За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
442
Рейтинг: 534 НеутралноЗа съжаление не можем.
Те са източника на свеж ресурс за фул екстри на докопалите се до властта. Пък и за матряла има нещо, нали покрай тях поминува.
pag
Рейтинг: 274 ЛюбопитноВладислав Панев е председател на съвета на директорите на "Скай управление на активи" от 2006 г. Работил е като финансов репортер във в. "Банкер" и в. "Дневник". Завършил е УНСС.
lenie-na-aktivi-ad~68e342e5-2863-433e-83ae-127e319 a0dcf
Culus capitem delitДружеството, управлявано от него, има три фонда, и трите на твърда загуба между 4.5% и цели 12%.
http://www.moitepari.bg/vzaimni-fondove/skaj-uprav
Ми нещо не му вярвам, че разбира от газопроводи, и от скоростни пътища, и от АЕЦ-ове..........
Бо По
Рейтинг: 747 НеутралноДа Делян Пеевски и Валентин Златев има още какво да изсмучат от изстрадалата ни родина.
Boris Popov
Рейтинг: 854 НеутралноА в материала не се споменава и друго-нали не си мислите,че уважаемото ни ръководство прави тези проекти от чиста любов към Пеевски и Златев?И съвсем безкористно им ги дава,за да изкарат някой лев?Със сигурност един сериозен процент от печалбата ще отиде към ГЕРБ и в частност в ръководството му...
matanza
Рейтинг: 114 НеутралноВсъщност Бареков беше казал още по-абсурдното: "Не ме гледайте какво правя, а какво говоря"...
дедо Андро
Рейтинг: 660 НеутралноИ как да ги спреш - в тях и хлябът, и ножът, пък и сиренето и си правят каквото им скимне.
Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.stutzer
Рейтинг: 576 Веселоtangent, hub4е & детска площадка.... tangent...
chicago514
Рейтинг: 711 НеутралноДали политиците просто обичат да закачат на ревера си подобни проекти с цел да спечелят електората
или става въпрос за огромна корупция.И двете,няма какво да гадаем.
Boris Popov
Рейтинг: 854 НеутралноДо коментар [#2] от "pag":
И аз не разбирам от газопроводи и АЕЦ.Не мисля,че за да се направи подобен анализ и да се стигне до подобни изводи,е нужно да разбираш от газопроводи и АЕЦ.
Що се отнася до загубите на фондовете-през миналата година дори Уорън Бъфет е на загуба...
virtual brain
Рейтинг: 644 Неутрално"Дали политиците просто обичат да закачат на ревера си подобни проекти с цел да спечелят електората
БЕЗполезен идиотили става въпрос за огромна корупция
можем само да гадаем."
----------------------
Въобще не е нужно да гадаем, ясно е като бял ден, че става въпрос за огромна корупция и кражби!
Спиране на всяка цена му е майката!!!
alehandro77
Рейтинг: 118 НеутралноМагистрала трябва...но не на тази цена...
Корупцията е новия социализъм! Нямаш връзки, нямаш пари.SS
Рейтинг: 1354 НеутралноНе барайте "Хемус" !
И не сравнявайте равния терен на юг с този около Ябланица до Ловеч...
Е , и аз пък - пак забравих ,че асфалтът не става за ядене !!!
pag
Рейтинг: 274 Любопитно[quote#9:"eurogi"]Що се отнася до загубите на фондовете-през миналата година дори Уорън Бъфет е на загуба... [/quote]
Culus capitem delitЦитираните от мен фондове, колега, са на загуба откак са създадени през 2006 г.
Иначе си опъват 2% годишно "за управление", независимо от резултата.
Я да питам аз форумните анализатори - доверителните фондове перални за мръсни пари ли са или да?
Някой от вас да познава някой, който да си е дал честно спечелените милиончета да му ги "управляват" на загуба от 10-12% срещу 2% годишно? А?
pag
Рейтинг: 274 Весело[quote#10:"virtual brain"]Спиране на всяка цена му е майката!!![/quote]
Culus capitem delitПравилно, автомобили трябва да се движат само по жълтите павета, в прованса може и пеш, айде, от вас да мине, и с волски каруци по черни пътища!
Като все ревете за корупция, що не сезирате прокуратурата, м? Айде, тя била на Боко, не става, тогава барем сезирайте фейсбука на Рамаданчо....... Ама гледам, и там няма нищо.
Я по-добре си гледайте "десния проект" на адвокатстващото недоразумение с мераци да управлява Вселената, че Кунева като ви резне кинтите, пак ще наблюдавате НС откъм опашката на коня........
ИнаD
Рейтинг: 328 Гневно".....или става въпрос за огромна корупция можем само да гадаем."
Какво да гадаем, то се вижда, но май някои си затварят очите и си отварят устата да "праскат"
skch
Рейтинг: 602 НеутралноНа столичните автори ви е голям трън в очите АМ Хемус. ..
Публикувано през m.dnevnik.bg
skch
Рейтинг: 602 НеутралноНа столичните автори ви е голям трън в очите АМ Хемус. ..
Публикувано през m.dnevnik.bg
pag
Рейтинг: 274 Весело[quote#11:"alehandro77"]Магистрала трябва...но не на тази цена...[/quote]
Culus capitem delitОчаквам с нетърпение да спретнете една строителна фирма и да ни ги построите на друга цена.
Апропо, каква е "справедливата цена" за магистралите, бихте ли споделили?
Уважаеми "Дневник", вместо да публикувате глупостите на бивши журналисти с дипломи от УНСС, можехте да направите едно журналистическо разследване, например ето така:
1. Отивате при проектантите на различните участъци (определянето им става с обществена поръчка, резултатите ги има в регистъра), разпитвате ги колко са прогнозните цени според тях, събирате ги и виждате, дали правителството е добавило нещичко
2. Отивате при конкурентите на въпросните проектанти, които са загубили обществената поръчка (и тях ги има в регистъра...), разпитвате ги СПОРЕД ТЯХ това ли е най-удачното трасе и какви са цените
3. Същата процедура със строителите на най-прясните участъци и техните конкуренти
4. Интервюирате някой от МРРБ (може и да не е Л. Павлова, но всеки уважаващ себе си журналист трябва да има източници в правителството)
4. Сравнявате получената информация и анализирате - къде има заложена корупция, или ненужно харчене на пари, или неоптимални трасета и т.н.
5 Пишете серия от статии по темата и всички ви уважават и ви се възхищават
Знам че е трудно и бавно, но така се става уважаема медия, а не филиал на радановия фейсбук.......
Yomega
Рейтинг: 861 НеутралноДо коментар [#13] от "pag":
Много кримки четеш...
man_un
Рейтинг: 694 НеутралноЗа да получите положителен рейтинг за статията, подкрепете автора и му ръкопляскайте.
john trivolta
Рейтинг: 866 Неутрално[quote#2:"pag"]Ми нещо не му вярвам, че разбира от газопроводи, и от скоростни пътища, и от АЕЦ-ове.......... [/quote]
"Езикът е за една култура или общество това, което са парите за една икономика; ерозията на първото води до разпадане на второто." Питър БауърС тази статия Панев не ни кара да инвестираме пари във фондовете му, а да попречим на "инвестирането" на парите от данъците ни в мегаломански проекти.
pag
Рейтинг: 274 Весело[quote#19:"Yomega"]Много кримки четеш...[/quote]
Culus capitem delitМне, чета информация в цитирания от мен по-горе сайт, която е извлечена от публичните регистри.
Бихте ли споделили все пак кой според вас си държи парите в този фонд срещу 12% загуба и 2% такса годишно? Жокер - не е Уорън Бъфет, някой друг ще да е.........
pag
Рейтинг: 274 Весело[quote#21:"john_3volta"]С тази статия Панев не ни кара да инвестираме пари във фондовете му, а да попречим на "инвестирането" на парите от данъците ни в мегаломански проекти.[/quote]
Culus capitem delitСмятам, че Панев като възпитаник на УНСС, бивш журналист и борсов инвеститор-неудачник не е компетентен да прецени дали едни проекти са "мегаломански" или не.
Да беше цитирал поне някой експерт, ама не........
virtual brain
Рейтинг: 644 ВеселоДо коментар [#12] от "SS":
БЕЗполезен идиотДо коментар [#16] от "skch":
Не гледайте, не пипайте "Хемус", че ще ни развалите рахатлъка с Доган, нали другари?
peaspiring
Рейтинг: 168 ВеселоДо коментар [#23] от "pag":
Колега, аргументите тип Ad Hominem (ако не знаеш какво означава, питай гугъл) се използват от дебатиращи, които нямат други аргументи или са просто некомпетентни неудачници.
То в ГЕРБ освен корумпирани милиционери нямате други, така или иначе
nv
Рейтинг: 1207 Неутрално"Факт е, че скоростен път от Ябланица до Шумен, който да свърже държавната с морската столица, с по две платна в едната посока и максимална скорост от 120 км/час ще свърши прекрасна работа, а цената му ще бъде с пъти под тази на магистралата."
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxИ как точно е факт? Нещо аргументи?
По тази логика аз пък мога да кажа, че трябва да се построи магистрала Черно море, и който иска да пътува до Варна, може да минава през Бургас.
nv
Рейтинг: 1207 ВеселоГугълнах го този... той пък бил от "Зелените". I rest my case
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxКурза Радев
Рейтинг: 694 НеутралноДо коментар [#27] от "nv":
ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192Прочети коментар #25
pag
Рейтинг: 274 Весело[quote#25:"peaspiring"]Колега, аргументите тип Ad Hominem (ако не знаеш какво означава, питай гугъл)[/quote]
Culus capitem delitКолега, задявката ви към мен е точно в стила Ad Hominem, типично за хуманитар с претенции.
Ако ви хрумне да си строите къща, викнете г-н Владислав Панев консултира по проекта. Той ще ви осветли дали е емгаломански и дали има заложена корупция в него........
Желая Ви всичко най-хубаво.....
Непукистка
Рейтинг: 971 Весело"От последните изявления на премиера Бойко Борисов съдим, че от огромна важност за него е някакъв газов хъб, който е със съмнителна финансова стойност за страната, но пък за сметка на това ще ни натовари с милиардни и трудни за връщане инвестиции (сметките показват, че проектът трудно може да е изгоден за България, независимо от приказките на президента Путин, че пропускаме печалби от 400 млн. евро годишно)."
“You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham LincolnЕто къде било заровено кучето. Никакъв ЕС, никаква комисия, никакви факти.... само необоснованата с нищо горчивина на автора - даже Джуджето признало, че България не само може да се откъсне от прегръдките на Газпром, а и да печели по около милиард годишно от пренос на газ. Ако инвестира в тръбите си, без "братска" помощ и делба "по братски" с по-големия, с "батюшката".
Много ви пречи Борисов, нали Панев?! Бърка ви някъде когато и да се появи, каквото и да каже, с каквото и да се захване. Все мрънкате като онзи нацупен смърф: "Мразя това, мразя онова". И патокът ви липсва, и "бащицата"...
Кучетата си лаят, керванът си върви, казват хората. Слушайте ги от време на време, ако не четете.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#18] от "pag":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКПоследно си спомням, че една магистралка се оказа някъде три пъти над индикативната си стойност, което би трябвало да отговаря на първия ти въпрос. На втория би трябвало да отговаря факта, че досега няма необжалвана процедура по темата.
SS
Рейтинг: 1354 ВеселоДо коментар [#24] от "virtual brain":
Абе , мозък - кога си ми чел хвалебствени коментари за партията майка и Сокола !?
Ама боли кат не сте на власт - нали е страшно да гледаш отстрани как някой друг реже лентичките и обира лаврите ???
Starec
Рейтинг: 434 Весело[quote#25:"peaspiring"]Колега, аргументите тип Ad Hominem ... се използват от дебатиращи, които нямат други аргументи или са просто некомпетентни неудачници.
ПоздравиТо в ГЕРБ освен корумпирани милиционери нямате други, така или иначе[/quote]
Първото твърдение е много умно и интелигентно, даже.
А с второто го опровергаваш: твърдиш, че поне 1 + милион избиратели на ГЕРБ били "корумпирани милиционери" - т.е. минаваш на лични нападки, които просто не могат да се докажат.
Та - умно и интелигентно ли е или обратното - това е въпросът.
А по темата: когато правителството реши да насочи усилия и към С. Б-я (за магистрали, да кажем), всички ръкопляскаха. Да - ама не трябвало магистрала, а скростен път. Нещо експертизи, доказателства, авторитетни специалисти - йок. Ми аз ще кажа, че един селски път с макадам и с габарит 3 м. е напълно достатъчен и е 1,002 пъти по-евтин. Хайде да ме обори някой.
Ама щели били да строят Пеевски, Златев и пр. В Б-я има поне 50 фирми, в чужбина - поне 200 (виж кандидатите досега за всичките ни магистрали, за метрото и пр.). Кандидатстват тези, дето мислят, че могат да се справят. Парите са на ЕС, контролът е техен. Е - авторът да не би да подозира, че ЕС толерира именно Пеевски (и пр.) щото им дава подкупи?
Или важното е да се плюе по ГЕРБ и ко. - ега някой зацепи.
Ад хоминем, значи.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
ddemi
Рейтинг: 168 Неутрално[quote#3:"bpcorp"]Делян Пеевски и Валентин Златев има още какво да изсмучат от изстрадалата ни родина[/quote]
Те смучат от европейските фондове; от България вече няма какво да се смуче...
pag
Рейтинг: 274 Весело[quote#24:"virtual brain"]Не гледайте, не пипайте "Хемус", че ще ни развалите рахатлъка с Доган, нали другари?[/quote]
Culus capitem delit"Не стройте нищо в тая държава, за да накажем Доган, другари!"
Хайде де, направете с Рамаданчо "десния проект", вземете властта и накажете Доган, чакаме.........
takeshi303
Рейтинг: 960 НеутралноТоя пише глупости , Хемус не е мегаломански проект , той е нужен на страната , сега дали цената е надута заради корупция е друг въпрос.
Непукистка
Рейтинг: 971 Весело[quote#2:"pag"]Дружеството, управлявано от него, има три фонда, и трите на твърда загуба между 4.5% и цели 12%. [/quote]
“You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham LincolnОбзалагам се, че др. Панев ще е член на "бизнес" крилото на обновената ДСБ. Той ще консултира и бъдещия ни президент - да се слави името му.
Плюсове за всичките Ви коментари!
До коментар [#2] от "pag":
Panda
Рейтинг: 592 НеутралноАз мегаломански проекти на властта не виждам.
Не чета коментари на абонати.Виждам едно посредствено строителство, което ни се представя като нещо голямо.
tsyrvulan
Рейтинг: 168 ГневноОт известно време в "Дневник" се поде кампания срещу АМ Хемус, за цената, за това че била ненужна и т.н. Нищо обаче не се пише за безумно скъпите, като изграждане и поддръжка, тунели в Кресненското дефиле. Което ме навежда над мисълта за някаква опасна селективност в журналистическите писания в изданието. Определено всичките писаници в този вестник касаещи инфраструктурни проекти в Северна България са абсолютно негативни и почиват на субективно мнение, а не на обективни факти.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Индиана
Рейтинг: 434 НеутралноФакт е, че скоростен път от Ябланица до Шумен, който да свърже държавната с морската столица, с по две платна в едната посока и максимална скорост от 120 км/час ще свърши прекрасна работа, а цената му ще бъде с пъти под тази на магистралата.
Да, по-евтино е, но разликата в проценти, а не в пъти.
mils5656
Рейтинг: 114 НеутралноДо коментар № 2:"SS" "И не сравнявайте равния терен на юг с този около Ябланица до Ловеч..."
Що бе Гербав ? Да не би магистралата да върви на зиг-заг из планина през тунели и виадукти ? Тук целта е повече от прозрачна- трябва нашите момчета Пеевски и Златев да се облажат доволно та доволен да остане и благодетелят на далаверата им Бойко Борисов !
dun
Рейтинг: 300 НеутралноДо коментар [#4] от "eurogi":
според мен това е причината главбОлгарстрой да са любимци на всяка власт от много години насам - симеон пашов е намерил много добър начин да връща част от печалбата в партийни централи...
mils5656
Рейтинг: 114 НеутралноДо коментар №36:"pag" ""Не стройте нищо в тая държава, за да накажем Доган, другари!"
Един прост човек беше си признал : "Аз съм прост , и вие сте прости , затова се разбираме!" Явно и ти си от тази група щом с разбирате с Бойко , в угода на Пеевски и Златев !
Че автомагистрала Хемус е нужна спор няма ! Но защо не дойдат да я построят някои западни фирми на петорно по-ниска цена и по-качествено от фирмите на тези толупи които ще се учат да строят магистрали и до една година след това трябва да им се прави основен ремонт ?
cristo_n
Рейтинг: 434 НеутралноТози автор е от онези, които пишат критични "статии" по поръчка, иначе не мога да си обясня, как може да измисли такова нещо, като "скоростен път от Ябланица до Шумен... с по две платна в едната посока и максимална скорост от 120 км/час", който да бъде алтернатива на магистрала - ами то по 2 платна във всяка посока и скорост 120 км/ч си е баш магистрала бе умникоооо! И как така липсата на аварийна лента ще намали цената в пъти?!?!?!
И изобщо, да наричаш строенето на пътища "магаломански проекти" е признак на абсолютна тъпота!
pag
Рейтинг: 274 Любопитно[quote#41:"Индиана"]Да, по-евтино е, но разликата в проценти, а не в пъти.[/quote]
Culus capitem delitАвторът въобще не е в час - скоростен път се проектира за 100 км/час, не за 120. Разликата с обикновения път е, че е с по две платна в посока и облекчава движението за сметка на безпроблемното изпреварване на по-бавни МПС-та. Магистралата изисква други максимални наклони, други минимални радиуси, липса на конфликтни точки по пресичанията с други пътища и други дребни подробности, затова е значително по-скъпа, но и има по-висока пропускателна способност и е МНОГО по-безопасна.
За автора това не са аргументи, разбира се, щом го строи омразния Боко.......
Petleshev
Рейтинг: 2956 НеутралноДо коментар [#23] от "pag":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...По вашата логика, Лиляна Павлова с нейната подарена диплома от Варненския свободен университет, експерт ли е и, защо въобще отговаря за строителство, не само на магистрали? Тя горката, даже и УНСС не е успяла да завърши, че се е прехвърлила във ВСУ при баща си, който е зам.ректор на бившето АОНСУ...! Или те, всички партизански внуци са много умни и способни, по рождение?!
pag
Рейтинг: 274 Весело[quote#44:"mils5656"]Но защо не дойдат да я построят някои западни фирми на петорно по-ниска цена[/quote]
Culus capitem delit[quote#44:"mils5656"]"Аз съм прост , и вие сте прости , затова се разбираме!" Явно и ти си от тази група [/quote]
Ако в момент на просветление вие, костоветата, някога осъзнаете колко сте неадекватни, може и да ви споходят суицидални мисли.....
kondio_savov
Рейтинг: 346 Неутрално"Факт е, че скоростен път от Ябланица до Шумен, който да свърже държавната с морската столица, с по две платна в едната посока и максимална скорост от 120 км/час ще свърши прекрасна работа, а цената му ще бъде с пъти под тази на магистралата"
---------
Добре е като пише за нещо човек да има поне бегла представа от материята. Разликата в цената е максимум 20-30%. Най-скъпите съоръжения (тунелите) така или иначе ги правят без аварийна лента вече. Проектът до Ловеч може да поевтинее доста ако просто прекарат трасето по стария вариант от 1992, който влиза в Натура 2000 - видяхме, че в Кресна ще правят такава оптимизация.
Petleshev
Рейтинг: 2956 НеутралноДо коментар [#26] от "nv":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Ами, помислете малко... С двулентов път, отпадат двете т.нар. аварийни платна на магистралата. Отпада и по голямото пространство между платната. Сметнете, колко пари по-малко са това, за обезщетения за земята и за асвалтиране. Отделно огради и мантинели. Да не говорим и колко безумия, като пътния възел, край Шумен ще се спестят...! Такъв път ще струва поне два пъти по-малко, даже и да се направи много качествено! Целта е да се разтовари ужасния товарен трафик София-В.Търново-Русе! Не е толкова от значение, дали ще караш със 120км./час или със 100км./час., по-важно е да се кара спокойно и без забавяне! Карал съм по такива пътища из Италия и Франция! Разликите с платените магистрали са много малки!
Който иска да пътува от София до Варна, може и да минава през Бургас... Ами тия, които са от Шумен, Разград, Търговище, Добрич, Силистра, Русе, В.Търново и те ли да минават през Бургас, че да отидат до София, за по-бързо?! Или само на софийските жители трябва да им е удобно и бързо, останалите да се оправят, както могат?!
pag
Рейтинг: 274 ВеселоДо коментар [#47] от "tww09306483":
Culus capitem delitМоля вижте пост 48, важи и за вас.....
Petleshev
Рейтинг: 2956 НеутралноДо коментар [#51] от "pag":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Оставете дежурно виновния, източника на всички злини, първопричината за цялото световно нещастие и прът в колелата на непрестанния ГЕРБ-ерски възход, а именно - Костов!!!
Кажете ми с думи прости, как Лилето с абсолютно нищо неозначаващата си диплома от ВСУ, се води експерт?!
nv
Рейтинг: 1207 НеутралноДо коментар [#50] от "tww09306483":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox[quote#50:"tww09306483"]С двулентов път, отпадат двете т.нар. аварийни платна на магистралата. Отпада и по голямото пространство между платната[/quote]
По тази логика един малко по-широк еднолентов път, на който може да се изпреварва (като стария между Пловдив и Пазарджик например) ще е още по-евтин. Така де, кои са тия глупаци, които изобщо строят магистрали, като може да е много по-лесно и евтино.
Относно магистрала Черно море, имах предвид, че и едното и другото са произволни твърдения без аргументи.
ПП "Асфалтирам" се пише с "ф"
pag
Рейтинг: 274 Весело[quote#50:"tww09306483"]Ами, помислете малко... [/quote]
повече от вас по въпроса.........
Culus capitem delitКолега, умолявам ви, преди да излагате скъпоценните си лаически разсъждения, споделете ги с някой инженер-проектант.
Има такива хора и, колкото и да ви се струва невероятно, знаят (не си "мислят"
А онова, по което се движи автомобила ви, даже и в Италия и Франция се нарича "асФалт", не "асВалт"........
Judjuk
Рейтинг: 2369 Неутрално".. две платна в едната посока и максимална скорост от 120 км/час ще свърши прекрасна работа, а цената му ще бъде с пъти под тази на магистралата."
JudjukСамо това е вярно в статията. Авторът трябва да е напълно обективен, ако иска да му вярват. На немците газта им е по-евтина, защото я получават директно. Ние защо да не получаваме? Разходите по хъба включват само по-мощни помпени станции. Строителството на 7-ми блок или Белене е жизнено важно и задължително.
pag
Рейтинг: 274 Весело[quote#52:"tww09306483"]Кажете ми с думи прости, как Лилето с абсолютно нищо неозначаващата си диплома от ВСУ, се води експерт?[/quote]
Culus capitem delitЛилето, колега, не е никакъв експерт, а министър, т.е. политическа фигура. Не е и необходимо да е експерт. Експертите са на ниво Дирекции в министерствата и практически никога не се сменят при смяна на управляващите, не го ли знаете?
Достатъчно просто ли ви го казах?
alabalko
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#33] от "Starec":
Хемус ще се строи с държавни пари, ЕС там не инвестира, съответно няма да контролира.
kol4o_7
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#18] от "pag":
Това за мен е най-разумното нещо в коментарите под тази статия.
Hamali.BG
Рейтинг: 114 НеутралноОт газ не разбирам и не зная кой лъже, но като чета глупостите за АМ "Хемус" разбирам, че статийката е много повърхностна.
Ако си глупав, то е за дълго!Другарят автор явно не учил достатъчно за да знае, че парите така или иначе ще бъдат откраднати и по- добре е в крайна сметка да има поне магистрала насреща.
Petleshev
Рейтинг: 2956 НеутралноДо коментар [#53] от "nv":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Хм... Правите се, че не разбирате, относно платната, ваша работа...! В интерес на истината в Гърция, също има подобни и освен, че е много широко платното и канавката също е много широка с ивица чакъл и много добро отводняване, с широки и плитки канавки, не като нашите, да се обърнеш ако влезеш в нея!
Не са глупаци тия, които строят магистрали проблема е, че в нашенския вариант, стават подозрително скъпи! В това е основния проблем! Какво остана, което да не е влязло в големия търбух на Пеевски?!
Асфалт се пише, съгласен!
Boris Popov
Рейтинг: 854 НеутралноДо коментар [#26] от "nv":
То в момента е така.По магистрала Тракия е пълно с коли с варненски номера,явно слизат до Бургас или минават през някой от другите проходи и се качват на магистралата.Явно така се стига по-бързо до София.
Petleshev
Рейтинг: 2956 НеутралноДо коментар [#56] от "pag":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Тъй де...! Когато политическата фигура е от ГЕРБ, не е необходимо да е експерт, защото е политик...! Но покрай Лилето има много загадки, като примерно как е започнала, като експерт в МФ, без даже и да има смешната си диплома от ВСУ?
pag
Рейтинг: 274 Весело[quote#52:"tww09306483"]Кажете ми с думи прости[/quote]
Culus capitem delit[quote#62:"tww09306483"]Тъй де...! [/quote]
Явно думите ми не са били достатъчно прости.
Обаче с по-прости не мога, съжалявам.....
pag
Рейтинг: 274 Весело[quote#61:"eurogi"]То в момента е така.По магистрала Тракия е пълно с коли с варненски номера,явно слизат до Бургас или минават през някой от другите проходи и се качват на магистралата.Явно така се стига по-бързо до София.[/quote]
Culus capitem delitЕ, според костоветата Доган ги принуждава......
pag
Рейтинг: 274 Весело[quote#60:"tww09306483"]Не са глупаци тия, които строят магистрали проблема е, че в нашенския вариант, стават подозрително скъпи! В това е основния проблем![/quote]
Culus capitem delitЕто че имаме обща гледна точка. Моля прочетете поста ми номер 18.
Ако някой си даде труда да направи това, което предлагам в него, ще може ДА ДОКАЖЕ има ли корупционна съставка цената, че даже и колко е тя.
Обаче никой не го прави......
Другото, с което се забавляваме в момента, са общо взето празни приказки колкото да мине петъка.......
nv
Рейтинг: 1207 НеутралноДо коментар [#61] от "eurogi":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxИ ние така пътуваме до Варна: до Карнобат по Тракия и после през Ришкия проход (прясно асфалтиран) до Шумен и оттам по Хемус. Така се събират около 90 км без магистрала и се стига за около 4 часа.
Plamen Shopov
Рейтинг: 640 НеутралноДо коментар [#44] от "mils5656":
Няма такива западни фирми,дето ще строят пет пъти по евтино!По скъпо да...но по евтино,никога!
Plamen Shopov
Рейтинг: 640 НеутралноДо коментар [#60] от "tww09306483":
Румънски канавки виждал ли си?Лелее,като за бобслей са!
virtual brain
Рейтинг: 644 ВеселоДо коментар [#32] от "SS":
БЕЗполезен идиот"...кога си ми чел хвалебствени коментари за партията майка и Сокола !?"
-----
Е, то не е нужно да ги хвалиш гръмогласно, то и Вожда ти ги хвали само когато е крайно належащо, с половин уста, а не непрекъснато от трибуната. Достатъчно е само да им дава обществени поръчки за милиарди, пък за теб да ръкопляскаш на невероятния и случаен избор на изпълнителя и после на спектакъла с лентичките.
Мнооо сте плитки!
virtual brain
Рейтинг: 644 НеутралноДо коментар [#11] от "alehandro77":
БЕЗполезен идиот"Магистрала трябва...но не на тази цена..."
++++++++
И не с изпълнител Делян Пеевски!
Peni Nikol
Рейтинг: 1657 НеутралноДа магистралите са необходими, но не за да забогатеят на наш гръб шепа разбойници.
Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.Свинчуга
Рейтинг: 1121 НеутралноАми добре. Предлагам да започнем от третия метродиаметър.
Обичам да грухтя и плюскам.bawarec
Рейтинг: 114 Неутрално[quote#14:"pag"]Като все ревете за корупция, що не сезирате прокуратурата, м?[/quote]
Колега, българските политици са го докарали до положението на ЛЪЖЛИВОТО ОВЧАРЧЕ. Дори и истината да казват, пак никой не им вярва.
thepirineagle
Рейтинг: 960 НеутралноДо коментар [#73] от "bawarec":
ThePirinEagleА за цацаратурата да не говорим...
Роси
Рейтинг: 5587 Неутрално"става въпрос за огромна корупция "
Това е истината.Иначе защо сме се юрнали да строим все скъпи проекти с ниско качество.
zakary
Рейтинг: 694 Неутрално[quote#67:"Plamen Shopov"]Няма такива западни фирми,дето ще строят пет пъти по евтино!По скъпо да...но по евтино,никога![/quote]
Навъртях доста километри по чудесните магистрали на Хърватска. Не можех да се начудя на това перфектно качество! Случайно се запознах с хърватин който беше вътре в нещата. Та той ми обясни следното: Хърватска получава еди си колко милиарда за магистрали от кохезионните фондове на ЕС. Тея организират толкова прозрачни и честни търгове за поръчката, че фирмите се избиват да предлагат все по-изгодни условия. Все пак поръчката е огромна - Хърватска има Л-образна форма и това са много стотици (може би и хиляди) километри. Поръчката била спечелена от фирма, която построила всичко на толкова ниска цена (при това с идеално качество), че от еврофондовете останали няколкостотин милиона евро. По-нататък става забавно: Хърватското правителство решава да върне неизползваните средства на ЕС, от което се слисали всички в Брюксел. Зер такова чудо се случва за пръв път. В повечето случаи държавите искат още средства. Та след дебати ЕС решава да им остави средствата за да ги вложат във второстепенната пътна мрежа. Ей така става като няма корупция, обръчи и зависимости!
SS
Рейтинг: 1354 ВеселоДо коментар [#69] от "virtual brain":
Викаш - бърка в джоба си и ги дава , а от еврокомисията си затварят очите с/у дребен рушвет !?
Обществените поръчки де , щото явно си на отчет във фирмите на батко и братко и вече нямаш бонуси, щото другите печелят търговете !
Та верно голем си мозък , ама вече и в "облака" няма достатъчно капацитет да те поеме и двете реалности яко се раздалечават...
lnd29476812
Рейтинг: 221 Неутрално...става въпрос за огромна корупция...
cintaksis
Рейтинг: 221 НеутралноАми ти кой си, бедни ми Йорик, /Владислав Панев/, че и от икономика да разбираш?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
janeausten
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#35] от "ddemi":
Има- има
Всичко произведено последните 10-години трябва да се опоска
Плюс заеми до 60% от БВП - разбира се
Сега сме на окоро 30% май
Бяхме на около 20% преди първото министерстване на др Дянков
Emil Dimov
Рейтинг: 480 Неутрално[quote#12:"SS"]Е , и аз пък - пак забравих ,че асфалтът не става за ядене !!! [/quote]
Да, но има и такива които не го "знаят" и си го "хрупат" от сутрин до вечер?!!!
mst58476278
Рейтинг: 8 НеутралноАвторът на тази статия е открито некомпетентен, да не кажа малоумен. Виждате ли, дайте сега, защото ще бъде строена от Пеевски и Златев, да спрем изграждането на АМ. Сякаш на никой не му пука, че и Северна България има нужда от магистрала.
WC1
Рейтинг: 698 НеутралноВъпросът е кой (не КОЙ) ще изхарчи парите и кой ще намаже филията. Магистрали трябва да има и в Северна България.
ATXcinik
Рейтинг: 2687 НеутралноКаква е разликата в трафика между Правец и Ябланица и Ябланица и Ловеч, че след Ловеч да е достатъчен в 4-лентов път? Някоя важна отбивка ли съм пропуснал? Сигурно защото на Ябланица отпадат потоците за Рибарица и Тетевен
. Несериозни работи и измишльотини. Аз бих казал - като ще дадат пари за 2 ленти и да не върши работа, да направят още една и да върши....
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“