмотрение и с неговият безпределен интелект се изготвят най-добрите закони! Той вече доказа способностите си!

  61. 61 Профил на fortunes
    fortunes
    Рейтинг: 681 Весело

    До коментар [#55] от "хм":

    Спокойно! Скоро парламентът ще се превърне в гумен печат на волята на един човек! Такива институционални иновации ще ни предложат след като изметем правителството (разбира се след здравословен период на анархия и безвластие), че западните парламентарни демокрации съвсем ще ни завидят! Така е като гражданите на БГ мислят, чене е нужен парламент и са готови да го запалят и да линчуват депутатите в него по всяко време!

  62. 62 Профил на ПАСТОРА
    ПАСТОРА
    Рейтинг: 374 Весело

    До коментар [#32] от "Конституционен съд? Е, сега вече ядосахте Европа!":

    С герберски елементаризъм и плам - към покоряване на общественото съзнание!

    Да беше прочел не само това което ти харесва!
    Цветанов издава наредбата и я прилага по неговите думи демократично!
    Така пред камерите се биеше в гърдите, че е привел престъпността в известност. Така имаше възможност да оповестява, че всеки заподозрян е известен криминален елемент дори да не е осъден.
    Нали! Демократично по герберски, когато не е засегнат самия той.
    Почти цял мандат имаше възможността да за промяна на "противоконституционните" текстове! Да, ама не, когато му вършат работа!
    Законите може и да са лоши, но трябва да се спазват!
    Цветанов поне "като юрист" би трябвало да го знае, а не с наглост да афишира обратното!

    Въпросът с катерушката изобщо не е елементарен, ама где интелект за асимилиране?!

    "Да, катерушка има, да, пързалка има. Да не говорим с факти от делото, а да говорим хипотетично. Ако си представим, че освен кражба на цял такъв комплекс от съоръжения пред един хотел, които полицейски служител е поръчал на криминално проявени лица, за да да бъдат преместени пред друг хотел, който е стопанисван от него. Ако си представим, че освен катерушки, имаме и изнудване, ако си представим, съвсем хипотетично че освен изнудване, имаме и длъжностно престъпление и в крайна сметка нстигнем до извода, че съдия е подписал СРС-та, т.е. разрешението, дали ще опрем само до катерушката".

  63. 63 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#61] от "fortunes":

    Само да запитам: Защо ни е нужен Парламент?
    За да създава закони за определени лица? Или определени групировки? Или определени партии? Или определени касти?
    Да се гласуват злоумишлени и зловредни закони в интерес на кастата на юристите? Да си създаваме нотариуси- мултимилионери, съдия изпълнители-мултимилионери и адвокати-милионери, оправдаващи всеки отявлен престъпник, срещу определена сума?
    Да се създават закони, които за 23 години да се променят по 85-90 пъти и още неприети в Н.С., да се внасят новите им поправки? И закони противоречащи на Конституцията?
    Та защо ни е?

  64. 64 Профил на fortunes
    fortunes
    Рейтинг: 681 Весело

    До коментар [#24] от "lz3bupetar":

    Точно така! Нагледен пример за това как се правят глупавите закони в БГ! Произволни предложения, без много замисляне какви ще са точните ефекти от всяко едно от тях, дали някои не си противоречат, без дискусия за и против, и т.н.! Аз мисля, че това е добра идея и ще ни оправи и до тук! И резултатите не закъсняха за 23 години, дори се учудвам, че успяхме да приемем и добри закони през този преиод. Но сега и тях ще ги бастисаме, и най-важното, ще си напишем нова конституция с най различни произволни идеи в нея стига да звучат добре на масата отхора. И след тук ще пишем конституции пре половин година докато нацелим вярната. Това е като с шимпанзетата дето натискат произволни клавиши на пишеща машина и все някога ще излезе сонет на Шекспир от някое от тях...

  65. 65 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Ехееееееееееееее..............
    Че аз тва го говоря от 1990 година... Но няма да чета кво пише момичето от Института за пазарна икономика (кх-кх-кх!!!), щото ще се ядосам и ще трябва да взема зумата за цял ден!
    Принципните положения са две:
    (1) Закони се подготвят десетилетия, за да служат СТОЛЕТИЯ.
    (2) Кодификация, кодификация и пак кодификация!!!
    Нарушението на едната от горните две точки, хеле пък на двете, води до ПРАВНО БЕЗУМИЕ, води до юридически и фактически отказ от правосъдие, води до небивал правен нихилизъм, води до ИДИОТИЯ в Обществото!!!

    Разтурям колоквиума!
  66. 66 Профил на fortunes
    fortunes
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#63] от "razlichen123":

    Ами ако имаш друго предложение за политическа организация, давай... аз предложих едно по-горе. А това че има лобизъм и political capture от хора държащи икономическите ресурси е проблем не само в БГ. Но за решаването му е необходима организирана гражданска дейност, активност, експертен капацитет и много енергия и притискане на политиците до стената докато не изгласуват нужните промени. Викането на оставка ехубаво нещо, но не за да се стигне до оставка, а за да се принудят политиците да действат за обществения интерес като приемат редица мерки, които първо са обсъдени и решени от групи експерти излъчени от гражданството. Най-лесното и най-грешното решение е да си мислим, че като си презаредим системат с ннова конституция всичко ще тръгне без усилия. Нвма такъв филм, особено ако не искаме парламент в новата си конституция. Има много хора, които усложливо ще ни предложат конституция с концентрацияна власт в една личност (президент). Това нищо няма да реши ! Примерите по света са много, но ниене обичаме да се учим от грешките на другите, а само от своите.

  67. 67 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 374 Неутрално

    И да напомня - по времето на соца има ЕДНО ЕДИНСТВЕНО ИЗКЛЮЧЕНИЕ (доколкото се простират скромните ми познания!) да се направи норма ЗА КОНКРЕТЕН СЛУЧАЙ, за КОНКРЕТЕН ЧОВЕК.
    Това бе една норма в ПЗР на СК с кратък срок на действие - че при жив родител ДЯДОТО и БАБАТА имат право да осиновят внук.
    По този начин внучката на др. Т. Живков стана негова дъщеря.
    А при капа - тва е някакво безумие - всеки идиот прави закон за себе си или за приближените си идиоти!
    Затова го изведох в подпис - РАЗТУРЯМ КОЛОКВИУМА - т.е. разтурям Народното Събрание, не само защото иронизирам Пламен Орешарски като министър-председател, търсещ и намиращ (засега!) опора в НС, а защото, както писах многократно, единственото положително нещо на вървящия преврат е, че НС ще твори по-малко безумия!!!
    Ако НС въобще не работи - ще е по-добре - вервайте ми!

    Разтурям колоквиума!
  68. 68 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#67] от "Ганий":

    Вервам ти! Сериозно! Говоря за това НС най-вече!

    goblenka
  69. 69 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#66] от "fortunes":

    Грешиш! когато законът е така написан, че не може гражданите да налагат волята си, да притискат политиците, да имат политическа инициатива, когато няма нито тема, нито терен, нито страни за диалог, просто трябва да се срине всичко и да се построи ново. Това е възможно само с нова конституция. Тя пък е възможна с ново ВНС. За да имаме качествено подобрена конституция е нужен консенсус по най-важните теми сред обществото, а такъв няма. Няма, защото сега управляващите похарчиха огромен ресурс от време, пари, манипулации, за да разделят обществото и да настроят частите една срещу друга. Това е най-големият грях на тази власт! А, това, че преобладаващата част от народа иска да живее на принципа " примък - отмък" и то на вересия е грехът на народа! Няма такъв вариант! Както и няма вариант да бъркаш в джоба си само за да вадиш и той все да ти пуска!

    goblenka
  70. 70 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#65] от "Ганий":

    Прав си! Само не се ядосвай!

    goblenka
  71. 71 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 374 Неутрално

    [quote#68:"goblenka"]Вервам ти! Сериозно! Говоря за това НС най-вече![/quote]

    Тц, тц, тц... Не си безупречна във вярата си към мен
    След като говориш за `това НС`, значи по някакъв начин си политически острастена, което означава, че не би могла да отсъждаш БЕЗПРИСТРАСТНО.

    Разтурям колоквиума!
  72. 72 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#60] от "fortunes":

    Неееее! Не е възможно такова нещо! Умна глава не може да го роди! Минуси до края на полето!

    goblenka
  73. 73 Профил на lyubos
    lyubos
    Рейтинг: 576 Неутрално

    яко како! Но ми звучи твърде опортюнистично поради следната причина проста: колцина се интересуват от политиката, че да се отдадат на тоз порок-всекидневен контрол върху работата на различните произвеждащи директиви, закони и актове агенции?
    http://stefanovl.wordpress.com/2013/08/31/%D0%BD%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D0%B4-%D0%BA%D1%8A%D0%BC-%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0/

  74. 74 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#66] от "fortunes":

    Аз съм го писал много пъти.
    България е вървяла напред и е постигала невиждани и неочаквани резултати, тогава когато е имала национална цел и идеали. Като Обединението на България и всичките и територии и население, примерно!
    Та това, което ни трябва в момента е национален идеал. Примерно България след 100 години!
    Ще я има ли? Ще има ли българи в нея? Къде ще е в своето развитие и т.н.. И около една такава цел и идеал, да се съберат хора, личности, граждани, селяни, елит, простолюдие и каквото се сетиш още. Да се обсъди, коментира, допълни, анализира и тези които припознаят тези цели да се обединят в една партия и да почнат да отстояват тези ценности. Да се направи, ако е необходимо референдум и неговото решение да стане задължаващо за всички следващи правителства, идващи на власт. Да изпълняват исканията от референдума и ако има завои или забежки, да се свалят от власт и да идват нови изпълняващи набелязаната цел. Няма ли какво да ни обедини и да имаме цел, винаги ще има кой да ни разединява, да постига задкулисните си цели и да ни "клати"!

  75. 75 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#71] от "Ганий":

    Напротив! Просто, това е върхът на сладоледа! И сляп да си, най-малкото ще се спънеш и ще забиеш нос в него!

    goblenka
  76. 76 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#73] от "lyubos":

    Не знам до кого е поста ти, но... Ако незаинтересованите, пасивните политически си оставаха пас, а не да скачат срещу активните, можеше и да има резултат.

    goblenka
  77. 77 Профил на ck СУПЕР
    ck
    Рейтинг: 1553 Неутрално

    Като изхвърлим партиите на глупаците - на 3-мата глупака, от Парламента

  78. 78 Профил на fortunes
    fortunes
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#69] от "goblenka":

    Защо да не може гражданите да налагат волята си? Нима не успяха да махнат онзи идиот Пеевски ? Защо да нямат законидателна инициатива, нима няма n на брой граждански организации и НПОта, които стига да имат идеите и постоянството могат да се свържат с по-инициативни депутати в определени парламентарни комисии и да инициират законидателния процес. Пък особено сега както депутатите са подплашени като диви зайчетасъвсем биха били разговорливи! Изобщо има си терен, има си страни а диалог, има си всичко и това се нарича парламент. Това е парламентарната демокрация Колко гладко функционира процесът е друг въпрос, но за подобрението му не е нужно всичко да се разпядне и да се ззапочне наново! Ако има някаква нужда от промяна на конституцията, тя е в съдебната система исамо там! Ако тръгнем да променяме политическата система само щеси загубим времето или по -опасното, личности заинтересовани от консолидиране на политическата власт цел в ръцетена един човек ще се възползват от подходящия момент.

  79. 79 Профил на fortunes
    fortunes
    Рейтинг: 681 Весело

    До коментар [#72] от "goblenka":

    Съжалявам, толкова мога

  80. 80 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 374 Неутрално

    [quote#70:"goblenka"]Прав си! Само не се ядосвай![/quote]

    Добре...

    Разтурям колоквиума!
  81. 81 Профил на ck СУПЕР
    ck
    Рейтинг: 1553 Неутрално

    До коментар [#1] от "Free person":

    На депутатите от ДПС и на "бат Сали" закони им дай да правят.

  82. 82 Профил на demonoid - чао тирани!
    demonoid - чао тирани!
    Рейтинг: 688 Неутрално

    За да няма глупави закони, трябва да няма глупави хора, които да ги гласуват механично. И трябва да има някаква приемственост между политиките на всяко едно народно събрание - примерно просперитет на България, а не джобен личен интерес.
    При липса на горните условия борбата с глупавите закони е кауза пердута.

    http://whynot-reflect.blogspot.com/
  83. 83 Профил на fortunes
    fortunes
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#74] от "razlichen123":

    Много добра идея е намиране на национален идеал, който следваме и национални ценности, които отстояваме! За това не е необходима партия, която да ги защитава и отстоява а наистина надпартийно и над-политическо съгласие по тях. Дали искаме егалитарно или дълбоко неравно общество, дали искаме демокрация или по-авторитарно общество, какво мислим за приемането на чужденци в обществото ни, за нуждата от висококачествено образование, и т.н., и т.н. има още много възможни ценности, които можем да дискутираме и които всички политически партии да следват. Кой е човекът, който да инициира такава дискусия? Президентът може би? Нали това му е работата?

  84. 84 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#78] от "fortunes":

    Какъв идеалист! В момента има няколко души които управляват, три парламентарни групи, които им осигуряват мнозинство, медии, който промиват мозъците! Единствено Пеевски беше махнат о време! Какво стана с областните са Пловдив, Благоевград и София? Нали и по тези назначения имаше активност? Били подплашени и склонни да говорят! Друг път! Сега зобмираната част от населението им гарантира комфорта и трябва само да слушкат и да натискат бутона, когато им кажат!

    goblenka
  85. 85 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#79] от "fortunes":

    Не е вярно! Чела съм доста по-смислени твои постове! Дори по тази тема!

    goblenka
  86. 86 Профил на demonoid - чао тирани!
    demonoid - чао тирани!
    Рейтинг: 688 Неутрално

    [quote#57:"razlichen123"]Истината е една: Трябва да се забрани на хора с юридическо образование да правят закони! [/quote]

    Сигурно ще ги правят трактористи и инженери, а?

    http://whynot-reflect.blogspot.com/
  87. 87 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#82] от "demonoid":

    ++++++++

    goblenka
  88. 88 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#83] от "fortunes":

    Ми, той нали инициира. какви са коментарите, погледни сам! Но пък, мнозина са склонни просто да зарежат страната в калта и беж по света! На такива, какви ценности, какви идеали да предложиш да отстояват?

    goblenka
  89. 89 Профил на fortunes
    fortunes
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#88] от "goblenka":

    Според мен санирането на панелните сгради не може да бъде национален идеал или ценност! Зад всяко предложение свързано с капиталови разходи в БГ (магистрали, саниране, смяна на дограми, и т.н.) се крие дълбок и голям корупционен интерес и толкова! Това го знам от собствен опит в БГ!

  90. 90 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#83] от "fortunes":

    Би трябвало негова да е инициативата. Аз го писах, още когато дойде на власт! Все пак е избран от целият народ и то пряко, а и това е единственият начин, ако има желание, да остане в историята!

  91. 91 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#89] от "fortunes":

    Нямам против твоя опит. Що се отнася до корупционния интерес, той е повсеместен. Това не значи, че трябва да спрем всяка дейност. И, санирането на жилища не е идеал, а просто цел, която е важна за много хора. също като пътищата, като новите работни места и т.н. Идеалът е нещо друго. Например: България. Например - единството на народа! Например, самочувствието на този народ и респекта, който той би следвало да вдъхва! Например, справедливост, законност... Всичко, което се прави в тази посока е средство и може да бъде полезно!

    goblenka
  92. 92 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#86] от "demonoid":

    Имаш нещо против инженерите ли?
    А запитвал ли си се, защо България стигна до този хал?

  93. 93 Профил на fortunes
    fortunes
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#85] от "goblenka":

    Ами, не винаги се получава, уж се опитвам да смесвам няколко стила на писане, сериозен и ироничен/провокативен, все пак е по-интересно така. На някои хора понякога им харесва, на други никак.

  94. 94 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#90] от "razlichen123":

    Той има добри инициативи, които едни приемат добре, други на нож. Не защото не одобряват предложеното, а защото някой ги настройва срещу особата му. Няма начин да се обединят хора, който търсят разделение. Какво трябва? Да ги навържат един за друг? Да ги накарат да се прегърнат, или да се хванат за ръце? Обединението идва от вътре. От чувство за единство, за принадлежност към това единство. Аз не виждам такива неща. Всеки иска да блести в своя светлина!

    goblenka
  95. 95 Профил на fortunes
    fortunes
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#91] от "goblenka":

    Не значи, но има и други сфери, където пуличният ресурс е дълбоко наложителен според мен от магистрали и саниране икъдето корупционният данък е по-нисък. Например инвестиции в образованието и изследванията (ама не капиталови разходи за сгради в образованието, тек центрове и т.н.), подпомагане на иновативни нововъзникващи компании или дорина малки предприемачи в по-конвенционалните сектори на икономиката, милрофинансиране и т.н. (в условията на този credit crunch от БГ банките, тези последните са дори наложителни).

  96. 96 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#94] от "goblenka":

    Права си! Тази шопска зараза отрови цяла България. " Може и аз да не съм добре, но и на Вуте ще му е зле!"
    Мръсни, егоистични и злобни хора, втренчени в пъпа си и изживяващи се за велики, а всъщност, най простите и ограничени хора от българският етнос , постигнали нещо само с връзки, подкупи, лъжи, групировки, замени,потомствени наследници на комунистическата зараза! Фалш, гъзолизци, предатели и родоотстъпници, правещи всичко единствено за своето благоденствие!

  97. 97 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#96] от "razlichen123":

    Така е.

    goblenka
  98. 98 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 1340 Неутрално

    По време на мандата си 41-то Народно събрание е приело 554 закона и 568 решения, сочи справката на парламента за дейността му от 2009-та година досега.
    и това ако не е абсурд.лошото че указите за обнародване се подписват на коляно , законопроектите се пишат по офисите на фирми , депутати се раздават под наем ........за мен основния проблем са субсидиите на партиите. премахнат ли се и с тях си заминават пионките

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  99. 99 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#95] от "fortunes":

    Мисля, че има такъв глад от проекти, малки, средни, големи, публични, частни, смесени във всички сфери, че където и да боднеш такъв, все ще е добре! По отношение на банките. Да! Финансовият ресурс е у тях, но... Пази боже, да попаднеш в мрежата им. Докато не се пооправят законите за банките, нещата ще са рискови. На този етап, банките не носят рискове. Само кредито получателите.

    goblenka
  100. 100 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#93] от "fortunes":

    Може би постът, който ме възмути е бил провокативен. Успя да ме изправиш на нокти. Значи ... За провокативност ++++

    goblenka




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #