Конкурси, конкурсчета...

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (6)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1198 Неутрално

    Искам само мааалко да допълня.Да се създадат паркчета само за кучета.Сега ако поискаме да седнем на зелена тревичка в който и да е парк на София е просто невъзможно?Докога кучетата ще ни взимат зелените пространства не че са много за два милиона?А като се почне косене на тревата картината е неописуема.

  2. 2 Профил на stokn
    stokn
    Рейтинг: 338 Неутрално

    мамин златен, айде не се пени толкова! Времето е объркано, ние сме объркани, що не и вие и вашата функция?
    - Нерон имал визия за Рим и подпалил града. Ама да не му подпалят задника, обвинил християните. И макар че се самозаклал, известна час от визията му е осъществена
    - Теодосий Велики прави "Света София" /след тази "архитектура" просто няма смисъл да се говори въобще/
    - ... т.н ...
    Просто са следвали визията на господаря, а тя е била хилядолетна - пирамидите, цитирания храм, сан пиетро и т.н. А в момента гопподаря не знае на кой свет е, докога ще е на него, а иска от вас да го увековечите. А вие немате смелост да му кажете, че така не става, а плачкате тук и на много други места

  3. 3 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 785 Неутрално

    Устройствените планове, не само на София, а и на повечето големи градове у нас са с къса перспектива и нисък хоризонт!

  4. 4 Профил на dokoro
    dokoro
    Рейтинг: 173 Неутрално

    Добър анализ на Павел Попов!
    Рано е да се пипа центъра на София. Има по-големи проблеми.
    За центъра една безсрочна акция за визуална издържаност - прилични рекламни елементи и табели, съгласуване на фасадите на сградите, поддържане на зеленината, са достатъчни.

  5. 5 Профил на antikommunist
    antikommunist
    Рейтинг: 374 Разстроено

    Относно Евлоги Георгиев колкото е логичен автора в критиката си, толкова и си противоречи... Сам казва, че преди преустройството на площа там трябва да се преустрои транспортната система на столицата, но вместо да предложи нещо в тази насока той изглежда поддържа покриването на реката (която при всичката мръсотия и воня там все пак е една много важна зелена ивица из бетонния град) и превръщането на булеварда окончнателно в основна транспортна артерия/магистрала посред града. Като човек израстнал в региона мога да кажа, че и до сега трафика там е едва поносим а ако се направи това то би упропастило окончнателно една от най-добрите за живеене части на града.
    А решението би трябвало да е точно в обратната посока - изваждане на трафика от централните части на града (ако трябва както в Лондон с високи такси за влизане с кола там) доразвиване на градския, пешеходен и вело транспорт и повече зеленина за сметка на автоплатната. Това е европейския път на града. И да допълня, че не е нужно да се правят някакви авангардни планове за това, а само да се разгледат плановете и реализацията им от времето на арх. Иван Иванов от 30те години. Точно в посоката са за която говоря...

  6. 6 Профил на antikommunist
    antikommunist
    Рейтинг: 374 Любопитно

    Подобно може да се каже и за възстановяването на градската градина, при което най-голямата болка на автора явно е... проблемите с автотранспорта... И критикува плана за тунел (който наистина е смахнат). А решението поне за тази най-централна част на града (Царя), а и не само за нея, а и за целия идеален център - превръщане в пешеходна зона.
    И във Виена едно време Кернтнер щрасе и Грабен-а са били силно натоварени улици, Щтефансплац е бил най-натовареното крастовище, и когато са ги правили пешеходни зони, пак някои умници са предричали транспортен колапс, но вместо това качеството на града сериозно се вдигна и сега правят пешеходни зони дори извън стария център (мариахилфер щтр.). Така е и в други големи градове в цивилизования свят.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #