Кога за последен път България се държа като европейска страна

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (79)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 909 Неутрално

    Много ни е страх да бъдем европейци, или по-скоро срам!
    Толкова много ни е срам, че дори и да ни казват други, че сме европейци, ние не му вярваме!

  2. 2 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 909 Неутрално

    Азиятщината ни привлича като магнит крив пирон!
    Който никой, не че не желае, а не може да отлепи от полюсите му:
    Северен Русия и Южен Турция!

  3. 3 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 909 Неутрално

    Лошото е, че трудно понасяме себе си, а от там и целия цивилизован свят, а това ни кара да изглеждаме смешни и недодялани, като поведение в неговите очи!

  4. 4 Профил на ban
    ban
    Рейтинг: 346 Неутрално

    До коментар [#1] от "convince":

    България е европейска държава! Не е на българите вината, че ни възприемат като периферен граничен пост, спирка по пътя на турските и китайски стоки и малък пазар!

  5. 5 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 958 Неутрално

    "Каква наивност на властта, че по този начин, с аматьорство и тотална липса на самокритичност,
    може да се управлява тази лодчица!"

    Как да забравим най, най-първото изявление на настоящия премиер на България:
    - Да се управлява страната е много по-лесно от това да си кмет на София! Вземаш джиесема и натискаш едни копченца....
    Потресаващо!
    Това е действително СВЕЩЕНА ПРОСТОТА!
    А излезлите записи "за двете каки", "Ало Ваньо"...???????
    Като в махалата!
    Или в кръчмата.
    Срам и позор!

  6. 6 Профил на ban
    ban
    Рейтинг: 346 Неутрално

    До коментар [#3] от "convince":

    Така ли, е що като дигаме самолетите срещу руснаците и загиват наши войници в мисии сме братя и партньори, а като стане дума за военна помощ, инвестиции, дълг, някак си не сме вече подходящи, що като откриват хипермаркети услвията за биснес са добри, а като е за заводи - не!?

  7. 7 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 120 Неутрално

    Не може хора с дух на роби да се държат, като свободни хора, като европейци.

    Имам време да питам всеки идиот.
  8. 8 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 515 Неутрално

    с управляващи креатури на ДС ,които пък са се клели във вярност към комунизъма и БКП ,няма как да сме европейска страна , по скоро северно корейска с малко свобода на словото и да напуснеш свинарника ,ако не ти харесва или ти мирише .

  9. 9 Профил на hasmokar
    hasmokar
    Рейтинг: 325 Неутрално

    НАТО ни осигури място за надзирателче в световния янки-порядък, на времето пък от третия райх и никва алтернатива за "слейв-конгломерата".

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  11. 11 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 750 Неутрално

    Каква наивност на властта, че по този начин, с аматьорство и тотална липса на самокритичност".Това за управлението е вярно.Бъчварова трябваше да си подаде оставката,понеже се оказа,че това не е единствен случай.Така си работи МВР,на ръба на закона.

  12. 12 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 909 Неутрално

    Григор Лилов: ДВА ДНИ СЛЕД НОВИНАТА ЕКСТРАДАЦИЯ СКАНДАЛЪТ ПРИДОБИ СВЕТОВНИ ИЗМЕРЕНИЯ..... Турското правителство е използвало българския казус при такива искания в Европа и пред САЩ (ние сме страна от ЕС и НАТО и създадохме прецедент)....Колениченето на родния политически елит не върши работа за пукната пара. Всеки ден около 1000-1500 души нелегално се отзовават у нас. А ние бяхме единствената държава от Европа, която подписа споразумение с Турция за репатрация, но Анкара го денонсира. Контрабандата на цигари в Турция след екшъните, докато се караха Москва и Ердоган отново си върви както преди. И хероинът върви. И доставките на оръжие за "демократичната сирийска армия" и недемократичната Ислямска република. Въобще играят интереси на родния елит, зависещи и от турската позиция по тях. Австрия (член на ЕС!) предложи охрана със свои полицаи и войници на сръбските граници (Сърбия не е член на ЕС!) по време на посещението във Виена на сръбския премиер Александър Вучич. Вучич благодари от все сърце и с голямо удовлетворение е приел предложената помощ, съобщиха информационните агенции
    На нас Вишеградската четворка и ЕС също ни предлагаха през миналата година, през зимата на тази, в края на пролетта, но тогава правителството я отказваше. Та затова ние поискахме техника - с други думи "гювеч", но не и чужди военни сили, както горда иначе Сърбия. Въобще се вижда, че Борисов счита това за национално унижение - също като бъдещия кандидат за президент от БСП...

  13. 13 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 796 Гневно

    Каква ти европейска държава?
    Тук няма правила и закони!
    Действа се по моментните настроения на Тиквата от Банкя!

    Да разлая троловете!!
  14. 14 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 796 Любопитно

    До коментар [#6] от "ban":


    [quote#6:"ban"]а като е за заводи - не!?[/quote]

    Я, да те попитам!
    Ти, точно, като какъв ще работиш в новооткрития завод? Като партиен секретар, ли?
    Погледни дали имаме достатъчно обучени на нещо хора, в трудоспособна възраст!

    Да разлая троловете!!
  15. 15 Профил на hasmokar
    hasmokar
    Рейтинг: 325 Неутрално

    [quote#13:"lone_wolf"]Действа се по моментните настроения[/quote] по нареждане от Вашингтон.

  16. 16 Профил на mils5656
    mils5656
    Рейтинг: 120 Неутрално

    Тук свещената простота съчетана с наглост се вихри на воля и сама се определя за всезнаеща и всеможеща ! Бойко Гоце и Доган си мислят че Слънцето се върти около тях и могат да местят планетите като пешки, и защо Бокова да не управлява ООН ? А Мая Костинбродска да не е обществен защитник ? И Цацаров - главен прокурор ? ТА КОЕ ТУК Е НОРМАЛНО ТА ДА СЕ ДЪРЖИМ КАТО ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВА ?

  17. 17 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 796 Неутрално

    До коментар [#15] от "hasmokar":

    Стига простотии!

    Да разлая троловете!!
  18. 18 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 654 Весело

    Гледам много народ потресен от ситуацията!
    А когато идваше време да пускат бюлетини за партията ГЕРБ, имаше опасност да си повредят клавиатурите от писане на хвалби за "лидера" и', защото "борел" комунистите!
    На въпроса, как ще бори комунистите, като той си е отявлен такъв, обстойно обясняваха, че той и партията му са "по-малкото зло"!
    Е наслаждавайте се на бившите "комунисти" от ГЕРБ и компания, дето борят "бившите комунисти" от БСП и компания!

  19. 19 Профил на ban
    ban
    Рейтинг: 346 Неутрално

    До коментар [#14] от "lone_wolf":

    Имаме, имаме, тази мантра я зарежи, а съвременните производства са автомаризирани, така че всеки с техническо образование би се справил, в тези заводи които ги има работят българи!

  20. 20 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 684 Неутрално

    "Кога за последен път България се държа като европейска страна"

    По времето на Борис /// - ти

  21. 21 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 796 Неутрално

    До коментар [#19] от "ban":


    [quote#19:"ban"]така че всеки с техническо образование би се справил[/quote]

    Тия от Факултето и Филипово са в техническо образование, но само по специалността "Оголване на медни кабели за претопяване и отливане за скраб"!

    Да разлая троловете!!
  22. 22 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 909 Неутрално

    [quote#19:"ban"]Имаме, имаме[/quote]
    Много от чуждите фирми които идват у нас за да инвестират, си отиват, щото нямаме обучени изпълнителски кадри. Нямаме дори в туризма.

  23. 23 Профил на ban
    ban
    Рейтинг: 346 Неутрално

    До коментар [#22] от "dobrich":

    Да бе, правят завод у полето между три села, и след това се чудят що няма кадри, хем да знаят два езика, хем да бачкат за 500, па и квартира да си плащат, туризма и той, чака някой да бачка 3 месеца, а другите 9!

  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 909 Весело

    [quote#23:"ban"] хем да бачкат за 500[/quote]
    Колко да плащат? Управляващите ги привличат с ниски разходи...Колкото за туризма - по добре да работиш три месеца, отколкото 12 месеца да бъдеш безработен!.........

  26. 26 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 909 Весело

    [quote#24:"vagabond66"]Тия, които "управляват" България са на много по-високо ниво[/quote]
    Тезата на Боко за "началниците". Ако е така, сме по зле от преди 1990 г.!?..........

  27. 27 Профил на Скиорски
    Скиорски
    Рейтинг: 733 Неутрално

    Нашият Мат'риал се е омесил с този на изток от нас - защо и как е станало това вече няма значение. Да видим дали малкото Материал, който отиде да учи на запад ще промени нещо или ще си остане там където е учил по разбираеми причини.
    Всички дето сме тук не ставаме - по-рано имаше протести, а сега какво? Гледаме си колите и Айпфоните най-напред. После следва яденето и сметката за тока.... Западна демкрация, реформи - а да - това са едни добри теми като седнем да пием мастика под асмата....

  28. 28 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 845 Неутрално

    Какво означава България да се държи като европейска държава!?... Да се държи като Германия?... Или като Англия?... А може би като Гърция?... Все европейски страни, пардон едната не иска да я броят за такава, а предпочита да има собствено мнение.. И не е ли най-добре България също да бъде суверенна!?...

  29. 29 Профил на ban
    ban
    Рейтинг: 346 Неутрално

    До коментар [#25] от "dobrich":

    Ами туризма, като иска кадри, като работи някой три месеца, след това ще го обучава още три, и ето ти хем обучен кадър, хем зает половин година! Производствата, ами да направят заплатите миним 1000 , та да видим дали няма да има кадри!

  30. 30 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 909 Весело

    [quote#29:"ban"]туризма, като иска кадри, като работи някой три месеца, след това ще го обучава още три....Производствата, ами да направят заплатите миним 1000 [/quote]
    Кого да обучават? Тези които преди не са ходили редовно или са ходили от време на време на училище ли?........Колкото за заплатите - те трябва да се изработят първо, второ да се реализира продукцията и чак тогава идват парите. Но същевременно е безспорно, че у нас доста работодатели злоупотребяват и плащат малки парични възнаграждения....

  31. 31 Профил на glog
    glog
    Рейтинг: 346 Неутрално

    За последен път България се е държала като нормална суверенна държава, която се самоуважава и заслужава уважението на другите, до края на 1940 година, до подписването на Антикоминтернския пакт, налаган от Италия, Япония и основно от Германия. След това тя нито дори за миг не е била нито напълно независима, нито напълно самостоятелна, а все е била ибрикчия на някоя дъжава или на група от държави.

    А самостоятелна политика е водила само до пробива на Добро поле през 1918 година.

  32. 32 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 654 Любопитно

    До коментар [#26] от "dobrich":


    [quote#26:"dobrich"]Тезата на Боко за "началниците". Ако е така, сме по зле от преди 1990 г.!?.......... [/quote]
    Ми в интерес на истината, що се отнася до управлението ни, нещата сега са по зле! Уж са бивши комунисти, ама са си същите лица. Икономиката е в техни ръце и всичко, което се случва в нея зависи именно от тези дето бяха на власт преди 1990г.!
    Иначе президенти, премиери и всякакви лаладжии може да си приказват, каквото им скимне. Конституцията им осигурява правото на свободно изказване и да не носят отговорност за казаното от тях!

  33. 33 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 957 Неутрално

    Няма нужда от фойерверки, след които да се биеш в гърдите, че се държиш като европейска страна! Европейското поведение се проявява в ежедневието на хората, в развитието на манталитета им (най-трудното в една промяна), в реакциите на страната като цяло на вътрешните и външните събития, в уммението да се различават натрапваните ценности от истинските и т.н. Смятам, че по тези и подобни критерии България става все по-европейска-бавно, много бавно и мъчително, но неотвратимо. Причината за ниската скорост е ясна- комунистическият манталитет е пуснал много дълбоки корени в съзнанието на хората и яростната съпротива срещу промяната му все още намира подкрепа и оказва влияние.
    Тук му е мястото да отбележа, че подобни писания, представящи движението ни към Европа в отчайваща светлина, са част от тази яростна съпротива, маскирана като мнима загриженост. Достатъчно е само да напомня, че много западни страни, чиято принадлежност към Европа никой не оспорва, при определени обстоятелства също не са постъпвали чисто по европейски-както се казва, всяко правило си има изключения.
    Добрата новина е, че на мнозинството българи подобни памфлети вече не оказват това въздействие , на което разчитат авторите им.

  34. 34 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 909 Неутрално

    До коментар [#29] от "ban":

    И 2000, да "направят"заплатите, толкова може българина!
    И самонает да е още по-зле става!
    Защото не може да се определи какъв е - европеец ли е или е азиатец.

    Ей на кат теб!

  35. 35 Профил на princess_x
    princess_x
    Рейтинг: 954 Неутрално

    Никога.

  36. 36 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 909 Неутрално

    До коментар [#31] от "glog":

    Политиката борави с понятия от днешния ден!
    Това трябва да ти е кристално ясно!

    Историята ни е фалшифицирана до неузнаваемост и новите поколения не се интересуват от тези факти, колкото достоверни, толкова и изопачени от комуно и пост ретроградието на плеадата безмозъчни управленски самозванци.

  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  39. 39 Профил на ban
    ban
    Рейтинг: 346 Неутрално

    До коментар [#34] от "convince":

    Ами като е така, да бягат инвеститорите у африка бе, там е пълно с можещи и знаещи, толкоз можел българина, а как в чужбина може, и работи от професор, до берач на ягоди, а тук не може!?

  40. 40 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 909 Неутрално










    До коментари #4, #6, #19 и #23 от "ban":

    Трудно асимилативни са процесите, протичащи в българското трудно податливо на цивилизационни нагласи общество, за не един пост комуно мозък!
    За това обаче имат вина единствено застаналите на чело на територията безапелационни самозванци, с объркано представи за реда на промените и техните приоритети!

  41. 41 Профил на glog
    glog
    Рейтинг: 346 Неутрално

    Че има грешка, има! Но в какво е тя и кой, човекът или системата е виновна за нея?

    Ако при екстрадирането на въпросната личност е бил нарушен законът, вината е на тези, които със своите действия са го нарушили. Ако само са минали по ръба на закона, без да го нарушат, вината, АКО ИЗОБЩО ИМА ТАКАВА, е в законовата ни система, която цялата целенасочено е изградена така, че да можеш да правиш каквото си искаш, като заобиколиш или се промушиш през дупките на закона, без да го нарушиш.

    Грешката на ББ е свързана причинно с това, за което се спори, но е независима от него. При това тя е двойна.

    Първо, той приема за изходни предпоставки не нещата от съществуващата политическа и историческа реалност, а нещо различно, което не съвпада с нея. Така той приема че опасността от влошаването на отношенията с Турция на Ердоган е в обсласт, в която тя не е. Всъщност в момента основната опасност от страна на Турция е насочването на ислямската инмвазия към ЕС през България. Която, както показват действията на Македоно-гръцката граница, може да бъде парирана. Докато в момента опасност от други агресивни действия на Турция към България няма.

    Второ, дори ако това, от което ББ си признава, че се опасява, е вярно, неговото поведение е очевадно неадекватно. Защото злите политици и държави са като кучета и като мечките. Ако безстрашно стоиш пред тях, но без да ги предизвикваш нарочно с нещо, те изръмжават, почакват и си отиват. Но умиришат ли страха ти, почнеш ли да отстъпваш, те се нахвърлят върху теб. А точно това, и то без да го дърпа някой за езика, направи ББ. Той обърна гръб на Ердоган и почна да бяга от него, преди Ердоган да е дал знак, че има намерение да го хапе. А това е ОГРОМНА ДИПЛОМАТИЧЕСКА (външнополитическа) ГРЕШКА.

  42. 42 Профил на ban
    ban
    Рейтинг: 346 Неутрално

    До коментар [#40] от "convince":

    Аз поставям конкретни проблеми и въпроси, ти ми отговаряш с лозунги! Така беше и при комунизма, вероятно имаш необходимата школовка, за разлика от мен, така че дерзай!

  43. 43
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  44. 44 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 676 Неутрално

    И европейските не с държат много европейски. Не е извинение, а констатация.
    Власт и принципи, освен сметкджийските - несъвместими понятия.

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  45. 45 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 909 Неутрално

    До коментар [#41] от "glog":

    Това е самата истина, но мат'риала бива подвеждан ПОПУЛИСТКИ щот един пожарникар можел да определя правилата на външнатъа ни политика следвайки заветите на един всеобщо познат самозванец на име Тодор с фамилия Живков.

    За да сме европейци, лидерите които се появяват на сцената трябва да бъдат такива, а те не знаят какво е това понятие, поради унаследен атавистичен страх и втълпени парадигми на възпитанието и образованието им от ранна детска възраст с отявлени социални фалшификации.

    ГЕРБ са европейци на думи, но на дела са русофили и туркофили, за да се поставят в партер на съседите и единствената причина е недоверие в евро институциите и див смразяващ размислите им за поведение страх.

    Страх и популизъм движат решенията и ежедневието на правителството, както и интереси свързани със СССРОССИЯ.

  46. 46 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 676 Неутрално

    До коментар [#45] от "convince":

    Вметка, при все че по-скоро съм съгласен с духа на изказването ти:

    - Живков не беше самозванец, а назначенец;
    - за да бъдем "европейци", трябва Европа да заприлича на грамадна Швейцария (без поминъка й междунроден финансов паразитизъм, който дефрмира пряката демокрация там), защото сега е лош вариант на Австро-Унгария.

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  47. 47 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 676 Неутрално

    До коментар [#46] от "Николай Теллалов":

    Допълнение:
    Състоянието на борба между множество групировки за власт вследствие на рухване на централната, не се нарича анархия.
    Наричат я, за да отвлекат вниманието от идеологията на радикалната пряка демокрация.

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  48. 48 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 909 Неутрално

    До коментар [#47] от "Николай Теллалов":

    Трудно и неадекватното възприемане на тезата за анархизма по принцип е едно от главните политически несъответствия на съвремието, довело до подвеждане на милиони, под популистки лозунги за порядък на социалните постройки днес, както и преди.

  49. 49 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1303 Неутрално

    [quote#5:"Alexander97"]А излезлите записи "за двете каки", "Ало Ваньо"...???????[/quote]

    Мъжки,
    спри да четеш и прослушваш Флашки, Тефтерчета, "Записи", "СРС-та", клозетни записи и подобни ченгеджийски врътки и нещата ще ти се наредят в главата.

    Умните ги видяхме:
    Луканов; Беров; Виденов; Станишев; Първанов; Орешарски ......


    наставнически

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  50. 50 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 676 Неутрално

    До коментар [#49] от "barcelonski":

    От изброените "умни" само Луканов си получи заслуженото

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  51. 51 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1303 Весело

    [quote#12:"dobrich"]Григор Лилов: [/quote]


    Дръгалефското Комуне

    Цвъкнето => "dobrich"

    се информира от СЕГА, Свинските "медии" и цитира машата на Библиотекарските Мутри Григор Лилов ........


    подигравателно

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  52. 52 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 676 Неутрално

    До коментар [#48] от "convince":

    За това има причини: и обективни, и, за съжаление, субективни.
    Както бе писал Боб Блек: проблемът на анархизма са повечето нарекли се анархисти...

    (засрамено)

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  53. 53 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1303 Неутрално

    [quote#33:"Дон Кихот"]Добрата новина е, че на мнозинството българи подобни памфлети вече не оказват това въздействие , на което разчитат авторите им. [/quote]

    Прав си колега.

    Пернишкият Всичколог и Съветник на п'Резидента ГъПъ може да си цвъцка във ФБ каквото си иска - ама Дъ се чудя какво толкова го преписват ....... сещам се само за пернишки инат и простотия.

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  54. 54 Профил на Илиян Колев
    Илиян Колев
    Рейтинг: 928 Неутрално

    Поведението на МВР,премиера,правителството и вицепрезидента,както и обясненията им са под всякаква критика и не ги коментирам.Не съм и очаквал друго от тия безволеви и безмозъчни екземпляри.
    Но притеснително е и поведението на Боюк и защитата му.Поиаскал е само един от трите вида защита,а именно убежище.Акта за даване на убежище на Презитента,правомощие което може да делегира на Вицепрезидента,е частично политически и съдържа и политическа оценка както на дейността на лицето,което го иска,така и на държавата чийто гражданин е.Такова нещо Презитента или Вицепрезидента не би следвало да прави,щото това,че правителството на Ердоган е тиранично,не значи че Гюлен е борец за либерална демокрация и трябва да се подкрепя.Това,че съд е решил.че няма доказателства организацият на Гюлен да е терористична,не значи,че са борци за либерална демокрация и трябва да се подкрепят.Това намирисва на целенасочен опит България да се замеси в конфликта между Ердоган и Гюлен.
    Ако беше поискал бежански и /или/ хуманитарен статут,вероятно би го получил ,а и да получи отказ има две инстанци да го обжалва и при нормално развитие на прцеса това ще отнеме година а ако шиканира процеса години.
    Отказал е и да получи заповедтта за екстрадация,вмвесто да я обжалва,което ако бе направил,също би имал добри шансове за успех.Ако бе направил едно от тия неща щеше да забави екстрадирането и да получи възможност и време да потърси закрила в друга държава от ЕС.
    Намирисва повече на активизъм,отколкото на защита на правата на лице,застрашено от преследване.
    И да бяха решили да не го екстрадират,държавните органи пак е трябвало да действат на ръба на закона,като забавят изпълнението на заповедтта за експулсиране и неофициално насочат Боюк към другите опции.

  55. 55 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5853 Неутрално

    България се държа меко казано непочтено, по-скоро отвратително! Чисто юридически наруши всички закони и се държа като провалена държава.
    Това е един от случаите, когато понятието Българин и грубата действителност тотално се разминава с моите мечти.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  56. 56 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5842 Неутрално

    Като искаме да сме европейци, ще се научим да избираме европейци да ни управляват, а не евразийци.

  57. 57 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 676 Неутрално

    До коментар [#56] от "Роси":

    Например европейци като Оланд с неговия фризьор на държавна заплата от десет хилки евро.

    Защо все трябва някой да те управлява? За недееспособна ли се смяташ?

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  58. 58 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 676 Неутрално

    До коментар [#55] от "penetrating":

    Ох...
    Защо поне веднъж не направите, ей така, за разнообразие, разлика между държава и народ, правителство и общество, мутри и граждани... Толкова ли е трудно?

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  59. 59 Профил на mockingjay
    mockingjay
    Рейтинг: 120 Неутрално

    "Директорът" на "Миграция" си има име - Николай Николов се казва. Вижте го само къде се е снимал за сайта на МВР - пред сградата на Еврокомисията. Уникална наглост - "Къ си ходя аз в кумъндировчици да са праа на евродемократ, кво й готинууу, мъ кат кажат кака и батко - майната им и на ЕКПЧ и другити им там кунвенций".

  60. 60 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 120 Неутрално

    Да, прав е Слатински.
    И се чудя кое е най-страшното: липсата на принципи, аматьорството, парвенющината, демонстрацията на простащина, наглостта, глупостта, продажността или липсата на самокритичност.

  61. 61 Профил на xhi13317223 СУПЕР
    xhi13317223
    Рейтинг: 90 Гневно

    [quote#55:"penetrating"]България се държа меко казано непочтено, по-скоро отвратително! Чисто юридически наруши всички закони и се държа като провалена държава.
    Това е един от случаите, когато понятието Българин и грубата действителност тотално се разминава с моите мечти. [/quote]

    А може ли да бъде другояче, когато т. нар. държава е на "ръчно" управление от един неграмотен и необразован индивид, чийто разбирания и схващания по отношение на основни социални, икономически, обществени - и пр. закономерности и правила - са нивото на един уличен тарикат и дребен бандит... ?

  62. 62 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3582 Весело

    До коментар [#58] от "Николай Теллалов":

    Защото симбиозата е неотменима,разлика може да се прави на личностно ниво но не и м/у изброените от теб.
    [quote#58:"Николай Теллалов"] разлика между държава и народ, правителство и общество, мутри и граждани... [/quote]

    klimentm
  63. 63 Профил на Starkad
    Starkad
    Рейтинг: 346 Весело

    Успокойте се малко,
    за да не правте отново жалък завой в мненията си!

    На 24 август Joe Biden ще е в Турция.
    Темата-исканото екстрадиране на Gülen !

    Според Yildirim има подобрение в американската позиция
    по отношение ектрадирането му !

    Oh,wonder!!! How many goodly creatures are there here!!!
  64. 64 Профил на Румборак
    Румборак
    Рейтинг: 120 Неутрално

    Всеки, който се чувства бежанец, е длъжен да се нареди на КПП-то на опашка заедно с българските граждани, да представи документа си за самоличност и доказателство от какво е репресиран, депресиран и т.н.
    Въпросният господин е заловен без документи за самоличност и е поискал убежище от Република България.

    - Защо решението на кабинета бе посрещнато с истерия от кръга медии „Капитал” и протестърите?
    - Тези истерици искат да изкарат, че Борисов е свалил гащи на Турция. Съветвам ги да насочат истерията си към органите, институциите и персоните, които взеха любимото им "общоевропейско" решение Турция да пази Европа.
    Това са ЕК, лично Жан-Клод Юнкер и най-вече Меркел. Именно те признаха косвено, че Турция е правова и демократична държава. Лично Меркел, а не Борисов пред цял свят отиде на килимчето пред Ердоган да сключи унизителния договор Турция да пази богата Европа, обещавайки му безвизов режим, ускорено членство в ЕС и други лудости.
    Борисов просто се съобразява с любимото на „Капитал” и протестърите "общоевропейско" решение.

    - Какво очаквате на президентските избори?
    - Очаквам, че отново ще се възстанови коалицията „Костинброд”, в която БСП, ДПС и ДСБ играеха главна роля.
    Те ще се опитат да използват наличието на втори тур за наливане на гласове срещу кандидата на ГЕРБ, разчитайки, че ще предизвикат при евентуална победа предсрочни парламентарни избори, които се надяват да спечелят.
    Мога да им кажа, че бъркат желаното с реалното, защото при предсрочните парламентарни избори няма втори тур и преливане на гласове.

    - Кой ще победи на изборите?
    - Победата на ГЕРБ е в кърпа вързана, защото кметовете на партията управляват население от общо 5 милиона, а останалите партии взети заедно едва 2 милиона.

  65. 65 Профил на b52strato
    b52strato
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Някои хора много обичат да забравят!
    Припомням фактите:

    - България не позволи руски самолети да прелетят, за да направят с десант авиобаза в Прищина, Косово

    - България категорично отхвърли американския план албанци от Македония и Косово да бъдат настанени в лагери на наша територия

    От кое време са фактите?
    Когато НАТО реши да спре сръбските инвазии в съседни държави.
    Скоро беше, нали?

    На обичащите да забравят припомням: министър-председател на България тогава беше Иван Костов.
    И заради което повече никога няма да бъде министър-председател на България.

    В Москва и Вашингтон от тогава подкрепят само верни тям хора - въпреки че за някои от тях има дори(!) секретни доклади на посолствата им в София!

  66. 66 Профил на b52strato
    b52strato
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Дневник са копирали текста на Николай Слатински от Фейсбук.
    Което е хубаво и нормално.

    Аз пък искам да напомня на обичащите да забравят, че тогава, когато в Европа имаше наистина война - НАТО срещу разбесувалата се комунишка Сърбия - авторът на фейсбук поста беше върл антинатовец.
    Като доносник на комунистическата милиция - от СДС го изритаха, ма доносник Гоце веднага го взе на Дондуков.
    Направи го съветник на президента!

  67. 67 Профил на b52strato
    b52strato
    Рейтинг: 233 Неутрално

    А за антинатовските изблици на Николай Слатински - който е перничанин - намериха място в далечна Варна.
    Във вестник "Черно море"

    Ей тва е комунишката милиция - от Перник през Варна в Дондуков!

  68. 68 Профил на Злото ченге
    Злото ченге
    Рейтинг: 233 Любопитно

    А кога въобще е била такава?
    Има ли някой живял с тези илюзии? :?

    The war has begun! - www.fightcybercrime.net [Код: „Схемите не са това което са!“]
  69. 69 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 676 Неутрално

    До коментар [#62] от "klimentm":

    Каква симбиоза, типичен паразитизъм.

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  70. 70 Профил на laundromat
    laundromat
    Рейтинг: 120 Неутрално

    Късичка ти е паметта, драги! При управлението на Царя и НДСВ, България не само се държеше като "европейска държава", ами си беше такава!

  71. 71 Профил на Ернесто
    Ернесто
    Рейтинг: 188 Неутрално

    До коментар [#11] от "chicago514":

    Другарю Чикаго514 кога успяхте да нахраните кокошките и в 7 и 20 сутрин вече сте на линия.

  72. 72 Профил на Ернесто
    Ернесто
    Рейтинг: 188 Неутрално

    До коментар [#1] от "convince":

    Другарю кога успяхте да нахраните кокошките и в 6 часът и 50 минути сутринта вече сте на линия.

  73. 73 Профил на Ернесто
    Ернесто
    Рейтинг: 188 Неутрално

    Ако сте един и същи писател моля да изтриете единият ми коментар като излишен.

  74. 74 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3770 Неутрално

    уточнение

    Не случайно кан Кубрат към Европа се отправил,
    а синът му Аспарух там империя направил.

    До коментар [#4] от "ban":
    До коментар [#1] от "convince":

    България е европейска държава!
    Не е на българите вината, че ни възприемат като периферен граничен пост, спирка по пътя на турските и китайски стоки и малък пазар!

  75. 75 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 958 Неутрално

    "Кога за последен път България се държа като европейска страна"
    .....................
    1943/44 г. - оттогава ни управляват само каскети и фатмаци.

  76. 76 Профил на Радко - СВОБОДА или РОССИЯ
    Радко - СВОБОДА или РОССИЯ
    Рейтинг: 1240 Любопитно

    До коментар [#12] от "dobrich":

    Не искат чужди граничари , поради простичката причина , ще им пресъхе канала на парите идващи от контрабандата на мигранти . А те са много . Парите са много и лесни и трудно доказуеми . Питайте дори и евтините адвокати . ЗАтова не искат чужди граничари .

    Русофилите живеят в ЕС и посмъртно не биха живяли или пратили децата си в Русия. Обаче прoдават България на Русия. Неграмотност и Шизофрения?
  77. 77 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 676 Неутрално

    До коментар [#70] от "laundromat":

    Разсмя ме, благодаря

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  78. 78 Профил на solange
    solange
    Рейтинг: 449 Неутрално

    Европейски се държат единствено гражданите, които кремълски слуги като Дачков презрително наричат "празноглавата софийска снобария".
    Горе-долу такова е положението и в Турция, само че там европейците живеят в няколко града.
    Въпросът е колко сили има съпротивата и колко дълго ще издържи.

  79. 79 Профил на Тенчо Камбуров
    Тенчо Камбуров
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Не знам кога, не си спомням!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #