За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Боби М
Рейтинг: 378 НеутралноПесимистичният вариант може да бъде далеч по-черен ако не настъпи някакъв вид асимилация.
Ако спориш с идиот , вероятно същото прави и той.Mark Twain
Рейтинг: 114 ЛюбопитноА залозите как вървят?
"Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Фордxm...
Рейтинг: 1341 НеутралноНегативният сценарий звучи наистина стряскащо. Той рисува една страна, която с всички сили се опитва да се предпази от "ново преселение на народите". В този сценарий вътрешната сигурност е най-дискутираната тема. По-заможните германци вече са се оттеглили в предградията на градовете, където живеят в добре защитени вилни квартали. Добре защитени са и приемните лагери за бежанци и мигранти, които се намират отвъд градската периферия.
Според този сценарий, през 2025 година Германия е една разделена, разпокъсана страна, населявана от враждуващи помежду си групи: средната класа, която силно се страхува да не изгуби благосъстоянието си, елитът, който нехае за проблемите на мнозинството, и отчаяната, лишена от всякаква перспектива долна прослойка, разпадаща се на все повече изпълнени с омраза групировки.
==========================
Мдааа ...
А сега да погледнем България ...
В момента от ЕС са дадени пари за нови лагери извън градовете и изнасянето на старите. Както предположих - последната дунанма в София беше за подгряване на мат'ряла.
И на горното само остава да сменим "Германия" с "България".
Само дето в България това се поднася като "Удържане на Стабилността" и "Европейска перспектива" ...
chicago514
Рейтинг: 711 НеутралноДори позитивния сценарий се крепи на - В сценария се казва, че именно след тази 2017 година обществото осъзнава колко безсмислено и опасно е да се вярва на десните популисти."Доброто в това изследване е,че хората въобще не си правят илюзията,че всичко ще бъде цветя и рози и шанса да се осъществи негативния сценарии е много голям.
kardi
Рейтинг: 221 НеутралноТези два сценария са валидни и за цяла Европа !
qwertqwert
Рейтинг: 621 НеутралноНито един от двата сценария не е реалистичен.
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?Негативният е непълен - например (но не само) липсва реалността в цели райони да не се говори немски, а носенето на бурка да е полузадължително.
А пък тъй наречения "позитивен" , дето ще бори "десните популисти"- всъщност се осъществява според авторите след приемане на една от тезите на АфД (имиграционна политика по канадски модел).....
Бай Благой
Рейтинг: 168 НеутралноИ двата "сценария" са направени като през пет минутната кафе-пауза на някой разсеян стажант.
А истината най-вероятно ще се окаже някъде по средата..
foxa5
Рейтинг: 221 НеутралноГолеми оптимисти германците - според мен сценарий едно ще е оптимистичния сценарий. Песимистичния - задължителни бурки и забрана на свинското. Има и трети вариант с идванета на нов Хитлер на власт, не ми се ще да го наричам реалистичен.
qwertqwert
Рейтинг: 621 Неутралнополицаи от турски или сирийски произход са нещо напълно нормално
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?------------------------------------------
Двама полицаи спират МПС за проверка.
Единия взема шофьорската книжка , заглежда се и подвиква на колегата си- Ей, Мемет, гял бурда бе - Кво има бе Селим, проблем? - Не бе, виж тоя какво странно име има - Ханс....
pet fire
Рейтинг: 2940 НеутралноСценарийте са за балъци.
stenli1
Рейтинг: 1174 НеутралноСценарий 3 - реален - по-песимистичен от 1:
Талибаните на "Мама Меркел" тероризират местното население, германците бягат зад граница.
Икономиката на германия изнемогва да храни огромни, компактни неработещи групи мюсюлмани.
Полицаи масово напускат заради невъзможност да се справят със ситуацията
Меркел е по затворите
Николай Теллалов
Рейтинг: 640 НеутралноИ в двата сценария политици, бнкери, чиновници, корпоративна паплач са добре.
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратТова е ключовото.
В "стряскащия" сценарий не е ясно накъде ще бягат младите германци. На Марс?
Реално в случая ще е средн вариант, благоприятен за политическата клса и нейните бизнес спонсори.
Не я мислете Германия.
Мислете защо нейното ръководство не настоява спиране конфликтите в страните, откъдето идва миграционната вълна.
Мислете и защо страни като нашата зорлем биват обезлюдявани.
Незнайко
Рейтинг: 2909 НеутралноВ Германия се стичат мигранти вече почти половин век. Милиони. Тихо и кротко.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевТези от последната година правят обаче по-силно впечатление, заради зрелищния начин по който се добраха до там - с крясъци, на тумби, с бебета на ръце, с отчаян рев, сякаш всеки момент ще ги заколи някой...
И баба ти Ангела реши да се прави на Майка Тереза, но в обратния вариант - вместо да отиде да им помага на място, както албанката от Скопие отиде в Индия, тя ги покани в страната си, че е по-лесно да си стои в Берлин и да казва "дайте да дадете"...
kasko
Рейтинг: 854 НеутралноШериатската полиция част от оптимистичния или песимистичния сценарий е ?
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.solange
Рейтинг: 422 НеутралноТрябва да си психичноболен, за да вярваш, че за 10 години някой ще скокне от средновековието в съвремието и ще прегърне толерантността, плурализма и равенството.
То комунизмът и без това си е психично заболяване.
solange
Рейтинг: 422 Неутрално[quote#14:"kasko"]Шериатската полиция част от оптимистичния или песимистичния сценарий е ?[/quote]
Шериатската полиция вече е факт, както и шериатските съдилища (последните засега само в Англия). Очевидно според левичарите това е нещо хубаво - т.е. оптимистичен.
дерибеев
Рейтинг: 1392 Неутралнофакта , че въобще не се споменава за съботния атентат в Унгария дава силен сигнал и ясен знак за сценария . въобще ....
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васИван K
Рейтинг: 1806 НеутралноБъдещето се вижда в историята. Винаги е имало миграция и завземане на територии. Но такива политики за тържествено посрещане на мигранти и съобразяване на домакините с гостите няма в цялата човешка история - или поне аз не знам.
подписghiveci
Рейтинг: 221 Неутралнопо-добре - Аллах Акбар... отколко - Хейл Хитлер.
EP
Рейтинг: 114 НеутралноДо коментар [#17] от "дерибеев":
There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.А стрелбата в Малмьо? А заловените във Франция, планирали нов атентат в Ница?
stenli1
Рейтинг: 1174 ЛюбопитноНаличие на много “no-go zones” заради пренаселеност с мюсюлмани
Коледата не се празнуваа заради протести, напрежение и взривове организирани о тмюсюлмани
дерибеев
Рейтинг: 1392 Неутрално[quote#20:"EP"]А стрелбата в Малмьо? А заловените във Франция, планирали нов атентат в Ница?[/quote]
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васименно . все пак някъде още излизат ...
newgenerations
Рейтинг: 747 НеутралноМоже би е най-добре да се съсредоточим върху България през 2025. Германците винаги се справят, каквото и да ги сполети. Исторически доказано
solange
Рейтинг: 422 Неутрално[quote#8:"foxa5"]според мен сценарий едно ще е оптимистичния сценарий.[/quote]
Абсолютно. Само че псевдоинтелектуалците си мислят, че като продължават да набиват канчета, да стигматизират нормалните хора и да отричат реалността, природонаселението ще се плесне по челото, ще се осъзнае, ще се засрами и ще - как беше в статията - ще започне "многолюдни демонстрации за повече откритост, толерантност и солидарност".
Колко още такива статии ще преглътнем, докато разберат, че този подход не работи.
Molossian
Рейтинг: 61 НеутралноЛиберало-левичарски про-ислямски прогнози. Опитът да се внуши колко е полезно да приемем в живота си средновековните норми на шериата.
Panta rhei....drinchev
Рейтинг: 640 РазстроеноХмм.
Ivan DrinchevА вариант в който малките момиченца не носят бурки, защото върховенството на закона закриля правата им?
Или вариант в който мъжете-мигранти разберат, че религията и законът са две различни неща?
Вариант 2 отдавна не се случва с турските имигранти, които са окупирали две-три професии - таксита, закусвални, превоз на товари и пр.
Вариант 1 отдавна се случва и голяма част от немците не допускат ( особено в изт. Германия ) подобен тип хора в блоковете/кварталите си. Затова пък в Мюнхен на 10 минути от централната гара има цял арабски халифат, където немският език липсва.
maria.ar
Рейтинг: 1375 Любопитно<< Многообразието е навсякъде - както по улиците, така и по високите етажи на обществения и политическия живот. Учители, журналисти, полицаи от (чужд) произход са нещо напълно нормално, а в предприятията мигранти заемат ръководни постове>>
”За мен България си остана един вечен мираж. В който и свят да съм, винаги ще я нося като ранена птица в сърцето си." (Никола Манев)Това все едно е писано за Швеция до 2014 година. Това и (първоначално) заблуди шведските политици, че новите имигранти от Близкия Изток ще са адаптивни като старите.
Дедо Либен
Рейтинг: 1334 РазстроеноТърпението на дисциплинираните германци ще свърши! Какво следва след това? Според мен, възраждане на нацизма под формата на неофашизъм. А в това отношение германците нямат равни. Трябва внимателно да се следи как вървят тиражите и продажбите на книгата на Хитлер "Майн кампф" в самата Германия!!!!
michael
Рейтинг: 480 Неутралнои си е ясно и за тях, че Меркел направи голяма глуост- кой си отваря границите без ред и без да знае кого приема, направо немога да повярвам, че тази иначе мъдра и трезвомислеща жена изтрещя така.
Cogito ergo sum :)EP
Рейтинг: 114 НеутралноТези сценарии са написани като за детската градина.
There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.Отчасти сценарий 1 и 2 са реалност още през 2016-та година.
Немците отдавна са изтласкани в предградията. Многообразието е навсякъде...по улиците, а в Бундесвера и полицията наемат ислямисти.
Общо взето, това, което се опитал да каже авторът е, че има надежда, само ако немците се откажат от държавата си, приемат безропотно претопяването си и престанат да мразят нашествениците. Авторът е забравил да каже, за кого точно е оптимистиен този вариант - за исляма ли?
За добро или зло, няма да се наложи да чакаме до 2025-та година, за да видим, какви ще са резултатите. Достатъчно е човек да се разходи по улиците в Германия и да сравни интериора с това, което беше преди 2-3 години. След още 2-3 години влошаването ще се интензифицира. Да не забравяме, че новите се размножават експоненциално. Тази година има бум на раждаемостта
stenli1
Рейтинг: 1174 ЛюбопитноА картината през 2035 и 2045 ще е още по-страшна.
От предишна Германия няма да е останало нищо- джамии, минарета, висока престъпност, мръсотия и пустош
elevation04
Рейтинг: 274 ВеселоНаистина интересно четиво, само че всичко е в сферата на "ако"....Някой през 1933 година знаел ли е каква ще е Германия през 1939 ,или през 1945, или през 1965....
solange
Рейтинг: 422 Неутрално[quote#29:"michael"]направо немога да повярвам, че тази иначе мъдра и трезвомислеща жена изтрещя така.[/quote]
И на мен ми е странно. Всеки си има слабо място - в случая вероятно някакви християнски убеждения са подтикнали Меркел да отвори вратите на Германия за "бежанците", без да предвиди кой ще се отзове.
tribiri
Рейтинг: 594 НеутралноДо коментар [#3] от "xm...":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Всъщност Швейцария вече предприе мерки, приемайки, че песимистичния сценатий е факт! Отказаха се от права и свободи свързани с личната неприкосновеност в името на сигурността.
stenli1
Рейтинг: 1174 НеутралноДо коментар [#30] от "EP":
Талибани оплождат германки.
И след 20 - 30 -тина години, Германия ще е мюсюлманска държава
EP
Рейтинг: 114 НеутралноДо коментар [#23] от "newgenerations":
Исторически доказано е, че са лишени от здрав разум и цяла Европа страда заради тях.
There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.Ако не бяха САЩ след ВСВ, немците щяха да се оправят на кукуво лято.
penetrating
Рейтинг: 5592 НеутралноПървия вариант е по-реален. Има разпад на социалните връзки и това води до затваряне на групите вътре в себе си. Може би времето за окончателното му завършване ще е по-дълъг, но този сценарий се реализира и сега.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertНе е необходимо да се изгражда гротескно общество на втория вариан, достатъчно е да се приеме, че е възможен. Иначе той е само допълнение на вица за немските полицаи Мехмед и Ахмед, спрели някакъв си Мюлер.
EP
Рейтинг: 114 Весело[quote#35:"stenli1"]Талибани оплождат германки.[/quote]
There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.Не, не...не немкините раждат. Африканките и ония от БИ идват бременни или забременяват по пътя. А и някои от бежанците вероятно са довели жените си вече. Като им разрежат на всички да си доведат женити от БИ, тогава Германия ще преживее най-големият бейби бум в историята си
Николай Теллалов
Рейтинг: 640 НеутралноДо коментар [#37] от "penetrating":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратСлед 25 години имената на немските полицаи ще са съставени от названието на фирмата производител и сериен номер.
EP
Рейтинг: 114 Неутрално[quote#33:"solange"]Всеки си има слабо място - в случая вероятно някакви християнски убеждения са подтикнали Меркел да отвори вратите на Германия за "бежанците", [/quote]
Коментарите ти винаги са много интересни...но този...меко казано демонстрира наивност.
There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.solange
Рейтинг: 422 Неутрално[quote#30:"EP"]Достатъчно е човек да се разходи по улиците в Германия и да сравни интериора с това, което беше преди 2-3 години.[/quote]
От година на година Германия видимо се променя към по-лошо. Това, според авторите от ДВ, е защото германците още не се радват достатъчно на пришълците
Учители-мюсюлмани след 9 години, леле - тия журналя откъде ги вземат? И какво ще преподават тези учители?
Николай Теллалов
Рейтинг: 640 НеутралноДо коментар [#19] от "ghiveci":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратЕднойухствено
EP
Рейтинг: 114 НеутралноДо коментар [#33] от "solange":
There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.Решението на Меркел не беше емоционално. Тя е рационален, пресметлив, практичен човек.
penetrating
Рейтинг: 5592 НеутралноДо коментар [#39] от "Николай Теллалов":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertТака е! Прав сте. Затова няма как да са с тези имена
solange
Рейтинг: 422 Неутрално[quote#40:"EP"]Коментарите ти винаги са много интересни...но този...меко казано демонстрира наивност. [/quote]
Нали не твърдиш, че Меркел е толкова глупава, че да си мисли, че новодошлите ще работят и ще напълнят хазната? Постъпката й трябва да е поради емоция, иначе не ми се връзва.
EP
Рейтинг: 114 НеутралноДо коментар [#37] от "penetrating":
There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.Много обективен коментар.
Athanatos
Рейтинг: 1648 НеутралноПисалият тези сценарии няма и представа от исляма.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Реалният сценарий е описан в първа глава на книгата "Джамията Нотд Дам дьо Пари".
(Следващите глави са русофилистично-православни глупости).
Николай Теллалов
Рейтинг: 640 Неутрално
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратДо коментар [#33] от "solange":
Ха ха, християнски.
Политиците правят това, което е изгодно за корпорациите и банките.
Николай Теллалов
Рейтинг: 640 НеутралноДо коментар [#32] от "elevation04":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратРудолф Рокер
solange
Рейтинг: 422 Неутрално[quote#43:"EP"]Решението на Меркел не беше емоционално. Тя е рационален, пресметлив, практичен човек. [/quote]
Е тъй де. И аз мисля, че е практична и умна. Ясно е, че силно религиозни хора с патриархални разбирания няма как да просперират в едно висококонкурентно общество, където и жените, и мъжете работят рамо да рамо и често едва свързват двата края и едва издържат 1-2 деца.
Как си е мислила, че семейство от един работещ с жена-домакиня и 5 деца ще се впише в западното общество?
EP
Рейтинг: 114 НеутралноДо коментар [#45] от "solange":
There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.Не, имах предвид друго, но може би формулирах изречението неточно.
Политиката на Меркел просто е в консенсус с направени отдавна планове за Resettlement на хора от Африка и Близкия Изток в Европа. В този ред на мисли, решението й не беше нито емоционално, нито продиктувано от глупост. Друг е въпросът, естествено, дали нормален човек (не пълен психопат) би бил в състояние да изпълнява тези задачи.
Тя чисто и просто изпълнява задачи.
Нефертити
Рейтинг: 1346 НеутралноА кой ще обучи чалметата, че да заемат ръководни постове?
Предразсъдъците са за ограничените.Или колкото по-прост, толкова по-ръководен?
EP
Рейтинг: 114 Неутрално[quote#50:"solange"]Как си е мислила, че семейство от един работещ с жена-домакиня и 5 деца ще се впише в западното общество?[/quote]
There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.Не си е мислила. Точно това беше целта - да се импортират такива индивиди и да се дестабилизира Германия и целия ЕС.
penetrating
Рейтинг: 5592 НеутралноДо коментар [#46] от "EP":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertДостатъчно е да се види какви хора са изправени един срещу друг. Образовани срещу необразовани; толерантни срещу войнствени; предлагащи срещу търсещи... Изключенията в тези групи само потвърждават правилото.
Тази неравнопоставеност няма да издържи дълго.
Не се разглежда обаче един трети вариант - революция в Германия
Tracia
Рейтинг: 1341 ЛюбопитноЗначи, от така представените 2 сценария, става явно, че ако Германия иска да продължи да е развита и богата страна, то тя трябва да стане колкото се може по-пъстра и мултикултурна и обратното, ако се затвори за пъстротата и си остане чиста арийска държава, я чака бедност, мизерия и повсеместно изнасяне на младите германци в други посоки!
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannЕ, то бива манипулации и мозъчни промивки, ама това мина всички граници!
Направо ми се повръща от толкова дивотии и социални експерименти!
EP
Рейтинг: 114 Неутрално[quote#39:"Николай Теллалов"]След 25 години имената на немските полицаи ще са съставени от названието на фирмата производител и сериен номер.[/quote]
There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.Много добро това
Нали заради това се внасят сега хора без права, без националност...внасят се "Staatenlose". Тези хора никога няма да тръгнат срещу властта, срещу следенето, срещу превръщането им в серийни номера.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
EP
Рейтинг: 114 Неутрално[quote#54:"penetrating"]Не се разглежда обаче един трети вариант - революция в Германия [/quote]
There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.Смеем ли да се надяваме...
xm...
Рейтинг: 1341 Неутрално[quote#34:"tribiri"]Всъщност Швейцария вече предприе мерки, приемайки, че песимистичния сценатий е факт! Отказаха се от права и свободи свързани с личната неприкосновеност в името на сигурността. [/quote]
Айде да не бъркаме Ямбул със Стамбул
Швейцарците не се "отказаха" от права, а делегираха повече правомощия, но при техния си контрол върху изпълнителите.
А ние, деребните жабЕта, не бива да вдигаме крак като Милка.
Или ако ще вдигаме, че ни е близко блатото - то да започнем от там, от където вече Милка мина ...
Предишните им два референдума - за ограничаването на миграцията, дори от ЕС, и за слагането на летвата от до 20%, от където нататък имигрантите биха заплашили устоите на обществото дори само заради масата си.
Аз отдавна съм си взел за репер тия 20%. И се ориентирам спрямо него.
Ако го приложим спрямо България - какво излиза?
При грубо 7 милиона мат'рял на територията, ( социологическите "реални избиратели", с които работят, от 5,6 милиона + 1,5 милиона малолетни грубо) ... Та 20% от въпросните 7 милиона са ... 1,5 милиона. Това ако забравим, че нашето общество не е устойчиво и зряло колкото швейцарското, но все пак ...
Само че от в тия 1,5 милиона трябва да смятаме и "вътрешните ни имигранти". И които "вътрешни" хем намаляват изходната бройка, връз която смятаме допустимия процент, хем изяждат "свободната бройка" за "бежанци". И пак да си повторим, че въпросните максимално допустими квоти са според "швейцарски стандарт". А българският е къде-къде по-занижен.
И ако седнем да се задълбаваме - ами то като нищо може да излезе, че ние сами, чрез "вътрешните" десоциализирани по западналите села и паланки, чрез маргинализираните и капсулирани цигани, через капсулиращите се и все по-мюслеманстващи български турци ... май сме на ръба на "допустимата квота" ...
Гетата са също факт. И в градовете, и в "затворените комплекси". Миграцията на младото и кадърното пък вече дори не прави впечатление, толкова се изнесе. И продължава да се изнася, макар вече да е главно каймака, та могат да се хвалят със статистики, ама отчитащи само бройката, а не и качеството.
Та в тази среда, а не някакъв си вероятен "сценарий", сме с двата крака. И не сме Швейцария. А днес сме тази реалност, която в Германия тия наричат стряскащ негативен бъдещ сценарий ...
И никакъв отказ от "права" няма да ни помогне. Защото това е инструмент да се следят показателите, та да не се превишат. Пък при нас са явно вече избушени!
А и "инструменталчиците" са различни, нали?
naskom44
Рейтинг: 640 НеутралноДо коментар [#36] от "EP":
А ка се оправиха след ПСВ да не би с американска помощ?
Tracia
Рейтинг: 1341 НеутралноНай-вероятният сценарий (не само за Германия, ами и за цял ЕС) е, че политиците не обръщат внимание на желанията на хората, продължават да пълнят държавите с неграмотни, религиозни и неинтегриращи се тълпи, престъпността нараства до невероятни размери, недоволството на потърпевшите измита традиционните партии, на власт идват десните "популисти", следват година-две безредици и вътрешни конфликти, но в крайна сметка миграцията е прекратена, прави се строг подбор на вече приетите и тези, които не отговарят на правилата, са върнати обратно там, откъдето са дошли и в крайна сметка нещата се уреждат, връща се мира и спокойствието и икономиката отново тръгна нагоре.
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mannstenli1
Рейтинг: 1174 НеутралноДо коментар [#43] от "EP":
...или Канцлер Акт
stenli1
Рейтинг: 1174 Неутрално[quote#59:"xm..."]При грубо 7 милиона мат'рял на територията,[/quote]
Матряла в момента е около 5 милиона. Трябва да преизчислиш
xm...
Рейтинг: 1341 Неутрално[quote#56:"EP"]Нали заради това се внасят сега хора без права, без националност...внасят се "Staatenlose". [/quote]
На български се казва много по-добре: дървета без корен.
То затова е и цялата тая из Близкия Изток и Арабистана - да им отсекат корените и да им подпалят задниците, та да хукнат накъдето и както ги подкарат.
После следва това, което сама сте описала ...
xm...
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#63] от "stenli1":
Обяснил съм от къде я докарвам бройката.
Търпана
Рейтинг: 640 ГневноА защо почти всички медии крият, че в три обезлюдени общини ТРАЙНО (а не във временни лагери) ще се ЗАСЕЛВАТ НЕЛЕГАЛНИ ИМИГРАНТИ, и това е финансирано от ЕС?! -na-bezhantsi-v-zagivashti-obshtini-bryuksel-finan sira.html
Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!https://news.bg/society/zapochvat-trayno-zaselvane
stenli1
Рейтинг: 1174 НеутралноДо коментар [#65] от "xm...":
В България живеят около 5 млн
tribiri
Рейтинг: 594 НеутралноСъгласен съм, но донякъде! Всдъщност ми липсват данни, каква част от тези, които мигрират от България са цигани, турци и представители на нискообразованото селско население, защото като посрещам децата на летището, имам чувство, че са болшинство!
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!xm...
Рейтинг: 1341 Неутрално[quote#54:"penetrating"]Не се разглежда обаче един трети вариант - революция в Германия [/quote]
Ще ви се, ама - тц!
Забравете за Германия, защото там няма основни фактори, които биха могли да реализират една "революционна ситуация". Поне засега те са реактивни, а не активен фактор ...
В момента нещата се решават, ама наистина, на едно място - в Щатите!
От това каква политическа линия ще възтържествува и ще поемат след изборите зависи и всичко останало.
EP
Рейтинг: 114 НеутралноДо коментар [#60] от "naskom44":
Тези другите не са немци! Схващаш ли разликата или трябва да ти го обяснявам в детайли?
There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.Да де, ама тогава имаше немци в Германия...а сега има едни други хора
А колко точно се оправиха от ПСВ? Те не се оправиха, а започнаха Втора такава...
Иво
Рейтинг: 3175 ВеселоПожелавам на Германия втория (положителен) сценарий.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Николай Теллалов
Рейтинг: 640 НеутралноДо коментар [#54] от "penetrating":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратВсичко това, което се прави, е превантивна контрареволюция.
Преди трийсетина години такава бе проведена в СССР и сателитите му.
За революция не е достатъчно голо недоволство, нито криза на управлението, нито икономически сътресения.
Нужна е определена зрялост на т.нар. Субективен фактор.
А такава липсва - благодарение на предишните мерки и вследствие на сегашната ситуация на контролируема паника.
Николай Теллалов
Рейтинг: 640 НеутралноДо коментар [#64] от "xm...":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратХората не са растения. Поне не като зложби, а че възпитанието ги прави зеленчуци, това е отделен въпрос.
Иво
Рейтинг: 3175 Любопитно[quote#33:"solange"]И на мен ми е странно. Всеки си има слабо място - в случая вероятно някакви християнски убеждения са подтикнали Меркел да отвори вратите на Германия за "бежанците", без да предвиди кой ще се отзове.[/quote]
E-%D0%BD%D0%B0%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8-%D0%B C%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B5%D0%BB/a-19571923
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Намек в тази посока се прави в друга статия на ДВ, която е доста по критична към Меркел:
"Всъщност канцлерката изобщо нямаше нужда от тази подкрепа. Защото тя така или иначе беше направила своя избор: тя даде предимство на ценностите пред интересите. В поведението ѝ има нещо крайно протестантско, което стига чак да саможертва, което вероятно не се харесва на някои хора, но пък е определяно като морална повеля."
http://www.dw.com/bg/%D0%BA%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%B
Николай Теллалов
Рейтинг: 640 НеутралноДо коментар [#66] от "Търпана":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратИма го, в списъка на коментираните теми е.
matrix
Рейтинг: 8 НеутралноДотогава Йелоустоун ще е изригнал. Два милиарда души ще са мъртви, а останалите пет и нещо ще живеят, както са живеели през XVIII век.
xm...
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#68] от "tribiri":
Е, и на мен като конкретна бройка. Макар че имам някои впечатления, по които да си вадя поне груби изводи ...
И май бъркаш гастарбайтерите с емигрантите.
Това, което изтича наистина като качество, не щъка напред-назад по летищата, защото бачка яко по институти, университети и фирми. И се интегрира там, а не носи лично в човчицата назад в гнезденцето спастреното до следващата пролет като гастарбайтерите. Които и затлачват летища, гари и автогари ...
А и качеството по принцип са прословутите 10%, та няма и как да се набият в очи, дори да са там ...
Николай Теллалов
Рейтинг: 640 НеутралноДо коментар [#76] от "matrix":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратОбщаваш ли?
toffeetwr
Рейтинг: 107 Весело[quote#0:"статията"]
Ваша великорусская мечта, сидя по горло в дерьме, затащить туда всех остальных. Это и есть РусизмСценарий втори
А каква Германия рисува положителният сценарий? Според тази разработка през 2025 година Германия е една уредена и пъстра страна. Многообразието е навсякъде - както по улиците, така и по високите етажи на обществения и политическия живот. Учители, журналисти, полицаи от турски или сирийски произход са нещо напълно нормално, а в предприятията мигранти заемат ръководни постове.[/quote]
Мдаааа, колко ли пари се хвърлят за подобни "тинк-танкове" и малоумни сценарии...
xm...
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#73] от "Николай Теллалов":
"Дърво без корен" е идиом. Народът си е казал думата. Образно, проверено през поколенията, доказано чрез житейския опит, щом се е утвърдило като нарицателно ...
Не бъдете толкова буквален, плз! Че си е излагация ...
EP
Рейтинг: 114 ВеселоДо коментар [#71] от "Иво":
There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.И аз така...
Ама не вЕрвам
penetrating
Рейтинг: 5592 НеутралноДо коментар [#59] от "xm...":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertМного точен коментар
sophia_gr
Рейтинг: 168 НеутралноПървият сцнарий е мечтата на марксистите - класова борба
penetrating
Рейтинг: 5592 НеутралноДо коментар [#69] от "xm...":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertБъркате
Аз нямам предпочитания към вариантите. Нито един от тях няма да се случи изцяло, поради третия принцип на термодинамиката-хаосът в системата се качва
penetrating
Рейтинг: 5592 НеутралноДо коментар [#72] от "Николай Теллалов":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertНе смятам, описаните от Вас неща се случват в силно нестабилни системи. Системите в САЩ и Германия са затихващо нестабилни (саморегулиращи се)
EP
Рейтинг: 114 Неутрално[quote#74:"Иво"]което стига чак да саможертва, което вероятно не се харесва на някои хора, но пък е определяно като морална повеля."
There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.[/quote]
Саможертва? Меркел ще иде да живее в Уругвай като приключи с "канцлерството". Каква саможертва е това? В името на кого съсипва целия ЕС? Питала ли е някой европеец, дали иска да се саможертва?
Меркел религиозен човек ли е? И откога така?
Айде, стига с глупостите за религия и измисления ви Бог, който ни праща в ада, ако не изпълняваме някакви заповеди...But He loves you!, нали така?
eti mehter
Рейтинг: 2737 Неутралнов случая вероятно някакви християнски убеждения са подтикнали Меркел да отвори вратите
Bukalemun4======
Не убеждения а самата липса на християнство в Европа докараха нещата до тук.
Преди 2 години Папата предупреждаваше за обезверения вече континент ,но никой не го послуша.
Днешната европейска ситуация е добре дошла за отвъд океанските евангелисти и те , без да губят никакво време , вече прокарват налудничевите си идеи. До коментар [#33] от "solange":
antikommunist
Рейтинг: 381 Любопитно[quote#26:"drinchev"]голяма част от немците не допускат ( особено в изт. Германия ) подобен тип хора в блоковете/кварталите си. Затова пък в Мюнхен на 10 минути от централната гара има цял арабски халифат, където немският език липсва.[/quote]
От описанието ти разбирам, че източна Германия е едно прекрасно идилично място, докато Мюнхен е западаща кочина.
Само дето като погледнеме реалността виждаме, че източна Германия е такава идилия, че от безработица и безперспективност + престъпност дори повечето млади източногерманци (особено по-образованите) бягат към гадния мултикултурен запад, докато "кочината" Мюнхен е един от най-скъпите и тузарски европейски градове и цените продължават да търчат нагоре. Това на капиталистически значи, че гадно гадно, ама все повече платежоспособни хора искат да живеят там...
xm...
Рейтинг: 1341 ВеселоДо коментар [#84] от "penetrating":
Качва се неизбежно, доколкото, ако забелязвате, в момента управляващите на ключови позиции вече си карат по максимално възможния брой мандати. И се натрупва от доста време вече тази тенденция. А в Канада вече си имаме дори наследствен демократичен управник ...
Но става дума за друго - дали и доколко се подгрява казана допълнително, та да луднат съвсем молекулите. И се разбърква, при това в определена посока ...
А за вашите предпочитания - аз не ги оценявам или ви ги приписвам. Само реагирах, че ви се иска да има повечко алтернативи.
И на мен ми се ще, ама ...
pupil24
Рейтинг: 427 Неутрално[quote#41:"solange"] И какво ще преподават тези учители? [/quote]
Корана, какво друго! Лявотолерантните сигурно много биха се изкефили на подобна образователна реформа.
drinchev
Рейтинг: 640 НеутралноДо коментар [#88] от "antikommunist":
Ivan DrinchevИзточно германците не съм ги дал за пример. Просто споделям факти.
Определено в западните части се живее доста по-добре, но степента до която са оставили имигрантите там е в контраст с източната част.
И да, досега не съм видял квартал с чешки, полски, български надписи. Такъв тип имигранти са тези, които имат шанс да се интегрират успешно и допринасят за икономиката на Мюнхен. За жалост в източна Германия също не ги допускат.
stenli1
Рейтинг: 1174 ЛюбопитноПариж 2016
0%d0%b5-%d0%b4%d0%be%d1%88%d0%bb%d0%b8-%d0%b2-migr ant-avenue-%d0%bf%d0%b0%d1%80%d0%b8%d0%b6-%d1%84%d 1%80%d0%b0%d0%bd%d1%86%d0%b8%d1%8f-2016-%d0%b3-%d0 %bf%d0%be%d1%82/
http://onovini.com/2016/09/%d0%b4%d0%be%d0%b1%d1%8
trial_jezz
Рейтинг: 540 Неутрално[quote#33:"solange"]в случая вероятно някакви християнски убеждения са подтикнали Меркел да отвори вратите на Германия [/quote]
chiv17/Artikel/_2011/01/2011-01-13-merkel-europapr eis_en.html
“Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr. P.S. Търся си работа като "четирихилядник". Тъй и тъй ги възпалявам за удоволствие, поне някой лев да пада... За контакти: фактолог@протонмаил.цом 🤡 😂😂😂Мис, вие сериозно ли го вярвате това?
Съветвам Ви, проверете кой е граф Richard Coudenhove-Kalergi и неговото "творчество" - т.нар. план Калерги. Вътре е описано защо световното левичарство прави онова, което прави.
Ха сега познайте, кой е носител на наградата за 2010 на евр. общество "Куденхоф-Калерги"!
https://www.bundeskanzlerin.de/ContentArchiv/EN/Ar
trial_jezz
Рейтинг: 540 РазстроеноЗа бога, четете, Българи!
D0%BA%D1%82-white-%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D1%86%D 0%B8%D0%B4-the-dark-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80 %D0%B0%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B3 %D1%80%D0%B0%D1%84/
“Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr. P.S. Търся си работа като "четирихилядник". Тъй и тъй ги възпалявам за удоволствие, поне някой лев да пада... За контакти: фактолог@протонмаил.цом 🤡 😂😂😂http://www.zahariada.com/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%
pupil24
Рейтинг: 427 Неутрално[quote#54:"penetrating"]Не се разглежда обаче един трети вариант - революция в Германия [/quote]
Дано, обаче май немците са овце до дъното на душите си, ама то и ние сме така. Проблемът на европейците е, че са обезоръжени, а предполагам, че не само у нас, а и в целия съюз полиция и армия ще изпълняват заповедите на началниците си, докато в САЩ населението е въоръжено, а се предполага, ще ако правителството се обърне срещу народа си, 75% от армията ще дезертира. Така че наистина и за германците, и за европейците като цяло, революцията е единственият изход, но би била много трудна - срещу тях ще се обърнат и правителствата, и озверелите малцинства.
chichka
Рейтинг: 1521 НеутралноПоложителен сценарий за Стара Европа НЯМА! Забравете за европейската цивилизация, тя е обречена. Баба Меркел има вече запазено място в Историята до Херостат. Той запалил храма на Артемида, тя европейската цивилизация. Който е млад и може да бяга към полюсите, Австралия, Нова Зеландия. Там ще останат последните острови за цивилизовани хора.
Русия е проказата на планетата Земя.EP
Рейтинг: 114 НеутралноДо коментар [#96] от "chichka":
There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.Това е истината, за съжаление.
Младите хора да се ориентират към Северна Америка и ако могат, към Австралия и Нова Зеландия.
дерибеев
Рейтинг: 1392 ВеселоДо коментар [#92] от "stenli1":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу вастова някаква арт инсталация ли е ?
penetrating
Рейтинг: 5592 НеутралноДо коментар [#89] от "xm...":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertНе съм съвсем съгласен. Хаосът не предполага подреденост (ерго наследственост). Просто някъде е по-силен, другаде е затихващ (но понеже е в безкрайността, всичко е относително).
Що се отнася за "ще ми се" - пак повтарям нямам предпочитания. Моята забележка е свързана единствено с описание на пълнотата на един модел, в развитието на който, нямам никакви предпочитания.
the_axel
Рейтинг: 8 НеутралноСветовната история е изпълнена с масови преселвания , по различни причини. Известно е великото преселение на германски и славянски племена в древността ! Няма вечно благоденствие и няма вечни държави и империи ! Но не бързайте да закривате сегашната цивилизация , също и държавата Германия ! Има възможности и пред ЕС ! Ние се тревожим за съдбата на Германия повече от самите германци! А германките са били оплождани от американски войници , за да нахранят семействата си и от руско- монголоидната армия като репарация за започнатата война и от това са се родили новогерманци - някои с негроидни черти , други с монголоидни , но това не е унищожило Германия !